Ode aan Astra

Reactiescore
64
Hallo beste Forum mensen.

Ik denk dat ik hier een niet al te populaire mening zal delen, en gezien de forum activiteit van de spelers van beide kanten zal ik ook vooral negatieve berichten hierop krijgen, maar wilde het toch even doen.

Ik wil graag bij Astra een paar mensen eruit pikken die wat minder negatieve aandacht verdienen/meer positieve aandacht. Daarom heb ik dit topic gestart zodat dit ook misschien anderen motiveert om hetzelfde te doen.

Bij deze wil ik graag beginnen met een mogelijk eerste onpopulaire mening:
Ik heb veel respect voor het King ragnar account, voornamelijk Roy en Rick, en voornamelijk hun leiderskwaliteiten binnen de stam. Waar ze door anderen op dit forum zeer negatief bejegend worden, wil ik graag hierbij melden dat dat niet terecht is.

Roy was een goed leider, en kon altijd de moed terugbrengen wanneer velen van ons dat kwijt geraakt waren. En op Rick kon je heel goed bouwen, die kon je altijd voor hulp vragen, om een vv te regelen tijdens drukke momenten (studie of pils zuipen :D) of offensieve/defensieve ondersteuning bieden als dit nodig was.

Verder een hoop respect naar Remco en Vision van Vision is key. Vision is een goede leermeester voor mij geweest en ook Remco kon je altijd helpen. Verder is voor mij Remco bij far de meest belangrijke speler geweest voor Astra, die was dag en nacht bezig voor de stam, alle respect naar hem.

Ook shout out naar J.Jansen, voor alle ondersteuning terwijl die zelf ook een redelijk druk leven heeft buiten TW.

Verder ook even de opmerking, ik zag dat mensen mijn profielfoto mooi vonden, maar alle credits daarvoor mogen naar 7 days to design, die hem gemaakt heeft.

Hiermee hoop ik een beetje de negatieve houding ten opzichte van Astra te verbreken, aangezien het forum vooral gedomineerd wordt door spelers van IQ en ik ook wel eens geluid van onze kant wilde laten horen.

Als andere mensen van Astra nog iets te zeggen hebben (waarschijnlijk niet, die komen niet echt op AF), dan kan dat in dit topic. Verder verwacht ik ook genoeg negatieve geluiden terug te horen, maarja dat zal dan maar.

Ik wens zowel de spelers van IQ als van Astra nog een goed einde van de wereld, en alvast een fijne zomer.

Gr.

Steven | AngryPanda
 
Reactiescore
1.754
Dag Steven

Ik ben persoonlijk heel blij met dit bericht van jou, zoals ik al eerder aanhaalde in mijn GA-lijst onder andere hebben we door de beperkte AF-aanwezigheid vanuit Astra zeer weinig zicht/idee hoe het er bij jullie aan toe gaat. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat er ene Rick speelt op Ragnar of iemand met de naam Vision :)
Uiteraard hoop ik dat nog andere leden vanuit Astra ook wat zullen posten en ben ik wel benieuwd naar meer verhalen vanuit jullie kamp ;)
Fijn initiatief Steven, waarvoor dank!
 
Bovenaan