Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser77710

Guest
Blijf maar in die waan ltdarky is een stuk lastiger deffen kijkendn naar hoe smal het is jullie hebben er daarentegen meer dorpen achter staan. Maar blijf maar in de waan dat de eerste paar dagen goed resultaat hadden.
.

Als je nu eens de dikke stacks wat vermindert op andere plaatsen kan je makkelijker ltdarky helemaal stacken. Faal heefst stacks staan van 60k speer boog en zwaard op sommige plaatsen...
 

DeletedUser75839

Guest
Novus heeft nooit een serieuze massa gekregen, hunzelf bewezen is dus vrij relatief.

Mmm nee klopt wel inderdaad, alhoewel Broken/Rec of hoe je het ook noemen wilt dacht dat het wel goede massa's waren op ons.

Novus heeft weinig bewezen deze wereld imo behalve dat ze samen konden blijven.

Tis een beetje droevig hoe overal MB's worden genomen (conor rekruteert een hele stam om hem te helpen heeft hij 1 echte tegenstander gehad?....) en NAPs afsluiten die je overal toch zo'n overmacht geven dat je de wereld niet anders kan dan winnen.
Zelfs nu jullie stam op zich al dubbel zo groot is als REC heb je nog eens MB's van 25 miljoen en ga je icenoble als NAP of zal ik zeggen BG nemen om ons aan te pakken?

triestig toch dat je zonder een echt gevecht de wereld gaat winnen :p (enerzijds idd gewoon dankzij het uiteen vallen van derest, maar nu gewoon omdat je iedereen bij je neemt waar dat totaal nie tnodig is)

dan is het maar logisch dat zoveel mensen gaan stemmen dat ze de wereld in handen kregen

Helemaal mee eens, het is belachelijk hoeveel mb's er rond lopen. Wij zelf hebben er 0, dat is ook weer iets aan de overdreven kant, maar ja :D

Wat voor een giga front tldarky heeft? Ons (rec.) moet je niet uitleggen wat een groot front is. Als je dan ltdarky vergelijkt met missmartine of abuser? Wat voor front heeft hij tegenover hun? Het front van abuser en martine zijn groter dan dat van hem. en zij zijn beiden ook nog eens de helft zo groot als hun, dus kan je al wat beginnen rekenen.

Wij hadden max 300 clears lopen op ltdarky. De eerste linies van hem waren allemaal 40k elk gestacked.

Ach jongie, wij hadden pas een megafront. Dan zitten de spelers die jij noemt allemaal safe. En hoeveel is er nu werkelijk van ons gepakt.

Ik vind de stemming hier mbt Novus vrij negatief, en jullie zijn helemaal uitgelaten met de 7 dorpies van Darky. Hoeveel dorpen had Vlammer? Hoeveel dorpen had HvH? Waar zijn ze nu?

HvH hebben schedel en wij in een dag of 2/3 weggespeeld, en dan zal vast het argument er zijn ja de speler was rennen. Ach blijven zitten is ook een kwaliteit.
 

DeletedUser71166

Guest
Jack tijd om eens van kant te veranderen en deze wereld nog wat leuk te maken dan zou ik zeggen :p op deze manier is er niet veel aan; jack en schedel naar ons en lets make this a real fight
 

DeletedUser78312

Guest
Wat voor een giga front tldarky heeft? Ons (rec.) moet je niet uitleggen wat een groot front is. Als je dan ltdarky vergelijkt met missmartine of abuser? Wat voor front heeft hij tegenover hun? Het front van abuser en martine zijn groter dan dat van hem. en zij zijn beiden ook nog eens de helft zo groot als hun, dus kan je al wat beginnen rekenen.

Wij hadden max 300 clears lopen op ltdarky. De eerste linies van hem waren allemaal 40k elk gestacked.

Ons front ligt op 4 frontdorpen na in zijn geheel tegen dat van abuser aan. Noem je ons front dan ook groot? :confused:
 

DeletedUser78825

Guest
Ja dat laatste. Een slechte massa. Maar nog slechter (niet) gedeffed :p

giphy.gif
 

DeletedUser78312

Guest
Wanneer een account solo (met mb) van novus het net zo goed doet als de Massa van REC. o_O
 

DeletedUser78702

Guest
Wanneer een account solo (met mb) van novus het net zo goed doet als de Massa van REC. o_O

ja? en die 70 clears van faal? doen zeker niet mee? of wat is er aan de hand met jullie? oow en die clears van mad? of die clears van unique? of ken je die mensen niet?
toch grappig dat jij denkt dat jij de enigen bent :D

en nog leuker is dat die desbetreffende MB bijna net zo groot is als abuser zelf. als het echt goed was gegaan was abuser er niet meer...

top kerel!

xxx


Jelle | Abuser
 

DeletedUser78312

Guest
Haha komisch dat je hun benoemd. Je hebt van Mad precies 1 clear en van Unique 5 clears op je gehad. Faal was gisteren dus daar spreek ik niet voor.

Wel tijd om op het AF te reageren maar geen tijd om fatsoenlijk te deffen. Blijft komisch.

Je zou er beter aan doen om minder snel te reageren en beter te deffen :p

En nu, ik wou deze prestatie gewoon ff benoemen aangezien jullie ook trots waren op jullie "geslaagde" massa mag ik dat ook zijn.

Groetjesss

Wes
 
Bovenaan