Ode aan Boris Yeltsin

DeletedUser75707

Guest
2 minutes of silence voor dat verschrikkelijke engels van themeij
 
Reactiescore
1.094
Het is verder ook een prima indicatie voor zijn AF niveau heb ik kunnen concluderen na CL12
 

DeletedUser77689

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Enne over ''taalkennis'' gesproken

Jouw Engelse taalkennis ;)

Ik zal ff citeren wat ik naar iemand prive stuurde

[18-01-17 18:48:32] Pim: Das nederlands
[18-01-17 18:48:42] Pim: Als je geen engels kan doe dan nerderlands
[18-01-17 18:48:48] Pim: Als je geen nederlands kan ben je gewoon genaaid

En ja, ik kan geen nederlands
 
Reactiescore
1.094
Lol
https://gyazo.com/103ab57ca6163c6020f349f7db506c3c


Het aantal mensen dat sarcasme niet begrijpt..

Enne over ''taalkennis'' gesproken

Jouw Engelse taalkennis ;)

Daar had je bijna een punt

Sarcasme? Volgens mij spot je dan alleen maar met jezelf. Vooral omdat je 'Back' ook met een hoofdletter schrijft.

Ik had bijna een punt omdat het onwaar is om wat voor reden precies? Die schijnt je post niet te bevatten.
Maar jij was toch diegene die illegale scripts naar de support ging sturen en ging claimen dat Hunt jou dat toegestuurd had? Anyways, toen nog voor ik Hunt joinde om hun te helpen de dominatievoorwaarden te halen, was ik ook uitgenodigd om jou stam te komen versterken. Voornaamste reden dat ik daar niet op ben ingegaan is hoe jij jezelf profileerde op het AF.

Ik ken je verder niet, en er zaten ook een paar oud stamgenoten in Bact want ik had even in Spyke gespeeld voor ik me liet internen. Dus oordeel zelf hoe goed je bezig was.
 

DeletedUser77689

Guest
Maar jij was toch diegene die illegale scripts naar de support ging sturen en ging claimen dat Hunt jou dat toegestuurd had?
Dat was Tom, hebben we toen ook nog discussie over gehad. Ik had hem idd toen van mijn account moeten weren, dat heb ik extra gevoeld nadat hij er met mijn pp vandoor ging.

Sarcasme? Volgens mij spot je dan alleen maar met jezelf. Vooral omdat je 'Back' ook met een hoofdletter schrijft.
Zo mag je het ook noemen, ik refereerde iig naar themeij jammer dat niet iedereen dat meteen doorhad.

Ik had bijna een punt omdat het onwaar is om wat voor reden precies? Die schijnt je post niet te bevatten.
Bij nader inzien heb je hier gelijk in :p prima indicatie, door het leuk vinden van pimsie zn post over mijn engels dacht ik dat je het niet helemaal begrepen had.

Anyways, toen nog voor ik Hunt joinde om hun te helpen de dominatievoorwaarden te halen, was ik ook uitgenodigd om jou stam te komen versterken. Voornaamste reden dat ik daar niet op ben ingegaan is hoe jij jezelf profileerde op het AF.

Ik ken je verder niet, en er zaten ook een paar oud stamgenoten in Bact want ik had even in Spyke gespeeld voor ik me liet internen. Dus oordeel zelf hoe goed je bezig was.
Goed om te weten, was toen net nieuw op het forum. Heb mezelf idd niet van mijn beste kant laten zien, ik snap je keuze voor Hunt sws wel maar jammer dat je door 1 ''rotte appel'' 20 mensen geen kans geeft.

Welk account zat je?
 

DeletedUser23855

Guest
Tjonge hoe van een mug een olifant te maken, het is toch wel duidelijk dat ziubird het bericht van de vorige pagina quote? Haha alleen op tw forum kan om iemand zijn engels lachen leiden tot een gesprek over illegale scripts enzo. Ok als ik het zo zeg wel weer logisch, omdat je het in het dagelijks leven nou niet bepaald snel over illegale scripts hebt, but you get the point.
 
Reactiescore
1.094
Ik speelde op Zaeres, maar het liep niet lekker want het account lag constant onder vuur, van 2 stammen die ons om de 2 dagen beloofden te stoppen en ons zelfs mondelinge uitnodigingen deed.

Het account kwam ondanks een kleine winst op de tegenstander vrij gebroken (grote groeiachterstanden) uit de strijd. Vooral omdat ook de hulp vanuit Spyke vrij pover was. Toen ik nog 14-20 dorpen had, had de rest van Spyke gemiddeld 50-70. Maar het liefste werden prestacks vol aan mijn front zonder boe of bah teruggetrokken. Toen met ze 3e gezegd dat we zo niet verder wilden spelen en ons maar laten internen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan