old school

DeletedUser76034

Guest
Ben ook gestart op W2. Heb ik gezien op TW stats, heb er verder geen enkele herinnering meer aan. :)
 

DeletedUser60542

Guest
ik ben gestart ehh...w8 denk ik?

dus ik ben niet oldschool:"(

wel nog w2 en 3 gespeeld:D
 

DeletedUser72441

Guest
heb w1 nog gezeten enkele mil op thor01 (later cmc8)
ben er dan wel enkele jaartjes van tussen geweest en terug begonnen op w1 onder lennard1983

verdere werelden zijn na w4 ;-)
 
Reactiescore
660
heb w1 nog gezeten enkele mil op thor01 (later cmc8)
ben er dan wel enkele jaartjes van tussen geweest en terug begonnen op w1 onder lennard1983

verdere werelden zijn na w4 ;-)

jaaa, jou kan ik me nog herinneren!!!

:D
 

DeletedUser

Guest
Oh f*ck de Slick is back. Iedereen mag z'n spullen pakken, als deze kerel het op z'n heupen krijgt is niemand meer veilig :O

hahaha .. nee het fanatieke is weg .. gelukkig maar .. ik kom gewoon een beetje rondneuzen ...
inmiddels ben ik ook weer wat jaartjes ouder geworden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20783

Guest
Dus omdat ik een jaartje later op wereld 7 begon ben ik niet old school. :(

Was wel leuk 1,2 mil punten met 150 mix dorpjes xD. Toch weer iets geleerd hehehehe. :cool:
 
Reactiescore
117
Is ook al vrij oud niet?
 

DeletedUser

Guest
Dus omdat ik een jaartje later op wereld 7 begon ben ik niet old school. :(

Was wel leuk 1,2 mil punten met 150 mix dorpjes xD. Toch weer iets geleerd hehehehe. :cool:

ik speel al vanaf w3 van de duitse server ( eigenlijk wereld 1 ) ik weet niet eens meer hoe lang dat geleden is 10 / 12 jaar inmiddels .. zo iets
vandaar we alle trucjes al kende ... de Duitsers van w4 werden geband .. en omdat ik Nederlander was konden ze weinig doen :p

ach zoals de Duitsers zeggen ... das war einmal und kommt nicht wieder.
Inmiddels zijn ze hier ook wijzer geworden .. mag ik toch hopen
 

DeletedUser

Guest
e6e379f0f40015b756f11787690582f3.png
 

DeletedUser23144

Guest
heb w1 nog gezeten enkele mil op thor01 (later cmc8)
ben er dan wel enkele jaartjes van tussen geweest en terug begonnen op w1 onder lennard1983

verdere werelden zijn na w4 ;-)

Je kwam dan ook wel terug op een account dat erg goed op orde stond :wink:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wereld 1 in de Opus periode gespeeld. Mooie wereld, waren zeer fijne spelers daar :)
 
Reactiescore
1.382
Wereld 1, 2, 3. Stammen en spelers die me zijn bijgebleven zijn Beware en *A* Anonymous. Matroesjka, Bertsali, Netherlord. :):rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan