Notaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43720

Guest
Beste leden van Notaf en dan met name rozemijn en mouse,
ik vind het jammer te zien dat jullie op delete zijn gegaan. Wel wil ik jullie het beste wensen RL en in tw (als jullie doorgaan in dei?).
Jullie zijn altijd een waardige vijand geweest en enerzijds is het jammer jullie te zien barbaren. Het is een mooie strijd geweest met enkele leden. Ik hoop jullie wel nog een keer terug te zien aan de andere kant van onze clusters:).
Groeten,
Lord
 

DeletedUser64408

Guest
Soms moet je keuzes maken, en dat hebben wij bij deze gedaan.
Of je ons terug gaat zien, dat zullen we zien :)
 

DeletedUser

Guest
rozemijn was al eventjes weg helaas. ik vindt het jammer dat notaf het bijltje heeft neergelegd, maar soms moeten keuzes gemaakt worden, immers dachten meerdere spelers op w14 er zo over.
 

DeletedUser

Guest
Het was een leuke strijd.

Veel succes in RL/TW zoals de bever zei;)
 

DeletedUser

Guest
Namens mij ook bedankt.. Nog meer Barbjes ^^ moet me is meer in farmen gaan verdiepen want dit is een goudmijntje.

Ton
 

DeletedUser61903

Guest
tsja als je het niet eerlijk kan winnen met je skils , dan maar bedriegen en wachten op deletes.
 

DeletedUser43720

Guest
Wij hebben altijd een goed spel gehad richting Notaf.
Net zoals richting dei. Ton heeft als enige een pm gestuud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tsja als je het niet eerlijk kan winnen met je skils , dan maar bedriegen en wachten op deletes.

Ik wist niet dat je dat deed? Moet je mee oppassen hoor, niet iedereen vind dat leuk.

Vraag me nog steeds af waarom Harris nou weg is, dat gekweil van hem over DEI staat nog steeds op zijn profiel. Het is net alsof je een Justin Bieber fan voor het eerst naar een concert stuurt.

Geef het kind een tuiltje.
 
Reactiescore
786
Gasten hou aub jullie bek over Dei - Grego en vecht dit IG uit.
via troepen of met pm's
maar niet hier.
het gaat hier over NotAf niet over Dei , Grego zaken !
 

DeletedUser51666

Guest
Dit is een onderwerp voor Notaf en hierbij zeg ik dat er respect voor hun heb. Vooral voor Rozemijn. Had ik meeste contact mee. Was echt een harde. Jullie eerste massa's braken hem niet. Laatste is denk ik door zijn examens te veel geworden. Moet zeggen zo één heb ik respect voor. Voor de rest ook die onder aanvallen bleef volhouden echt respect.
 

DeletedUser21830

Guest
Notaf heb ik alleen "op afstand" mee gemaakt. Maar de naam kent heel w14. De kleine rots in de woelige branding. Helaas. Aan alle deleters en niet-deleters het beste toegewenst.
 
Reactiescore
786
Notaf heb ik alleen "op afstand" mee gemaakt. Maar de naam kent heel w14. De kleine rots in de woelige branding. Helaas. Aan alle deleters en niet-deleters het beste toegewenst.

Ik kan er niks aan toevoegen wob
mooi gezegd !
 

DeletedUser58575

Guest
En daarmee is alles gezegd lijkt me. Slotje op dit topic, aangezien dit eigenlijk in praathoek hoort. Jullie hebben je kans nu gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan