OF-BLOOD

Reactiescore
736
Als je de aanvallen 2 dagen van te voren aan ziet komen en wij krijgen alleen de info om 3 dorpen te stacken. De rest zou wel goed komen. Hierin kan je ons weinig kwalijk nemen.

Unknow en catch speelde totaal 3 mensen op. Alleen op jou account spelen al net zoveel mensen als in heel blood. Wereld was ruim 1 maand geleden al gespeeld.

De woorden 'eigen initiatief' komen niet voor in jouw vocabulaire. Noted.

Desalniettemin denk ik dat er op meerdere accounts veel namen staan, de praktijk dient echter uit te wijzen wie logt. Tevens denk ik dat Blood meer spelers had kunnen hebben, echter hebben jullie meerdere spelers afgedankt en aan de kant geschoven. Niet gek dat je spelersbase dan krimpt / niet uitgebreid wordt.
 
Reactiescore
676
Ik snap de situatie van Blood wel goed omdat ik op w79 in een zelfde soort situatie zat waarin de tegenstander de zaakjes veel beter op orde had of in ieder geval leek te hebben. Destijds gingen ook veel accounts op delete aan onze kant vanwege onderbezetting en slechte samenwerking binnen de stam.

De massa van OF zat goed in elkaar en er is door veel spelers moeite in gestoken, maar vanuit onze kant gezien had Blood wel echt beter kunnen deffen. -75 ofzo tijdens de eerste massa is wel echt een rampzalig resultaat en wij hadden heel eerlijk gezegd wat meer tegenstand verwacht van met name Unknown. Vooral het gebrek aan voorbereiding viel ons op omdat er niets gerecapped werd. Dat kan uiteindelijk niet alleen de spelers aangerekend worden die doelwit waren, maar ook de buren. Verder vind ik het jammer dat de spelers binnen Blood die wel nog wilden strijden nu deze kans niet echt krijgen. Al met al een teleurstellende wereld vind ik omdat toen ik startte OF nog tegen BLOOD én Damage frontte en dat dat best een sterke tegenstand leek.

Succes aan iedereen die nog door speelt en hopelijk zie ik jullie terug op een meer gebalanceerde wereld!
 
Reactiescore
30
De woorden 'eigen initiatief' komen niet voor in jouw vocabulaire. Noted.

Desalniettemin denk ik dat er op meerdere accounts veel namen staan, de praktijk dient echter uit te wijzen wie logt. Tevens denk ik dat Blood meer spelers had kunnen hebben, echter hebben jullie meerdere spelers afgedankt en aan de kant geschoven. Niet gek dat je spelersbase dan krimpt / niet uitgebreid wordt.
Ja laten we gewoon lukraak edels gaan lopen gooien idd.. De 2 spelers van van unknown hadden niet eens tijd zelf te cappen . Laat staan ons iets door te geven.

Daarbij hoef ik jou niet uit te leggen dat een endgame met 40-50 spelers in 1 Stam + mb,s tegen de erg karige bezetting van blood van max 10 man , niet echt een kansrijke situatie is.

Over afgewezen spelers weet ik niets vanaf iig.

Gefeliciteerd iig met de wereldwinst. Dit moet ook voor jullie niet de leukste wereld zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
13
Het zou eigenlijk wel goed nieuws zijn moest er een breuk komen binnen OF, wie weet leeft de wereld dan weer op.
 
Reactiescore
736
Het zou eigenlijk wel goed nieuws zijn moest er een breuk komen binnen OF, wie weet leeft de wereld dan weer op.

Denk dat er geen enkele ziel is die wilt dat w83 weer opleeft.

W83 is op alle vlakken een teleurstelling. De kwaliteit is laag en tevens slecht gespreid. Het is voortdurend inactieve spelers/barbs edelen en ondertussen is w85 gestart, wereld waarbij het toekomstperspectief een stuk rooskleuriger is. Wetende dat, zeker aan onze kant, veel spelers w85 zijn gestart denk ik dat het deze wereld z.s.m. afronden wordt en focussen op 85. Daarna allemaal stoppen.

Ook jij Sjon.
 
Reactiescore
903
Denk dat er geen enkele ziel is die wilt dat w83 weer opleeft.

W83 is op alle vlakken een teleurstelling. De kwaliteit is laag en tevens slecht gespreid. Het is voortdurend inactieve spelers/barbs edelen en ondertussen is w85 gestart, wereld waarbij het toekomstperspectief een stuk rooskleuriger is. Wetende dat, zeker aan onze kant, veel spelers w85 zijn gestart denk ik dat het deze wereld z.s.m. afronden wordt en focussen op 85. Daarna allemaal stoppen.

Ook jij Sjon.
Bedankt dat ik eindelijk mag stoppen van jullie!
 
Reactiescore
1.476
W83 is op alle vlakken een teleurstelling. De kwaliteit is laag en tevens slecht gespreid. Het is voortdurend inactieve spelers/barbs edelen
Och nee wie had dit verwacht? Niet ik hoor. Ik ben verbaasd. Wat jammer dat jullie vinden dat de kwaliteit laag is.
 
Reactiescore
1
Zal OF de wereld compleet veroverd hebben voordat ze de benodigde overwinningspunten behalen, het gaat lekker hard zo :)
 
Reactiescore
725
wie zijn hier de baazekes?
 
Reactiescore
736
Dom Perignon

Mvg

EOS ook baazekes
 
Reactiescore
903
OF top!
 
Bovenaan