Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser77710

Guest
Ik heb er 3 dagen op gewacht, in die tijd waren er andere spelers die herhaaldelijk vroegen of ze die clears konden gebruiken. Ik heb, nadat ik dus niets hoorde, ervoor gekozen ze aan een ander te geven.

Je kunt prima een leven hebben en een dagje er niet zijn, of meerdere dagen; ik ga echter de rest van de stam niet benadelen als er een speler is die 3 dagen lang niet de tijd heeft te loggen en wat coords door te sturen.


Mvg,
-D

Wat lul jij allemaal? De massa duurde misschien max 3 dagen... Ze aan anderen te geven? Je stuurde 3 clears per dorp op zijn achterland en je zei dat peanut dat ging edelen, terwijl peanut bijna niets van edels die massa heeft gestuurd en insomnia maar bleef dorpen binnenrapen.
 
Reactiescore
742
oke, normaal ben ik niet van het AF form maar nu....

ik deed vv sokaa (indien je het nog niet wist nu wel) daarbij heb ik iets gedaan wat niet mocht (wel heel grappig :D) heb ik ook gehoord van de mods.

maar wat er zojuist is gebeurd is wel om te huilen. Wouter EX speler van sokaa logde via Hiro Noshimori daarbij was die nog geen 5 dagen van sokaa af, dus kreeg sokaa een ban ik werd gekickt van sokaa.

maar net voordat Sokaa gebanned werd kreeg Sokaa ineens 30+ treinen van novus deze treinen liepen wel 25+ uurtjes (sommigen) ze sloegen ook helemaal nergens op dom gegooid enzovoort.
ik heb net even aan support gevraagd wat er gebeurd met lopende aanvallen op een geblokkeerd acc. Deze aanvallen blijven bestaan en zullen dus de dorpen overnemen (indien er treinen lopen).

daarnaast is hiro ook gebanned dus het was wel duidelijk een dubbel log van wouter... Hiro was ook de MB/DU van Peanut007. lijkt mij nogal duidelijk dat dit met opzet is...

maar goed als novus zo wil winnen ipv een eerlijke fight so be it...
lekker internen weer top gevoel als je zo de wereld wint...


Mvg

Jelle | Abuser


Ps. heb dyslectie



Oke, even verder op dit verhaal.

ik heb de eigenaar weten te spreken via w62, ik heb hem gevraagd om een supportje in te dienen. dit heeft die gedaan en support heeft Sokaa unbanned ik heb dus weer VV. niet veel meer aangehad maar toch.

daarnaast wil ik ook even laten zien dat wouter zeer zeker een dubbel log heeft gedaan via Hiro. aangezien ik Sokaa vv weer had heb ik even de PM's op gezocht

Hiro Noshimori 15.05.18 19:45
how is you ?

- Wouter

daarnaast vind ik het uitermate triest om als novus zijnde het nog durft te ontkennen. Novus heeft zowat de wereld al gewonnen (zeggen veel mensen) ben ik zelf niet helemaal mee eens. Ja novus heeft een paar zeer goede spelers erin zitten, maar er zitten ook zeer zwakke in. wij als REC. hebben net een redelijke massa gedaan op itsdarky, zoals ik weet heeft darky daarvoor VV gevraagd weet de reden niet precies, maar vond het wel grappig daarnaast zijn er ook een aantal clears op peanut gekomen peanut dacht echter niet na en deffte gewoon alles me zeer veel verliezen

https://nl58.tribalwars.nl/public_report/db3f1c1dea9e1c281b625ed7549d0911
https://nl58.tribalwars.nl/public_report/d51ff198d30cc6e695e5ded40623cefa

daarnaast ging onze massa zeker niet slecht voor het aantal clears dat we te beschikking hadden.

zelf denk ik niet dat Novus zo makkelijk gewonnen heeft zoals iedereen denkt, wij REC. laten zien dat er zeker nog kans is.


Jelle | Abuser
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 697374

Guest
eerst zien dan geloven novus staat tot nu toe meer winst gepakt dan rec en die paar dorpjes op ltdarky komen wel weer terug ;)
 
Reactiescore
508
eerst zien dan geloven novus staat tot nu toe meer winst gepakt dan rec en die paar dorpjes op ltdarky komen wel weer terug ;)

meistershizzle, weet nog dat jouw dorpen bij itsofficial werden gerecapped door 1000 speer :D
je aanvallen op IO waren niet echt indrukwekkend, puur door het verlies van PA op dat acc heb je vrij spel nu
laat maar eerst zien hoe jij het ervan afbrengt, vind dat REC het zeker niet slecht doet voor wat we hebben
 

Deleted User - 697374

Guest
meistershizzle, weet nog dat jouw dorpen bij itsofficial werden gerecapped door 1000 speer :D
je aanvallen op IO waren niet echt indrukwekkend, puur door het verlies van PA op dat acc heb je vrij spel nu
laat maar eerst zien hoe jij het ervan afbrengt, vind dat REC het zeker niet slecht doet voor wat we hebben

Interessant ben er net wat meer dan een maand tussenuit geweest en heb daar dus niks van mee gekregen. Maar meister kan een stuk beter aanvallen als we de tijd er voor nemen. Maar het echte werk voor rec gaat het nog wel zwaar krijgen waarbij novus het zeker gaat laten zien waarom we verdient gaan winnen.
 
Reactiescore
508
Interessant ben er net wat meer dan een maand tussenuit geweest en heb daar dus niks van mee gekregen. Maar meister kan een stuk beter aanvallen als we de tijd er voor nemen. Maar het echte werk voor rec gaat het nog wel zwaar krijgen waarbij novus het zeker gaat laten zien waarom we verdient gaan winnen.

