[Profiel] NVPS

Reactiescore
308
1. De tekst:
NVPS
2. Kleurencombinatie(s)
Felle kleuren (Rood/Oranje)
3. Thema:
Zie afbeelding 7 en 9 van deze plaatjes, dat is iets waar ik naar op zoek ben!
0pe0YfL.png
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
xxx
5. Deadline:
Alle tijd, maar wel zo snel mogelijk!
6. Prijs/gift:
Ik heb op het moment geen PP die ik kan overdragen helaas! :oops:
7. Favoriet tot nu toe:

Succes allemaal! En alvast bedankt!​
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78239

Guest
Zoiets?

2mmakxt.png


Ik kan 'm nog in juiste formaat brengen, laat maar weten.
 
Reactiescore
308
Hmm, ik zie toch liever wat fellere kleuren. En tekst zie je ook niet duidelijk!

Zoiets?

2mmakxt.png


Ik kan 'm nog in juiste formaat brengen, laat maar weten.
Als je nou eerst je taak als MB goed doet kan je overgaan op het maken van plaatjes, nu dus nog even focussen op je taak!


i'm not sure why I ended up with this from your requested theme ^^

NSg9D1.png

Deze is wel leuk, alleen zie toch liever de tekst iets meer uit elkaar en ik hou wel van een iets drukker plaatje :D
 

DeletedUser77788

Guest
Lang verhaal :p
Kort gezegt ben het solo spel ziek.
Spelers die simpel omdat ze vast zullen lopen de stam stabben. En dan excusjes gebruiken om de overstap naar de vijand te rechtvaardigen.

Een pbg/leider waar je sinds het allereerste dorpje ongelofelijk veel mee hebt meegemaakt en die altijd je rug had, maar vervolgens nadat hij nieuwe spelers krijgt ze na hun stab durven te verkondigen dat jij hun eerste target wordt.... wat jij dan allemaal wel niet hebt gedaan voor hun en voor de stam is gewoon helemaal voor niks -.-

Ergste is dat de 3 stabbers zelf helemaal niks hebben gedaan enige wat ze deden was klagen xD
En vervolgens mocht ik alle vv's lekker doen en met wat hulp een vijand wegspelen...

Enige waar ik nog over twijfel is wat ik nu ga doen.

Dusja vandaar dat dit mijn laatste wereld zal zijn.

(als je meer wil weten eff pmen kan mijn irritaties er nog wel uitgooien!) :eek:
 

DeletedUser77169

Guest
Lang verhaal :p
Kort gezegt ben het solo spel ziek.
Spelers die simpel omdat ze vast zullen lopen de stam stabben. En dan excusjes gebruiken om de overstap naar de vijand te rechtvaardigen.

Een pbg/leider waar je sinds het allereerste dorpje ongelofelijk veel mee hebt meegemaakt en die altijd je rug had, maar vervolgens nadat hij nieuwe spelers krijgt ze na hun stab durven te verkondigen dat jij hun eerste target wordt.... wat jij dan allemaal wel niet hebt gedaan voor hun en voor de stam is gewoon helemaal voor niks -.-

Ergste is dat de 3 stabbers zelf helemaal niks hebben gedaan enige wat ze deden was klagen xD
En vervolgens mocht ik alle vv's lekker doen en met wat hulp een vijand wegspelen...

Enige waar ik nog over twijfel is wat ik nu ga doen.

Dusja vandaar dat dit mijn laatste wereld zal zijn.

(als je meer wil weten eff pmen kan mijn irritaties er nog wel uitgooien!) :eek:

Dit klopt niet helemaal denk ik tim enkel klagen ?
 

DeletedUser77788

Guest
Doel daarmee vooral op de andere twee...

Maar hoe zou jij je voelen als dit bij jou gebeurd? Dat iemand op een account zou gaan spelen in jou stam?
En dat account zou van de mede oprichter zijn van je stam waarmee je sinds dorp 1 samenwerkt en waar je ondertussen goede vrienden mee bent geworden.
Vervolgens als hij moet stoppen voel je je verplicht zijn account altijd te zien als een deel van je eige....

Eerst denk je goede contact te hebben met hem en beloof je nooit tegen hem te keren en hem altijd te helpen in nood.
Daarna tijdens een nieuw plan geef je de betrokkenen aan nooit zonder hem over te stappen en je ervoor zorgt dat hij erbij betrokken wordt.
Uiteindelijk besluit je niet door te gaan met het plan maar wil je hem die keuze niet ontnemen.

Maar als hij dan voor een keer een keuze moet maken kiest hij simpelweg om jou als volgende target te nemen. :rolleyes:
Het is echt teuleurstellend dat de eer binnen Tribalwars zo verdwijnt.

Of moet ik op w46 met jou account de stam verlaten en me tegen Van Nelle keren voordat je snapt wat ik bedoel :p.
(helaas zou ik dat niet eens over mijn hart kunnen strijken, zou ik me al veel te schuldig voelen.)

Pff veel langer geworden dan ik wilde... en dan is het ook nog het verkeerde forum hiervoor. :/

(Sorry moest het nog eff kwijt, volgende bericht zal ik in w51 sturen ipv hier.)
 
Bovenaan