[Profiel] Olacy | 300PP

DeletedUser

Guest
1. De tekst: Olacy
2. Kleurencombinatie(s): Donkere kleuren. Dus donkergroen, donkergrijs, donkerblauw, zwart, et cetera.
3. Thema: Modern. Misschien wel een beetje futuristisch. Het liefst heb ik geen mens op het plaatje. Maar verras me als je toch denkt dat het een mooi plaatje is.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen.
5. Deadline: Geen idee, binnen nu en twee weken? Ik wacht wel tot er een mooi plaatje gepost wordt.
6. Prijs/gift: 300 premium punten.
7. Favoriet(en) tot nu toe:
cdudefbxbserg.png
hg3wkcdwssyqd.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@DarkLegendary Sorry, dit plaatje is niet helemaal mijn stijl. Ik vind die lichtblauwe kleur niet echt mooi. Toch bedankt voor het maken van het plaatje!

@Quepassa Bedankt voor de moeite, maar dit gaat hem niet worden vrees ik.
 

DeletedUser

Guest
@OBEY2Supreme Dit is helaas ook niet helemaal waar ik naar op zoek ben. Zou je anders een stock met een donkergroene toon kunnen gebruiken? Groen is mijn lievelingskleur :p
 

DeletedUser77788

Guest
tumblr_static_tumblr_static_4b76lfkqtkg0o480884g4sows_640 - Copy.png22f23.png even met huidige stock gedaan ;).
Zal morgen nog wel kijken naar een andere stock (mits het aan deze stock ligt.)
 

DeletedUser

Guest
@Hime ah, het artistieke talent van karma :D

@OBEY2Supreme Ik vind die stock inderdaad niet heel erg mooi.

@DarkLegendary Het eerste plaatje is sowieso mijn favoriet tot nu toe. Chapeau! Ik wacht echter nog wel even af of er nog andere mooie plaatjes verschijnen.
Om nog even te laten zien in welke richting je moet zoeken, hier een ander plaatje wat mij erg aanspreekt:
venom_signature_by_pgndesign-d6ftpnb.png
 

DeletedUser

Guest
@DarkLegendary die derde vind ik ook heel mooi! Samen met degene die je gisteren postte zijn dit toch wel mijn favorieten.

@OBEY2Supreme zou je die stock anders gewoon met het originele kleurtje kunnen gebruiken zoals ik het plaatje postte? Ik vind het lettertype dat je hier hebt gebruikt ook niet heel erg mooi. Het lettertype in het derde plaatje van @DarkLegendary vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi.

Beiden heel erg bedankt voor de moeite die jullie tot nu toe al in mijn aanvraag hebben gestoken! Het kan overigens zo zijn dat ik er meer dan een koop, als ik een plaatje echt heel mooi vind.
 

DeletedUser

Guest
@ThaFatality Sorry, ik had helemaal over jouw plaatje heen gekeken. ik vind hem mooi, maar toch niet helemaal mijn smaak. Ik vind de stock niet super. En als dat plaatje niet gebruikt mag worden, nevermind dan. Ik had het plaatje er eigenlijk ook vooral neer gezet om inspiratie uit te halen.
 

DeletedUser77691

Guest
Ik geef Diego hier gelijk is zeker een mooi plaatje. Diego schaam je dat je het over je hoofd zag:mad:
 

DeletedUser

Guest
Nu je het zegt begin ik ook te twijfelen.. ik ga er nog eens goed over nadenken. Andere plaatjes zijn nog steeds welkom uiteraard :)
 
Bovenaan