Ode aan Boris Yeltsin

DeletedUser67323

Guest
Goedeavond mensen van het Algemeen forum,

Ik weet dat we nog niet al te ver zitten in deze classic maar ik wil hier toch al een ode aan Boris Yeltsin openen.
Vanmorgen stond ik op en zag hem pronken op die nummer 1, echter vond ik het raar dat zijn OD nog blanco was dus ging zijn akte eventjes checken. En wat ik vreesde kwam al uit, de eerste intern van de classic was een feit (5 overname van de classic overigens, wat hebben we lang moeten wachten). Dus ik vind het best grappig, loop even naar het algemeen forum en maak een spotprentje mijn mijn paintskills (ja die zijn geweldig hoor!). Drie jaar geleden was het grappig en fun, lacht iedereen er eens mee en gaan we weer door naar de volgende gebeurtenis. Maar plots een uurtje na mijn post krijg ik een bericht van ene JamiePamie, met prompt een legertje katapulten dat mijn richting opkomt.
Nu begin ik een beetje rond te kijken en te sturen met de mysterieuze aanvaller. Na enkele berichtjes op en neer blijkt het brein achter de aanval, het grote nummer 1 van de classic, Boris Yeltsin te zijn.

Nu begin ik met het meesterbrein te sturen. Na enkele jaren afwezigheid op tw was ik niet meer zo goed op de hoogte van de gang van zaken binnen de community van Tribal Wars. Na een aantal berichtjes op en neer ben ik weer op de opgelucht en verbijsterd tegelijkertijd.

Ten eerste ben ik verbijsterd, omdat ik nu iets meer weet over de gang van zaken binnen de classic of op zijn minst binnen het account van Boris Yeltsin. Niet alleen heeft hij zijn eerste dorp weten te verwerven via een stamgenoot, nee daarnaast heeft hij aan zijn broer gevraagd om een account aan te maken en de vv door te geven zodat hij een beetje kan lollen met mensen die enige kritiek op hem uiten. (AKA een achterpoortje voor het bezitten van twee accounts) Ik wist niet dat mensen tegenwoordig zo ver gaan om een voorsprong te behalen op een wereld.

Daarnaast ben ik ook opgelucht. Ik heb in de afgelopen dagen veel meer tijd in dit spel gestoken dan ik had verwacht en gewild had. Ik realiseer me dat ik hier helemaal geen tijd voor heb en met de ontwikkelingen van de afgelopen dagen is het voor mij ook makkelijker om afstand te nemen van mijn account. Niet per se omdat er drie legertjes katapulten op mijn dorp lopen, eerder omdat ik het volledig oneens ben met de gang van zaken binnen de game.

Dus vandaag is hier mijn dankwoord aan Boris Yeltsin om me te doen inzien dat ik beter kan stoppen met Tribal Wars en iets nuttig gaan doen overdag :)

Boris, (of Jamie of wie er ook allemaal mag spelen daar)
Via deze weg wil ik je enorm veel succes wensen op deze classic. Je, naar eigen zeggen, agressieve speelstijl (waar je mijn mening over weet) heeft me doen inzien dat ik niets te zoeken heb op deze classic. Na onze korte maar zeer krachte conversatie heb ik ingezien dat ik deze spelletjes eigenlijk speel voor mijn vermaak en als tijdverdrijf maar als ik dan merk het tijdverdrijf plots enorm tijdverslindend is geworden... Dan besef ik gewoon dat ik er beter mee kan ophouden want anders ben ik de volgende drie maanden van mijn leven plots kwijt :p Blijkbaar moet je Tribal Wars tegenwoordig spelen door te doen alsof je in een echte oorlog zit en niet meer alsof je in een spelletje zit en elkaar gewoon een beetje loopt aan te vallen... https://gyazo.com/6bc48aae556d92e970e51487e998fca7

Bij deze mijn eeuwige dank en misschien toch ook een beetje respect voor deze wijze levensles!

Bij deze wil ik iedereen maar niet in het minst Boris Yeltsin nog enorm veel succes toewensen op het vervolg van Classic XIII. Maak er een leuke en memorabele editie van!
 

DeletedUser78035

Guest
  • De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
  • Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
  • Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
  • Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster
  • Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
  • Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

Bedankt voor de fanmail, stuur gerust eens een berichtje naar support. Die kunnen je wel verder helpen als je nog vragen hebt over ons.
Plaats je onze berichten hier ook aub, dan kunnen we allemaal eens goed lachen hoe hard wij je getrolled hebben.
 

