OEPS Vs X-Mas

Deleted User - 487958296

Guest
Je zet nieuwe speler op Happy, verandert vervolgens het Email adres en het ww en stabt Siem, en dan vind jij dat je stam goed is. Ga je schamen.
 

DeletedUser71655

Guest
de conclusie trekken dat een stam een zooitje is als een paar mensen stil staan, wat overigens dus ook in de vijandelijke stam gebeurt, is wel de meestertitel waard? :)

enige wat je weeral bewijst is dat je geen kut weet van oeps intern :)

Toch wel,we kunnen gewoon meekijken.
Dat is het grappige:D
 

DeletedUser65185

Guest
Uhu
want we staan nog wel eerste hoor!
Allemaal inactieve acc's en poeh poeh, ze edelen NEOH ook eens een keer!

gefeliciteerd maar wij danken onze acc's niet af als ze wat dorpen gaan verliezen :rolleyes:.

Ohja nog zo iets de dorpen die jullie adelen zijn volgens mij gewoon nog steeds dorpen die jullie willen terughalen dus verloren dorpen recupereren ofwel schade beperken :).
 

DeletedUser81928

Guest
jammer om te zien dat dimitry is gestopt :( hoe gaat het nu verder in w17?
 

Deleted User - 487958296

Guest
gefeliciteerd maar wij danken onze acc's niet af als ze wat dorpen gaan verliezen :rolleyes:.

Ohja nog zo iets de dorpen die jullie adelen zijn volgens mij gewoon nog steeds dorpen die jullie willen terughalen dus verloren dorpen recupereren ofwel schade beperken :).

Ik speel al 2-3 maanden niet meer :p
 

DeletedUser65185

Guest
er komt blijkbaar nu wel een beetje actie als ik de dorpenovernames bekijk :p
 

DeletedUser65185

Guest
Ach stats zijn al naar het voordeel van oeps aan het gaan, ze adelen een intern ( en wij kicken deze speler niet) Wij adelen een speler van oeps die veel dorpen verliest in korte tijd en die wordt dan gekicked onmiddelijk. Dus stats zijn misvormd maar nog steeds in het voordeel van NEOH :)
 

DeletedUser81928

Guest
Jammer jammer, had graag gezien dat oeps ging winnen maar ja zie dat mn oude account ook op delete is gegaan. Zo veel potentie in een stam maakt het extra jammer als het dan niet goed loopt al liep het natuurlijk al lange tijd niet voor 100%
 
Bovenaan