Nr 1 odd/oda r.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56496

Guest
deze wereld loopt al dik 2.5 jaar... We zijn met een kleine 4000 mensen. DAt zijn er veel te veel(voor hoever we reeds gevorderd zijn), dat weet je toch:p
Normaal gezien zou nu al eens moeten nagedacht worden over halveringen enzo, maar hier heeft rang 1000 ongeveer 2000 punten...

Ik heb het meer over het algemene aantal dat dagelijks daalt :p
 

DeletedUser

Guest
lol dus wij zijn respectloos

laat mij even samenvatten dat devi overgelopen is daarbij qq enorm veel pijn deed en heel het viva ten gronde richte kwa lcuster.

heeft daarna livia aangevallen die inactief was ene oude vriend weg acc.

daarna het zelfde geintje op monsanto haar oude vriend en daarna op moon haar oude vriendin. als je respect heb voor elkaar doe je dat niet. devi deed het wel ze viel al haar oude stamgenoten aan. in mijn ogen zink je tot het diepste wat je kan dan.

als iemand hier geen respect van mij krijgt is het devi dus. opgeruimd staat netjes in dit geval. er kon geen greintje respect naar andere af ze speelde harteloos en achterbaks als je zo wil spelen best maar verwacht niet dat je daar in gesteund wordt.

wat typ je altijd in als je naar de hoofdpagina gaat? www.[B]TRIBALWARS[/B].nl, letterlijk vertaald: stammen oorlog. Devi zat in onze stam, wij waren in oorlog met dei, dus valt ze aan? zo simpel gaat dat.

ga daar nou niet om lopen piepen.

Ton
 

DeletedUser52941

Guest
Naar mijn weten heb ik nog niemand van ex-BB aangevallen.

Je was het van plan als je in Dei of Still mocht ;)


@Tonetje :

Wil niet lastig doen maar je handtekening klopt niet ;)
Zowel w14 als w22 niet :)
 

DeletedUser

Guest
Je was het van plan als je in Dei of Still mocht ;)


@Tonetje :

Wil niet lastig doen maar je handtekening klopt niet ;)
Zowel w14 als w22 niet :)

Haha, kan je weer zien hoe weinig ik op het AF zit. Maakt me ook niet veel uit xD hoe gaat het met jou Sam?

Ton
 

DeletedUser

Guest
haha, devi na de 10e keer ook eindelijk echt op BB gegaan.. wat een verrassing.. Ik mag/mocht haar ook niet, maar vind het wel beschamend dat er niet gewoon respect naar haar toe gaat vanuit Dei. Dat verdient ze gewoon, ookal heeft ze wat smerige dingen gedaan, wat ik haar ook zeker niet heb vergeven;)
Iedereen die stopt verdient een vriendelijk laatste woord of een leuk laatste gesprek, een hart onder de riem zeg maar.. Waarom zo doen? Omdat BB zo deed.. So what? Als BB in de sloot was gesprongen, hadden wij dat dan ook moeten doen?

Alsjeblieft Deiers en rest van het AF, vervuil dit topic nou niet zo, maar grijp het aan om wat vriendelijker naar elkaar toe te zijn (behalve naar shynra want die gooit met kata's:p).. Dat zal het AF veel gezelliger maken:)
 

DeletedUser

Guest
wat typ je altijd in als je naar de hoofdpagina gaat? www.[B]TRIBALWARS[/B].nl, letterlijk vertaald: stammen oorlog. Devi zat in onze stam, wij waren in oorlog met dei, dus valt ze aan? zo simpel gaat dat.

ga daar nou niet om lopen piepen.

Ton

o nee ik respecteer vijanden heel goed hoor maar een vijand kan een goede gesprek partner zijn die al vijand was maar een vijand is nooit een vriend die overgelopen is. devi is overgelopen letterlijk en verdient dan geen respect meet het is een stammen oorlog en dan vecht je voor je stam en loop je niet over.

devi wel a fin, haar keus maar ze krijgt van mij geen enkel respect. en ik typ het ook niet in het staat in opera als start ding. in ff als fav in google als fav en ie gebruik ik niet dus ik typ het nooit
 

DeletedUser52941

Guest
Haha, kan je weer zien hoe weinig ik op het AF zit. Maakt me ook niet veel uit xD hoe gaat het met jou Sam?

Ton

Goed hoor ^^
Met jouw ?
Tijdje niet gesproken.
Jammerlijk heb ik w22 moeten achter me laten zoals je wel al weet
 

DeletedUser

Guest
Aangezien heel erg duidelijk blijkt dat er geen greintje respect meer te vinden is vanwege Dei heb ik besloten niet meer op het AF te reageren, ik raad alle andere niet-Dei'ers aan hetzelfde te doen, dan kunnen ze hier lekker koffie drinken en hun teentjes warmen.

En iedereen die zit te lullen dat de pot de ketel verwijt weet helemaal van niets af zo blijkt, zoek maar een post waarin ik zo respectloos reageer op een gestopte speler, al is het howlin of moon geweest. Ik was best tevreden dat ze weg waren, maar ik kon tenminste nog een allerkleinste greintje respect tonen.

De menselijkheid en beschaving zijn hier ver zoek. Ja, Devi heeft jullie genaaid en dat is rot, maar geloof het of niet, dat gebeurt elke stam op elke wereld en ja hoor, enkel Dei blijft erover zeiken nadat de speler zelfs op barbaar is gegaan. Ga lekker stoer doen op café, dit was een forum voor volwassen mensen, nu is het een hoop stront.

Adieu.
 

DeletedUser38672

Guest
Maar in dit tempo met de mensen die stoppen en gaan stoppen kunnen jullie de komende 2 jaar bb's edelen.
 

DeletedUser51306

Guest
Een tragisch verlies voor W 14. Mochten de bespelers van DD Nog eens het Af lezen hier, Ik wens ze nog veel succes op eventuele andere werelden & In Real Life. Het waren (In mijn ondervinding) Ervaren, Vriendelijke spelers. Wat de daarnet geplaatste post van Shryna. betreft..

Aangezien heel erg duidelijk blijkt dat er geen greintje respect meer te vinden is vanwege Dei heb ik besloten niet meer op het AF te reageren, ik raad alle andere niet-Dei'ers aan hetzelfde te doen, dan kunnen ze hier lekker koffie drinken en hun teentjes warmen.

En iedereen die zit te lullen dat de pot de ketel verwijt weet helemaal van niets af zo blijkt, zoek maar een post waarin ik zo respectloos reageer op een gestopte speler, al is het howlin of moon geweest. Ik was best tevreden dat ze weg waren, maar ik kon tenminste nog een allerkleinste greintje respect tonen.

De menselijkheid en beschaving zijn hier ver zoek. Ja, Devi heeft jullie genaaid en dat is rot, maar geloof het of niet, dat gebeurt elke stam op elke wereld en ja hoor, enkel Dei blijft erover zeiken nadat de speler zelfs op barbaar is gegaan. Ga lekker stoer doen op café, dit was een forum voor volwassen mensen, nu is het een hoop stront.

Adieu.

Ik vind ook dat er meer respect getoond moet worden aan gestopte spelers, Ongeacht de voorgeschiedenis. Ja, De speelster van dat account heeft vuile streken uitgehaald, "Gebackstabt" & Met gevolg dat men zo reageert is het wel logisch Echter vind ik het wel spijtig dat er en minimum aan respect is op dit Af, Nochtans is het vanzelfsprekend dat men respect vertoont voor elkaar Zoals ik al eens aangaf in een vorige post op een ander topic; Op de Net bestaat er een berisping voor, Hier niet, Wat niet wegneemt dat dat niet in de Af regels staat!. Vele Ex Revo.'ers verafschuwden het account, Dan is het geen moeite om dit respectvol te zeggen zoals ik zal doen in mijn post.