DeletedUser78035

Guest
Een speler doen stoppen met fakes, dat moet je kunnen hé.
Mag ik dat nu in mijn handtekening zetten, of hoe werkt dat juist dragonshield3?
 

DeletedUser67323

Guest
Ik vind het oprecht knap om na amper 5 dagen classic 3/4 van de spelers (als het er niet meer zijn) tegen je te hebben...
 

DeletedUser67323

Guest
Zoals ik al zei stop ik absoluut niet door de aanvallen... Ik stop omdat ik vind dat ik hier veel meer tijd insteek dan ik tijd ervoor heb...
 

DeletedUser78035

Guest
Ik vind het oprecht knap om na amper 5 dagen classic 3/4 van de spelers (als het er niet meer zijn) tegen je te hebben...
Wij spelen dan ook habbohotel tijdens het wachten op tribalwars, daar kunnen we vrienden maken en hier kunnen we plezier maken.
 

DeletedUser78035

Guest
Sm1les vandaag om 20:03 uur
Dat ik je dankbaar ben om me te helpen stoppen, daar ben ik je -eerlijk waar- enorm dankbaar voor!
85476_thumb
Sm1les vandaag om 20:03 uur
wat moet ik aan support vragen?

Ik heb mijn mening op het AF forum gezet (ja dat ene forum dat al dood is sinds 2012!) Dus wat boeit het? Ik wilde even een afscheidsnummertje schrijven, laat me toch lekker doen? ga jij nog wat defence bufferen, contacten leggen om dorpjes te internen en vraag je broertje misschien om nog een accountje op te starten zodat je uit twee dorpen katas kan sturen?

En ik heb inderdaad veel tijd gestoken in het sturen met jou. Doordat ik vandaag eigenlijk bijna niks anders heb gedaan dan met tw bezig geweest ben ik ook tot het besef gekomen dat het fucking belachlijk is om zo lang met een game bezig te zijn...


Presteren onder druk zal je ook in het echte leven nodig hebben hoor vriend, tot ziens!
 
Reactiescore
1.094
Geef hem een nog groter podium. De praathoek is de nonsens en ghetto van een forum, maar nu geef je die clown echt alles wat hij wilt.

Dat het een mafketel is is inmiddels wel duidelijk ja. Slotje aub.
 

DeletedUser78035

Guest
Geef hem een nog groter podium. De praathoek is de nonsens en ghetto van een forum, maar nu geef je die clown echt alles wat hij wilt.

Dat het een mafketel is is inmiddels wel duidelijk ja. Slotje aub.
Eindelijk iemand die een IQ hoger heeft dan een diepvriezer.


Hij ging stoppen met tw, maar zit nog altijd leuk te chatten met mij en te zeggen hoe jammer hij het vind. Raar, als je er genoeg van hebt en je geraakt zo opgewonden van incomings.. Stop er dan mee
 

DeletedUser75707

Guest
Ik vind het oprecht knap om na amper 5 dagen classic 3/4 van de spelers (als het er niet meer zijn) tegen je te hebben...

Maak er gerust iedereen die op het AF zit van

Eindelijk iemand die een IQ hoger heeft dan een diepvriezer.


Hij ging stoppen met tw, maar zit nog altijd leuk te chatten met mij en te zeggen hoe jammer hij het vind. Raar, als je er genoeg van hebt en je geraakt zo opgewonden van incomings.. Stop er dan mee

Michiel voor de 2de keer, je mag alleen met de grote jongens praten als je verder bent geraakt dan 1 dorp zonder te internen x x x
 

DeletedUser78035

Guest
Aha! Nu is het mijn beurt om mijn kennis over de Nederlandse taal te bewijzen!
vindt*
Mooi zo!
De persoon vroeg zich af waarom ik hem fakete, en niet jou. Ben je ook niet zo geliefd?
Kom dan bij ons spelen op habbo. Dan worden we vrienden en kan je me helpen de Nederlandse taal beheersen?
 

DeletedUser

Guest
Gewoon negeren, gaat vanzelf weg. Niet ingaan op negativiteit eveneens positiviteit. Verder doet een troll zich vaak groot en stoer voor, maar de achterliggende gedachte is dat de troll een soort van macht (= controle) mist in zijn/haar leven. Aangezien hij door onbeduidende oorzaken dit niet kan uitoefenen, zal hij/zij dit doen via een anonieme online weg zodat hij/zij niet gepakt kan worden.
Duss pikkie maak jezelf een bekend, dan kunnen we om jou gaan lachen :)
 
Bovenaan