Veelbelovende woorden ;) ik hoop op nog een leuk vervolg van het gevecht
#fokdeblok iedereen, gewoon tw'en kom je veel verder mee dan met je studies !!
 

DeletedUser78597

Guest
Rede
Oke, even verder op dit verhaal.

ik heb de eigenaar weten te spreken via w62, ik heb hem gevraagd om een supportje in te dienen. dit heeft die gedaan en support heeft Sokaa unbanned ik heb dus weer VV. niet veel meer aangehad maar toch.

daarnaast wil ik ook even laten zien dat wouter zeer zeker een dubbel log heeft gedaan via Hiro. aangezien ik Sokaa vv weer had heb ik even de PM's op gezocht



daarnaast vind ik het uitermate triest om als novus zijnde het nog durft te ontkennen. Novus heeft zowat de wereld al gewonnen (zeggen veel mensen) ben ik zelf niet helemaal mee eens. Ja novus heeft een paar zeer goede spelers erin zitten, maar er zitten ook zeer zwakke in. wij als REC. hebben net een redelijke massa gedaan op itsdarky, zoals ik weet heeft darky daarvoor VV gevraagd weet de reden niet precies, maar vond het wel grappig daarnaast zijn er ook een aantal clears op peanut gekomen peanut dacht echter niet na en deffte gewoon alles me zeer veel verliezen

https://nl58.tribalwars.nl/public_report/db3f1c1dea9e1c281b625ed7549d0911
https://nl58.tribalwars.nl/public_report/d51ff198d30cc6e695e5ded40623cefa

daarnaast ging onze massa zeker niet slecht voor het aantal clears dat we te beschikking hadden.

zelf denk ik niet dat Novus zo makkelijk gewonnen heeft zoals iedereen denkt, wij REC. laten zien dat er zeker nog kans is.


Jelle | Abuser

Darky was er in verband met privé omstandigheden niet, echter om het nou redelijk massa te noemen gaat te ver vind ik. Het aantal clears dat aanwezig was, vergeleken met de dorpen etc die zijn ingenomen? 7 dorpen gepakt over 2 dagen. Losse (groene) edels die aankomen zonder clears ervoor etc, naar mijn idee had de massa veel kunnen opleveren. Echter is dit niet gebeurd, de timings liepen erg uiteen bij bijvoorbeeld de edels.
Kijkend naar het front van Darky en de schrale def die aanwezig was is er dus weinig winst uit voort gekomen.

Desondanks was de samenwerking van de tegenpartij veelbelovend en kijk ik uit naar de finale strijd :)
 

DeletedUser77710

Guest
eerst zien dan geloven novus staat tot nu toe meer winst gepakt dan rec en die paar dorpjes op ltdarky komen wel weer terug ;)

Met die aantal clears dat wij verstuurden en de stacks die ltdarky had, mocht hij zelf geen 1 dorp verloren zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Interessant ben er net wat meer dan een maand tussenuit geweest en heb daar dus niks van mee gekregen. Maar meister kan een stuk beter aanvallen als we de tijd er voor nemen. Maar het echte werk voor rec gaat het nog wel zwaar krijgen waarbij novus het zeker gaat laten zien waarom we verdient gaan winnen.

Jij kan aanvallen maar bent ook soms te impulsief.

Jouw co’s bakken er eigenlijk gewoon geen kut van.
 

Deleted User - 697374

Guest
Met die aantal clears dat wij verstuurden en de stacks die ltdarky had, mocht hij zelf geen 1 dorp verloren zijn.
Leuk dat je dit zegt zonder te vermelden wat voor giga front ltdarky heeft. Jullie hadden zoveel meer kunnen pakken met deze clears want het hele account staat zeker niet gestacked.

Jij kan aanvallen maar bent ook soms te impulsief.

Jouw co’s bakken er eigenlijk gewoon geen kut van.

Ik geef toe ik ben wat impulsief en maak daarom ook fouten die me veel troepen offensief en defensief gezien maar dat gaat al veel beter dan in het begin van dat ik met tw begon dus er is vooruit gang in.:oops:
 

DeletedUser77710

Guest
Leuk dat je dit zegt zonder te vermelden wat voor giga front ltdarky heeft. Jullie hadden zoveel meer kunnen pakken met deze clears want het hele account staat zeker niet gestacked.



Ik geef toe ik ben wat impulsief en maak daarom ook fouten die me veel troepen offensief en defensief gezien maar dat gaat al veel beter dan in het begin van dat ik met tw begon dus er is vooruit gang in.:oops:

Wat voor een giga front tldarky heeft? Ons (rec.) moet je niet uitleggen wat een groot front is. Als je dan ltdarky vergelijkt met missmartine of abuser? Wat voor front heeft hij tegenover hun? Het front van abuser en martine zijn groter dan dat van hem. en zij zijn beiden ook nog eens de helft zo groot als hun, dus kan je al wat beginnen rekenen.

Wij hadden max 300 clears lopen op ltdarky. De eerste linies van hem waren allemaal 40k elk gestacked.
 

Deleted User - 697374

Guest
Wat voor een giga front tldarky heeft? Ons (rec.) moet je niet uitleggen wat een groot front is. Als je dan ltdarky vergelijkt met missmartine of abuser? Wat voor front heeft hij tegenover hun? Het front van abuser en martine zijn groter dan dat van hem. en zij zijn beiden ook nog eens de helft zo groot als hun, dus kan je al wat beginnen rekenen.

Wij hadden max 300 clears lopen op ltdarky. De eerste linies van hem waren allemaal 40k elk gestacked.
Blijf maar in die waan ltdarky is een stuk lastiger deffen kijkendn naar hoe smal het is jullie hebben er daarentegen meer dorpen achter staan. Maar blijf maar in de waan dat de eerste paar dagen goed resultaat hadden.
 
Bovenaan