Naar mijn mening waren deze Backstabs een gevolg dat ze bevriend was met de oude speler van Feyerem, Dan kom je in een situatie van keuzes te maken, Haar reden was namelijk het volgende; "Ik wil deze wereld overleven". Tenminste, Dat herringer ik mij nog. De daden die gedaan zijn vallen niet goed te spreken, Daarom ben ik ook gedeeltelijk blij dat het account van deze wereld verwijdert is (Begrijp mij niet in de verkeerde zin), Echter heb ik niets tegen de spelers. Alleen & Alleen de handelingen die verricht zijn tegen de Ex Revo's, Zoals velen al op een nogal nonchalante manier naar voor gebracht hebben vond ik niet zo netjes om het op zijn AN's te zeggen.

Ik hoop dat de voorbije post omtrent respect jullie een les leren, één dat men niet zal vergeten. Soms vind ik het spijtig dat het mijn stamgenoten zijn die zo'n onrespectvolle posts plaatsen op dit Fora, Daarbij verwijs ik ook naar andere Topic's & Niet alleen dit onderwerp.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien heel erg duidelijk blijkt dat er geen greintje respect meer te vinden is vanwege Dei heb ik besloten niet meer op het AF te reageren, ik raad alle andere niet-Dei'ers aan hetzelfde te doen, dan kunnen ze hier lekker koffie drinken en hun teentjes warmen.

En iedereen die zit te lullen dat de pot de ketel verwijt weet helemaal van niets af zo blijkt, zoek maar een post waarin ik zo respectloos reageer op een gestopte speler, al is het howlin of moon geweest. Ik was best tevreden dat ze weg waren, maar ik kon tenminste nog een allerkleinste greintje respect tonen.

De menselijkheid en beschaving zijn hier ver zoek. Ja, Devi heeft jullie genaaid en dat is rot, maar geloof het of niet, dat gebeurt elke stam op elke wereld en ja hoor, enkel Dei blijft erover zeiken nadat de speler zelfs op barbaar is gegaan. Ga lekker stoer doen op café, dit was een forum voor volwassen mensen, nu is het een hoop stront.

Adieu.

Generalisatie van Dei, FTW!!!!!! :cool:

Maar in dit tempo met de mensen die stoppen en gaan stoppen kunnen jullie de komende 2 jaar bb's edelen.

Er word niet gezegd dat iedereen op delete moet hoor, kiezen de meeste mensen zelf voor.


@ Devi, jammer dat ze barbaar is gegaan, met strijd had het leuker geweest :)
 

DeletedUser23694

Guest
Aangezien heel erg duidelijk blijkt dat er geen greintje respect meer te vinden is vanwege Dei heb ik besloten niet meer op het AF te reageren, ik raad alle andere niet-Dei'ers aan hetzelfde te doen, dan kunnen ze hier lekker koffie drinken en hun teentjes warmen.

En iedereen die zit te lullen dat de pot de ketel verwijt weet helemaal van niets af zo blijkt, zoek maar een post waarin ik zo respectloos reageer op een gestopte speler, al is het howlin of moon geweest. Ik was best tevreden dat ze weg waren, maar ik kon tenminste nog een allerkleinste greintje respect tonen.

De menselijkheid en beschaving zijn hier ver zoek. Ja, Devi heeft jullie genaaid en dat is rot, maar geloof het of niet, dat gebeurt elke stam op elke wereld en ja hoor, enkel Dei blijft erover zeiken nadat de speler zelfs op barbaar is gegaan. Ga lekker stoer doen op café, dit was een forum voor volwassen mensen, nu is het een hoop stront.

Adieu.

Wordt jij dan zonder respect aangesproken door mij?
Nee, het gaat over Devi. En die verdiend geen respect met alles wat zij heeft uitgehaald. Althans mijn respect, zeker niet.
 

DeletedUser2522

Guest
Wordt jij dan zonder respect aangesproken door mij?
Nee, het gaat over Devi. En die verdiend geen respect met alles wat zij heeft uitgehaald. Althans mijn respect, zeker niet.

