OD(A/D) berekenen.

Reactiescore
273
Als je een dorp aangevallen hebt en je krijgt het rapportje in de inbox, kan je door de troepen in de simulator in te voeren zien hoeveel troepen het je ongeveer kost.

Is het een goed idee om er ook een optie bereken ODA en ODD optie in het bericht te doen.
Dat het de troepen keer het aantal punten dat een verslagen (voorbeeld) zwaardvechter waars is doet.
En dat doet hij dan ook bij alle andere troepen en dan kan je zien hoeveel ODA je erbij krijgt.
Want ik wil als ik een dorp gecleard heb (wereld 15) graag weten hoeveel ODA ik erbij krijg.

Final 24
 
Reactiescore
273
Dat kan tegenwoordig met een GM script :)

Als het goed is moet je die downloaden.
En ik mag van mijn ouders niks downloaden.

Dat probleem zullen er vast wel meerdere hebben en daarom dat het beter gewoon in het spel toegevoegd kan worden.

Edit: Misschien ook beter als er een link in een bericht komt die alleen voor premium users te gebruiken.
En een berekener die het niet automatisch invult voor non premium users.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
het is niet echt downloaden te noemen, het is gewoon iets wat je bij firefox kunt voegen..
 

DeletedUser

Guest
het is niet echt downloaden te noemen, het is gewoon iets wat je bij firefox kunt voegen..

Het is wel downloaden want Firefox is op zich zelf ook een download alleen krijg je er wat extra opties op door GM op je FF te zetten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik hou helemaal niet van allemaal troep op mn computer downloaden, maar dit vind ik niet zo erg. Het vertraagt je computer niet (ofja ik merk het niet :p) en TW kan je er makkelijker door spelen.
 

DeletedUser

Guest
Is het nou wel of niet downloaden.
Want er bestaat geen 'niet echt downloaden'.


Toch wel. Als jij een site opent, download je die. Maar dat is toch een soort niet echt downloaden.

Greasemonkey is een add on en wordt bij je firefox gevoegd. Die scripts zul je ook moeten installeren, en Greasemonkey eigenlijk dus ook.

Maar ik begrijp dat je van je ouders niks mag downloaden maar het wss nog niet eens hebt gevraagd?
 

DeletedUser

Guest
Als het goed is moet je die downloaden.
En ik mag van mijn ouders niks downloaden.

Dat probleem zullen er vast wel meerdere hebben en daarom dat het beter gewoon in het spel toegevoegd kan worden.

Edit: Misschien ook beter als er een link in een bericht komt die alleen voor premium users te gebruiken.
En een berekener die het niet automatisch invult voor non premium users.

Ik begrijp je ouders, maar ze hebben het niet juist.Dat downloaden is vast om de computer schoon te houden - van troep en van beestjes als virusjes, houten paardjes en van alles en nogwat. Je ouders weten waarschijnlijk echter níet dat FF vaak veiliger is, dat een add-on niet tussen andere downloads of ergens anders op de voor hen zichtbare computer komt te staan en dat een GM-script al helemáál geïnternd zit in FF. Met het downloaden van verbeteringen van programma's is over het algemeen niets mis - in ieder geval niet met add-ons voor FF ;)
 

DeletedUser

Guest
Kijk anders eens op de site van firefox mozilla, daar leggen ze allemaal uit waarom het veiliger is, laat je ouders dat eens lezen. :)
 
Reactiescore
273
Ik begrijp je ouders, maar ze hebben het niet juist.Dat downloaden is vast om de computer schoon te houden - van troep en van beestjes als virusjes, houten paardjes en van alles en nogwat. Je ouders weten waarschijnlijk echter níet dat FF vaak veiliger is, dat een add-on niet tussen andere downloads of ergens anders op de voor hen zichtbare computer komt te staan en dat een GM-script al helemáál geïnternd zit in FF. Met het downloaden van verbeteringen van programma's is over het algemeen niets mis - in ieder geval niet met add-ons voor FF ;)

Mijn ouders zijn zo ouderwets als de pest...
Ik kan ze gewoo nniet overtuigen dat computer veilig en beter zijn.

Ik moet van hun zelfs leren door samenvattingen te SCHRIJVEN i.p.v. te typen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Zeker christelijk opgevoed ofzo in staphorst en omgeving...
 

DeletedUser

Guest
dit gaat helemaal off-topic, maar ik stel voor dat je voor je ouders eens een pwp-voorstelling maakt of zo, met een hele spreekbeurt erbij en dat je dat dan eens demonstreert tegenover hen, met alle info die je erbij opgezocht hebt op internet enz.

On-topic, met deze convertor heb je ook direct je oda of odd, dus vind ik het idee overbodig.

http://www.tw-stats.littlbuger.info/tool-convert.php
 
Reactiescore
273
heel leuk voor je, maar het is toch wat handiger als het gewoon bij TW in zit aangezien ik altijd een stuk of 30 vensters open :p
 

DeletedUser

Guest
Als beheerder van Tribe Tool kan ik je vertellen dat de "Download" link niet hetzelfde "downloaden" is dat verboden wordt door jouw ouders.

De GreaseMonkey link "Download" is een knop die Firefox (GreaseMonkey) aanzet tot het opslaan van het script zodat het later wordt gebruikt.

Met Downloaden bedoelen jouw ouders "het downloaden en installeren van programma's" en "downloaden van mogelijke schadelijke inhoud (programma's)".
Technisch gezien ben je de hele tijd aan het downloaden als je een webpagina laadt.
 

DeletedUser

Guest
Weetje

Als jou vader en moeder niets van downloaden willen weten

kun jij dit spel ook niet echt spelen

alles word tegenwoordig gedownload

nu ik op verzenden klik download ik al iets
maarja ik kan het me voorstellen maar ik vind dat het bij gm moet blijven en niet in het spel
dan heb je bijna geen voordelen meer
 
Bovenaan