Nr 1 odd/oda r.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beetje respect mag wel komen van mensen met wie ze vast ook een heel leuke periode hebben doorgemaakt, ook al ligt die nu al een tijdje in het verleden...

Cora, Paul, ik ga jullie missen, bedankt voor de leuke babbels die we hadden. Jullie zullen altijd de ODA-bom van W14 blijven.
Jammer dat jullie grijs gegaan zijn, maar het is op zich nog wel een begrijpelijke keuze.

Het ga jullie goed, en tot wederziens!
 

DeletedUser

Guest
na 4x gezegd te hebben dat ze zichzelf ging verwijderen komt ze dan toch haar woord na

BB till the end:D
 

DeletedUser

Guest
ALs er niet deftig gereageerd kan worden op dit topic stel ik voor dat het gesloten en verwijderd wordt.

Zie je maar wat voor niveau Dei tegenwoordig haalt.
 

DeletedUser

Guest
ALs er niet deftig gereageerd kan worden op dit topic stel ik voor dat het gesloten en verwijderd wordt.

Zie je maar wat voor niveau Dei tegenwoordig haalt.

Ligt het aan mij of verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet?;)
 

DeletedUser23694

Guest
Mooi zo, opgerot staat netjes. W14 had al veel langer verlost moeten zijn van zo'n achterbakse backstabber. ODA-bom mijn hol, had ze nooit kunnen bereiken zonder de maten van Revo. aan haar zij. Enige traan die ik erom laat is dat ze niet IG helemaal kapot gebashed is.

Zo ik heb gezegd :D
 

DeletedUser56496

Guest
Spijtig, had haar liever kwaadschiks van w14 getrapt:eek:

Eindelijk!!!!!

na 4x gezegd te hebben dat ze zichzelf ging verwijderen komt ze dan toch haar woord na

BB till the end:D

Mooi zo, opgerot staat netjes. W14 had al veel langer verlost moeten zijn van zo'n achterbakse backstabber. ODA-bom mijn hol, had ze nooit kunnen bereiken zonder de maten van Revo. aan haar zij. Enige traan die ik erom laat is dat ze niet IG helemaal kapot gebashed is.

Zo ik heb gezegd :D



Deze reacties vind ik wel ENORM respectloos.
noemen ze dit tegenwoordig hoog niveau of gewoon kindjes?
 

DeletedUser

Guest
Deze reacties vind ik wel ENORM respectloos.
noemen ze dit tegenwoordig hoog niveau of gewoon kindjes?

lol dus wij zijn respectloos

laat mij even samenvatten dat devi overgelopen is daarbij qq enorm veel pijn deed en heel het viva ten gronde richte kwa lcuster.

heeft daarna livia aangevallen die inactief was ene oude vriend weg acc.

daarna het zelfde geintje op monsanto haar oude vriend en daarna op moon haar oude vriendin. als je respect heb voor elkaar doe je dat niet. devi deed het wel ze viel al haar oude stamgenoten aan. in mijn ogen zink je tot het diepste wat je kan dan.

als iemand hier geen respect van mij krijgt is het devi dus. opgeruimd staat netjes in dit geval. er kon geen greintje respect naar andere af ze speelde harteloos en achterbaks als je zo wil spelen best maar verwacht niet dat je daar in gesteund wordt.
 

DeletedUser56496

Guest
lol dus wij zijn respectloos

laat mij even samenvatten dat devi overgelopen is daarbij qq enorm veel pijn deed en heel het viva ten gronde richte kwa lcuster.

heeft daarna livia aangevallen die inactief was ene oude vriend weg acc.

daarna het zelfde geintje op monsanto haar oude vriend en daarna op moon haar oude vriendin. als je respect heb voor elkaar doe je dat niet. devi deed het wel ze viel al haar oude stamgenoten aan. in mijn ogen zink je tot het diepste wat je kan dan.

als iemand hier geen respect van mij krijgt is het devi dus. opgeruimd staat netjes in dit geval. er kon geen greintje respect naar andere af ze speelde harteloos en achterbaks als je zo wil spelen best maar verwacht niet dat je daar in gesteund wordt.


Tjah, ik keur het ook niet goed maar ja iemand echt al wegwillen van een te kleine populatie TW spelers :mad:
 

DeletedUser

Guest
Tjah, ik keur het ook niet goed maar ja iemand echt al wegwillen van een te kleine populatie TW spelers :mad:

deze wereld loopt al dik 2.5 jaar... We zijn met een kleine 4000 mensen. DAt zijn er veel te veel(voor hoever we reeds gevorderd zijn), dat weet je toch:p
Normaal gezien zou nu al eens moeten nagedacht worden over halveringen enzo, maar hier heeft rang 1000 ongeveer 2000 punten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan