"Old-Skool"-spelers ?

DeletedUser

Guest
Haha, true.

Niet altijd even leuk als je weer duizenden incomings om je oren kreeg. Was weer dagenlang nolifen en volop deffen :p

En ook offen natuurlijk ^^. Die wereld heeft mij zo ongeveer álles geleerd, ook met een topstam! Koppie als leider, de eeuwige mooie columns van een vrouw waarvan ik de naam ben vergeten, en natuurlijk het nolifen inderdaad als je de teller rond 12u snachts op zag lopen ^^
 

DeletedUser

Guest
En ook offen natuurlijk ^^. Die wereld heeft mij zo ongeveer álles geleerd, ook met een topstam! Koppie als leider, de eeuwige mooie columns van een vrouw waarvan ik de naam ben vergeten, en natuurlijk het nolifen inderdaad als je de teller rond 12u snachts op zag lopen ^^

Lol, koppie is uiteindelijk een real life vriend geworden en zie ik nog regelmatig. Hij is wel volledig gestopt met TW.
Vrouw met columns was Susan.

Grappig dat je dat nog weet :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, koppie is uiteindelijk een real life vriend geworden en zie ik nog regelmatig. Hij is wel volledig gestopt met TW.
Vrouw met columns was Susan.

Grappig dat je dat nog weet :)

Oja Susan, dat was het. Schreef altijd prachtige verhalen, vandaar dat ik het niet vergeten ben:p. Maar is alweer lang geleden ea;). Leuk dat jullie RL vrienden zijn geworden, echt tof! Waarom is-ie gestopt?
 

DeletedUser

Guest
Oja Susan, dat was het. Schreef altijd prachtige verhalen, vandaar dat ik het niet vergeten ben:p. Maar is alweer lang geleden ea;). Leuk dat jullie RL vrienden zijn geworden, echt tof! Waarom is-ie gestopt?

De verhalen staan nog wel ergens volgens mij :p

Koppie is gestopt wegens drukte. Ook niet zo gek met een vrouw + 3 jonge kids. Daarnaast is hij verhuist en moest ie vol aan de bak qua werk/verbouwingen.
 

DeletedUser

Guest
De verhalen staan nog wel ergens volgens mij :p

Koppie is gestopt wegens drukte. Ook niet zo gek met een vrouw + 3 jonge kids. Daarnaast is hij verhuist en moest ie vol aan de bak qua werk/verbouwingen.

Tja, is idd niet gek. Is Exe.! nog wat het was? W7 überhaupt? Want jij schijnt daar iets beter geïnformeerd over te zijn:p Susan speelde op scianthe toch?
 

DeletedUser

Guest
Tja, is idd niet gek. Is Exe.! nog wat het was? W7 überhaupt? Want jij schijnt daar iets beter geïnformeerd over te zijn:p Susan speelde op scianthe toch?

Exe.! nog plek 1. Had wel een flinke dip gehad maar doen het momenteel erg goed. Met iedereen oorlog en pakken goed winst. Zal mij niets verbazen als de kaarten geschud zijn.

Susan speelde op scainthe idd. Is nog enige tijd mijn "co" geweest op w15 maar dat was meer voor de gezelligheid en haar verhalen :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik heb nog steeds een account op wereld 1, alleen doe ik er niks mee ^.^
 

DeletedUser34763

Guest
Welkom in C66 :D

Dankje ! :D

Ik heb zelf in wereld 3 gespeeld onder namen Tiger Woods en deze naam Mr Purmerend. Nu spelend in w27 onder naam Sleeping Death. Ben wel benieuwd of er mensen mij nog kennen. Zat onder andere w3 in BORG en een voorloper van FIRM. Oude bekende waren voor mij Embax, Nachtwaker, Pataxte, Sonnie en Xilbalba

eFFeX ? :(

Ik zit hier volgens mij ook al langer dan de meeste van jullie ...

Eigendunk ? :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64060

Guest
w2 in DG dacht ik dat de stam noemde en c13 als ik het goed herriner met een 1-2 miljoen punten maar dan hele tijd gestopt nog is ergens begonnen maar vrij vlug terug gestopt door tijdsgebrek altijd en nu terug deftig begonnen :)
 

DeletedUser

Guest
Als 14 jarig jongetje lekker op Wereld 1 spelen en ingesloten worden door spelers die je niet aanvielen alleen vanwege het moraal. Was erg zielig toen, hopelijk gaat het me nu beter af. Heb ook een tijd lang op W3 gespeeld in C69 lekker aan de rim tegen opkomende Cervix spelers vechten en uiteindelijk gebackstabbed door keizerbal was erg jammer.
 

DeletedUser64393

Guest
W08 is altijd mijn wereld gebleven.. Lange stop gehad en wat een verschil met nu en toen.. Iets meer commerciëler geworden. Maar de game stayed almost the same:)
 
Bovenaan