Kan geen kwaad het gewoon voor jezelf te houden ipv weer giftige uitlatingen te doen. Ga het vieren met je mede-haters op msn of skype of whatever, maar hou het forum een beetje proper als je wilt. Dank je wel.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien heel erg duidelijk blijkt dat er geen greintje respect meer te vinden is vanwege Dei heb ik besloten niet meer op het AF te reageren, ik raad alle andere niet-Dei'ers aan hetzelfde te doen, dan kunnen ze hier lekker koffie drinken en hun teentjes warmen.

En iedereen die zit te lullen dat de pot de ketel verwijt weet helemaal van niets af zo blijkt, zoek maar een post waarin ik zo respectloos reageer op een gestopte speler, al is het howlin of moon geweest. Ik was best tevreden dat ze weg waren, maar ik kon tenminste nog een allerkleinste greintje respect tonen.

De menselijkheid en beschaving zijn hier ver zoek. Ja, Devi heeft jullie genaaid en dat is rot, maar geloof het of niet, dat gebeurt elke stam op elke wereld en ja hoor, enkel Dei blijft erover zeiken nadat de speler zelfs op barbaar is gegaan. Ga lekker stoer doen op café, dit was een forum voor volwassen mensen, nu is het een hoop stront.

Adieu.

t is hoe jij het opvatten wil ik heb voor veel vijanden respect gehad en zal het voor veel ook hebben maar 2 spelers op heel w14 hebben dit respect zelf weggehaald 1 is een oude speler van mijn begin van w14 die overliep toen de stam viel en daarna mij aanviel toen ik mijn nek voor hem had uitgestoken ik overleefde hij niet.

en devi deze speler deed het goed in revo maar ze had soms haar grillen, was toen een speler zoals ik er meer kon. ik ben toen door fouten barb geraakt en slecht enkele spelers hebben moeite gedaan voor mij. als je dan terug komt en je ziet een 2 splitsing schrik je effies maar als je dan contac thebt met de andere helft en devi dreigt dat het haar niet naar der zin is etc dan vindt ik het al respectloos waarop volgende dreigingen dat ze naar BB zou overstappen ook na inpraten van meerdere spelers ging ze alsnog naar BB. best maar om daarna al je vrienden te stabben is een schande. je hoort verdorie voor je vrienden klaar te staan en ze niet om zeep te helpen. maar devi besloot anders. velen heeft zij aangevallen waaronder ook krakje die ik toen via vv bijhield. ze was er enkel op gemumd haar inactiefe ex-vrienden neer te halen en als kroonstuk der nap met moon omzeep te helpen. de dag kwam en het gebeurde livia ging verloren netmastah qq en bijna monsanto. en nu eindelijk gaat ze zelf ook. als er iemand is die geen respect van mij krijgt dan is het devi nu niet nooit niet ze is een achterbakse harteloos speler die enkel op eigen winst gooide.
 

DeletedUser52941

Guest
Hou toch eens allemaal op!
Wat voor een gedrag is dit allemaal volwassen mensen en t'lijkt wel de kleuterschool.

Devi is overgestapt naar BB , welja ze deed maar ?
Twas haar acc en haar keuze.
Nu is ze weg dus hou op met zeiken.
Ze was zeker een goede speelster.
Dat ontkennen lukt jullie gewoon niet.
Dus hou op met er over te zeiken.

Dei ik verwacht dat jullie jullie wat volwassener gedragen want ik begin me een beetje te schamen om met jullie in de stam te zitten. Ik had jullie toch wel wat sportiever en volwassener ingeschat.

Forget the past.
And look to the future!
 

DeletedUser

Guest
Hou toch eens allemaal op!
Wat voor een gedrag is dit allemaal volwassen mensen en t'lijkt wel de kleuterschool.

Devi is overgestapt naar BB , welja ze deed maar ?
Twas haar acc en haar keuze.
Nu is ze weg dus hou op met zeiken.
Ze was zeker een goede speelster.
Dat ontkennen lukt jullie gewoon niet.
Dus hou op met er over te zeiken.

Dei ik verwacht dat jullie jullie wat volwassener gedragen want ik begin me een beetje te schamen om met jullie in de stam te zitten. Ik had jullie toch wel wat sportiever en volwassener ingeschat.

Forget the past.
And look to the future!

Say what? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan