nummer 1 van 34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Profiel
Leeftijd: 42
Geslacht: mannelijk
Woonplaats: Parel van het Zuiden
Profielbeeld
[TribalWarsMap.com]

Persoonlijke tekst
Bij deze wil ik via mijn profiel laten weten dat ik per direct stop. Wat in mijn 6 jarige ervaring met TW nog nooit een speler is gelukt, ben ik in 1 moment verslagen door de moderators van Tribalwars.

Ik heb een speler aangeschreven op een vrij "lollige" manier waarin ik hem vroeg om het telefoonnummer van zijn ouders zodat ik ze dan kon vertellen dat hij niet erg beleeft was. Dit werd door de Moderator uitgelegd als zijnde dat ik de speler persoonlijk bedreigt zou hebben, en dit was een ban van 24 uur waard.

Daar moderators dus blijkbaar regels zelf kunnen interpreteren en een lollige mail kunnen uitleggen als een bedreiging vind ik dat er hier sprake is van de willekeur van de moderator. Hij kan gewoon zonder enige fatsoenlijke reden mij een ban geven, en na protest van mij werd ik erop gewezen dat ik eigenlijk geen zak in te brengen heb, en mijn straf maar gewoon moet aanvaarden.

Dit doe ik dus niet, want hierbij heeft het moderatorteam zich geopenbaard alsof ze 1 of andere god zijn, en kunnen doen en laten wat ze willen. Ja ik kreeg het advies om de igm,s maar gewoon alleen over het spel te laten gaan, of te wel er is geen ruimte voor enige humor in dit spel.

Ik ga per direct dan ook stoppen want deze schurkenbende zoals ik ze nu zie zal geen euro meer aan mij verdienen. Innogames heeft het spel in de loop van de tijd zo aangepast dat als je een beetje skills hebt, en een dikke portemonee je dus makkelijk eerste op de wereld kan staan. Zelfs met een ban van 24 uur zie ik dat ik nu nog steeds eerste sta. En ja ik heb er de nodige euro's in gepompt en beheers de skills van TW, dus was het eigenlijk een eitje om die eerste plaats te behouden.

Als er een eerlijk en oprecht moderatorteam zou zijn, dan hadden ze mijn igm niet zo geïnterpreteerd en mij gewoon op een eerlijke en leuke manier mijn spel voort laten zetten. Innogames is hierbij 1 van hun beste supporters kwijt want om die eerste plek veilig te houden pompte ik er een dikke €150,- per maand in.

Zo ik wens iedereen verder veel plezier nog met dit spel, en hoop dat jullie ook niet besodemieterd gaan worden door de moderators. Dus wees vooral voorzichtig met wat je zegt, want zelfs met het nodige sarcasme geschreven verhaal om te vragen om een telefoonnummer (wat nooit iemand zou geven natuurlijk) wordt door hun uitgelegd als een grote bedreiging.


Voor mijn directe buren:

mijn velden staan op lvl 25 en ik zal nog een kleine week 20 % extra produceren. Dus dit dorp is goed voor ruim 6K gs per uur.

dus sloop de legers (hoofdzakelijk off) die nog in mijn dorp staan en je hebt voorlopig een bijna onbeperkte aanvoer van gs.
 

DeletedUser56218

Guest
Het is altijd ontzettend jammer dat een speler stopt en zeker wanneer die speler dat eigenlijk niet wil, maar zich door bepaalde omstandigheden gedwongen voelt. Ik vind het dan ook ontzettend jammer dat de betreffende speler zich niet kan vinden in de reden van zijn blokkade en ik hoop dat de support hem heeft kunnen voorzien van voldoende bijkomende informatie. Zoniet zou ik zeker aanraden om in verder gesprek te gaan, uiteindelijk kan een sanctie wel terecht zijn maar mag je ook dan wel specifiek weten waarom. Als de sanctie onterecht blijkt, dan is dat zeker jammer, maar ook daarvoor zijn er kanalen (tweede mening, ...) die zonder twijfel wel bekend zijn.

Ik kan en zal me er in ieder geval niet over uitspreken, en zou willen vragen dat anderen dat ook niet doen (via het forum). Onze forumregels hieromtrent zijn duidelijk, en ik hoop dan ook dat de betrokken speler nog verder in gesprek kan gaan via de support. Dit topic zal ik desalniettemin sluiten, en ik vermoed dat je wel begrijpt waarom :).

Mocht je nog met vragen zitten, dan kan je me steeds contacteren via een berichtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan