nummer 1 speler

Reactiescore
244
Nogmaals mijn vraag, wat heeft dit met niveau te maken? Ik zie alweer een statement zonder beargumentering.

Goh ik denk dat iedereen wel goed genoeg begrijpt wat men hiermee bedoelt maar ik zal het speciaal voor jou uitleggen. Niveau betekent niet perse enkel hoe goed of hoe slecht iemand speelt. Niveau kan even goed betekenen de manier waarop iemand speelt en daar gaat het in dit geval om. Als je het nog steeds niet genoeg beargumenteerd vindt dan het zij zo, ik heb weinig goesting om op een zondagnamiddag nutteloze discussies te voeren :p
 
Reactiescore
1.226
Goh ik denk dat iedereen wel goed genoeg begrijpt wat men hiermee bedoelt maar ik zal het speciaal voor jou uitleggen. Niveau betekent niet perse enkel hoe goed of hoe slecht iemand speelt. Niveau kan even goed betekenen de manier waarop iemand speelt en daar gaat het in dit geval om. Als je het nog steeds niet genoeg beargumenteerd vindt dan het zij zo, ik heb weinig goesting om op een zondagnamiddag nutteloze discussies te voeren :p

Nee het is hartstikke goed beargumenteerd op deze manier, fijne zondagnamiddag nog!
 
Reactiescore
187
oh nee we hebben es een dagje onze intern gefarmt wat een drama zeg

Noob :(

Je kan toch nooit oordelen over het niveau van de wereld, omdat er 1 speler boost? Je mag oordelen over de speler zelf, maar dat is het dan ook. Verder moet je er geen groot probleem van maken. Ik denk dat de meeste wel hun mb zouden farmen als ze die kans zouden krijgen.

Meh, ik farm eerder mijn MH dan andersom :cool2:
 
Bovenaan