OD rank

DeletedUser

Guest
1 achileus1 8

tóch knap... hadden bonus/barbaren dorpen geen troepen nee?
 

DeletedUser

Guest
of laat maar ik snap het al hij heeft natuurlijk gewooon een paar speertje gemaakt en die 1 voor 1 met zn paladin doodgemaakt..
 

DeletedUser

Guest
Dorpen van 26 punten? Lijkt me sterk. Iemand heeft gewoon dat dorp gesupport en hij viel aan. ;)
 

DeletedUser

Guest
hoeveel punten had het dorp?
daaraan kan je zien of het een kazerne heeft
 

DeletedUser

Guest
volgens mij snap je het niet helemaal het gaat over de rank van verslagen tegenstanders toch? of snap ik het nou niet..:confused::D
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei deze speler doet het waarschijnlijk zo:

Heeft barracken, eerst maakt hij wat speertjes, farmed een beetje voor gs, vervolgens maakt hij steeds 1 speertje, stuur ie naar een verlaten dorp, en maakt hij af met z'n paladin. etc etc etc etc etc.
 

DeletedUser

Guest
Kan hij wel leuk in z'n profiel zetten.

hoogste rank verslagen tegenstanders ooit: 1e

staat altijd leuk xD
 

DeletedUser

Guest
:O en je kunt BTW al wel mensen aanvallen.

Je beginners bescherming stopt zogouw jij iemand aanvalt, of na 5 dagen.
 

DeletedUser

Guest
als hij zou vervallen als je iemand aanvalt gaat moeilijk want je kunt nog niemand aanvallen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je stuurt een speerwerper na een verlaten dorp ter ondersteuning, als hij is aangekomen stuur je je ridder, de ridder verslaat de speerwerper.
 

DeletedUser

Guest
Je stuurt een speerwerper na een verlaten dorp ter ondersteuning, als hij is aangekomen stuur je je ridder, de ridder verslaat de speerwerper.

dit legde ik al uit, maar eigen ondersteuning killen, werkt dat ook voor dat wapen? btw als je gewoon farmed haal je die 3% per dag ook wel...
 
Bovenaan