Not so Lonely Stabber

Reactiescore
382
Tja, als je mij "zo maar iemand" noemt, neem ik je niet eens meer serieus.

Daarnaast heb je een veel te grote muil, lever je geen bewijs aan op tactisch/operationeel vlak en ben je aan het oefenen voor het WK gatlikken.

Jah LT had 40k pp. Zelf gezien hoe het gespaart werd op W55. Die kans heeft ieder account, maar dat betekend niet dat ze niks kunnen cq noob zijn, hoor. Dat je het over die boeg wilt gooien zegt genoeg over het feit dat je inhoudelijk eigenlijk helemaal niks kunt brengen:
- Geen bewijs;
- Geen aanleiding;
- Geen onderbouwing;
- Niks, noppes, nada, niente.
- Oh ja, je noemde mij tussendoor nog retard. Het zij je vergeven, gezien je te dom bent om een kaartje in elkaar te draaien of überhaupt een PM te posten of anderssoortig primair bewijs te leveren. Eén tip voor jou: Kap met jezelf zo belachelijk te maken. Ik lig hier bijna driedubbel van het lachen van de domheid die in jouw posts te lezen is. :p
Met pp-abusende noob refereerde ik naar rodulfus. Iig bedankt voor de uitleg. Misschien ga ik daar ooit eens iets mee doen als ik het belangrijker acht bewijs te leveren. Aangezien deze situatie alweer afgehandeld is.
 

DeletedUser75951

Guest
Is dit een referentie naar "een bepaald persoon"? :p
Nee, F*ck the system. Tw is toch totale dictatuur geworden waar het eigendomsrecht wordt geschonden. Waar onteigeningen plaatsvinden zonder enige waarschuwing.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Ik vind het een rare discussie omdat je door de eerste post te lezen direct begrijpt dat het een stab is. Stamgenoot kicken en direct aanvallen = stab. Daar kan je gewoon niet omheen. Trouwens leuk die cq Leo.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Gaat prima met mij. Ik speel alleen geen W56. Geen spijt van zo bezien. :D

Mwa, de instellingen zijn wel heel tof. Je hebt overal wel pannenkoeken die je niet zo liggen en in de start vanzelfsprekend meer dan in mid en late game. Maar je hebt ook meer degelijke posters dan op wereld 47, bijvoorbeeld. Enkel zie je de meeste nauwelijks posten, zal nog wel komen, wanneer er discussies ontstaan die daadwerkelijk ergens over gaan :)


Niet pochen met mijn stam maat :redface:
 

DeletedUser77130

Guest
LT = stabber. Als je er niet tegen kan dat hij zo wordt genoemd, dien dan een support in of klaag ze aan wegens laster.

Want voor de schermen is het al een non-discussie, waardoor ik achter de schermen het supportsysteem zou moeten overbelasten? Kom nou!

Ik vind het een rare discussie omdat je door de eerste post te lezen direct begrijpt dat het een stab is. Stamgenoot kicken en direct aanvallen = stab. Daar kan je gewoon niet omheen. Trouwens leuk die cq Leo.

Eigenlijk werd de stam gewoon opgeheven. Een stam opheffen is an sich niks mis mee, zo lang de aanleiding maar genoeg onderbouwd kan worden. Er word nu voornamelijk met secundaire data een frame op poten gezet een account te willen schofferen. Ik kan aan primaire data komen incl. screens en van een paar verdragen de inhoud, maar heb geen zin die nu te gaan uploaden en ben langzaam aan het warmlopen totdat die domoren moe zijn van het discussiëren met non-valide argumenten. Account shaming of het puur omlaag halen van een account om een ander account op te leuken of daarmee het eigen falen te verbloemen heb ik een pestpokkehekel aan en dat heb ik afgelopen 3 pagina's in voldoende mate laten blijken.

Zo lang dat soort domoren verheerlijkt blijven worden gaat TW naar de klote. Breder getrokken is zoiets in de maatschappij ook aan de gang, waar mensen met de grootste bek het voor het zeggen denken te hebben ipv naar de mensen te luisteren die de lijnen uit kunnen zetten en zich sec bij de feiten houden. Dit is TW, een onlinebrowserspelletje waarbij je dorpjes van elkaar wilt overnemen en een leuke pot wilt neerzetten tegen elkaar, geen kinderdagverblijf waar diegene die het eerst naar de ander wijst de stoere boy van de groep is.

Mwa, de instellingen zijn wel heel tof. Je hebt overal wel pannenkoeken die je niet zo liggen en in de start vanzelfsprekend meer dan in mid en late game. