Nr 1 odd/oda r.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52941

Guest
:eek: WTF Nielsje telt altijd mee:eek:

*Sam gooit een Jupiler weg in de hoop dat eric erachteraan rent*
tumblr_lol9jn4wmV1qk5yn3o1_500.jpg

Dan heb ik nog wel gevoelens voor Dei :'( Dat is naast Sake mijn beste vriendin :'(

Maar jij reageert niet kinderachtig ^^
 

DeletedUser40120

Guest
Hoe spijtig dat jullie stoppen. Al een maand of twee jaag ik jullie positie op de ODA lijst na en was ik jullie inmiddels dicht genaderd. Nu in een keer in de schoot geworpen gekregen. Jammer dat die strijd er niet meer is. Ondanks het feit dat jullie voor mij onbekend zijn gebleven, respect voor de door jullie behaalde ODA :bijl::licht::bboog::ram::catapult:
 

DeletedUser44159

Guest
Deze reacties vind ik wel ENORM respectloos.
noemen ze dit tegenwoordig hoog niveau of gewoon kindjes?


Geloof me vrij ik heb voor veel spelers respect.
Maar mijn respect moet je verdienen,en dat doe je niet door over te lopen naar de vijand wanneer het warm wordt.:rolleyes:
 

DeletedUser23694

Guest
Kan geen kwaad het gewoon voor jezelf te houden ipv weer giftige uitlatingen te doen. Ga het vieren met je mede-haters op msn of skype of whatever, maar hou het forum een beetje proper als je wilt. Dank je wel.

Pardon, bemoei jij je er lekker niet mee. Jij hebt niet in mijn schoenen en die van Revo. gestaan, moment dat zij ons backstabte. Als je mijn opmerking al giftig vond, dan had je moeten lezen wat ik eerst had uitgetypt. Ik heb het uiteindelijk iets genuanceerder neergepend, puur omdat ik geen forumban wil.

Hou toch eens allemaal op!
Wat voor een gedrag is dit allemaal volwassen mensen en t'lijkt wel de kleuterschool.

Devi is overgestapt naar BB , welja ze deed maar ?
Twas haar acc en haar keuze.
Nu is ze weg dus hou op met zeiken.
Ze was zeker een goede speelster.
Dat ontkennen lukt jullie gewoon niet.
Dus hou op met er over te zeiken.

Dei ik verwacht dat jullie jullie wat volwassener gedragen want ik begin me een beetje te schamen om met jullie in de stam te zitten. Ik had jullie toch wel wat sportiever en volwassener ingeschat.

Forget the past.
And look to the future!

Sorry hoor Sammy, maar zelfs een goede speelster vond ik haar niet. Ze heeft op ons geleund om met zoveel off te kunnen spelen. Ze had het nooit gered, zonder haar maten om haar heen. Ik weet dat jij trouwe vriendjes met haar bent, maar vind het behoorlijk ongepast hoe jij nu post. Als er over een week nog over geschreven en geflamed wordt en je komt dan met deze post, ben ik de eerste die je zal bedanken. Maar vandaag, neh, de wicked bitch of w14 is dead, hiephiephoera. Jammer dat het niet al strijdend is gegaan.
 

DeletedUser56496

Guest
Pardon, bemoei jij je er lekker niet mee. Jij hebt niet in mijn schoenen en die van Revo. gestaan, moment dat zij ons backstabte. Als je mijn opmerking al giftig vond, dan had je moeten lezen wat ik eerst had uitgetypt. Ik heb het uiteindelijk iets genuanceerder neergepend, puur omdat ik geen forumban wil.



Sorry hoor Sammy, maar zelfs een goede speelster vond ik haar niet. Ze heeft op ons geleund om met zoveel off te kunnen spelen. Ze had het nooit gered, zonder haar maten om haar heen. Ik weet dat jij trouwe vriendjes met haar bent, maar vind het behoorlijk ongepast hoe jij nu post. Als er over een week nog over geschreven en geflamed wordt en je komt dan met deze post, ben ik de eerste die je zal bedanken. Maar vandaag, neh, de wicked bitch of w14 is dead, hiephiephoera. Jammer dat het niet al strijdend is gegaan.


En dat is zoals iedereen op elke wereld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Cora en Paul,

2 vriendelijke mensen, enorm veel respect voor de wijze waarop wij samen hebben mogen werken. Cora, mijn absolute TW maatje op W14. De wijze waarop wij bevriend zijn geraakt is uniek. Strijdend tegen elkaar op W14, en samenwerkend op Doerga op W11..
Deze manier van respect tonen is maar voor weinig mensen weggelegt, wij allebei hebben mogen aantonen dit te kunnen.

Bedankt voor de mooie tijd, bedankt voor de mooie gesprekken, bedankt voor je unieke persoonlijkheid.
Vaarwel lieve schat, ondanks dat dit een spelletje is..
Wij komen elkaar zeker nog wel tegen..

Gegroet,

Remco ex Feyerem
 

DeletedUser

Guest
Pardon, bemoei jij je er lekker niet mee. Jij hebt niet in mijn schoenen en die van Revo. gestaan, moment dat zij ons backstabte. Als je mijn opmerking al giftig vond, dan had je moeten lezen wat ik eerst had uitgetypt. Ik heb het uiteindelijk iets genuanceerder neergepend, puur omdat ik geen forumban wil.



Sorry hoor Sammy, maar zelfs een goede speelster vond ik haar niet. Ze heeft op ons geleund om met zoveel off te kunnen spelen. Ze had het nooit gered, zonder haar maten om haar heen. Ik weet dat jij trouwe vriendjes met haar bent, maar vind het behoorlijk ongepast hoe jij nu post. Als er over een week nog over geschreven en geflamed wordt en je komt dan met deze post, ben ik de eerste die je zal bedanken. Maar vandaag, neh, de wicked bitch of w14 is dead, hiephiephoera. Jammer dat het niet al strijdend is gegaan.

ga jij is ergens anders je gal spuwen, je speelt hier geeneens meer. Stop dan met het verpesten van de sfeer hier.

Cora en Paul,

2 vriendelijke mensen, enorm veel respect voor de wijze waarop wij samen hebben mogen werken. Cora, mijn absolute TW maatje op W14. De wijze waarop wij bevriend zijn geraakt is uniek. Strijdend tegen elkaar op W14, en samenwerkend op Doerga op W11..
Deze manier van respect tonen is maar voor weinig mensen weggelegt, wij allebei hebben mogen aantonen dit te kunnen.

Bedankt voor de mooie tijd, bedankt voor de mooie gesprekken, bedankt voor je unieke persoonlijkheid.
Vaarwel lieve schat, ondanks dat dit een spelletje is..
Wij komen elkaar zeker nog wel tegen..

Gegroet,

Remco ex Feyerem

zo zie ik het liever, vriend of vijand, respect is nooit verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Jammer, maar helaas.. Grote woorden, maar toch eerder barbaar dan haar buur ;)
 

DeletedUser

Guest
:bijl::verkenner::licht::bboog::ram::catapult:
:edelman::edelman::edelman::edelman:

:buit: :ijzer::leem::hout:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan