"Old-Skool"-spelers ?

DeletedUser3115

Guest
Wereld 27 ondertussen al, het gaat vooruit ! Ik vraag me hierbij af of er soms nog mensen van "oude" werelden zijn, of tenminste : mensen die op de oude werelden hebben gespeeld. Altijd interessant om te zien of er nog mensen zijn die maar niet genezen van hun verslaving die Tribal Wars heet :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn eerste was 4 maar ben toen lang gestopt en ben weer echt gaan spelen vanaf W15.:D
 
Reactiescore
167
Mijn eerste was 3 :cool:
 

DeletedUser1527

Guest
Ja, vanaf wereld 1 al, 2 was een hele mooie.

Ook wereld 11, 17 en 21 waren mooi.

Wereld 21 als Co nog actief.

Nu ook spelend op wereld 27:rolleyes:
 

DeletedUser3115

Guest
Oudgedienden dus maar onder waarschijnlijk een andere naam, begrijpelijk in sommige situaties ... Neemt niet weg dat ze er nog wel degelijk zijn. Er is ondertussen veel veranderd qua speelstijl, het gaat allemaal veel vlugger en vooral aggressiever. Terwijl je vroeger rustig aan kon beginnen wordt er nu VEEL sneller gespeeld. Allemaal voer voor discussie uiteraard want WAT is nu het beste ? Aanvallend beginnen en je buurt ownen of low-profile beginnen in de anonimiteit en uithalen als het er echt om gaat ?
 

DeletedUser63114

Guest
Oudgedienden dus maar onder waarschijnlijk een andere naam, begrijpelijk in sommige situaties ... Neemt niet weg dat ze er nog wel degelijk zijn. Er is ondertussen veel veranderd qua speelstijl, het gaat allemaal veel vlugger en vooral aggressiever. Terwijl je vroeger rustig aan kon beginnen wordt er nu VEEL sneller gespeeld. Allemaal voer voor discussie uiteraard want WAT is nu het beste ? Aanvallend beginnen en je buurt ownen of low-profile beginnen in de anonimiteit en uithalen als het er echt om gaat ?

Dominantie volgens mij, dan kan je zeker nooit verrast worden door andere anoniemerds
 
Bovenaan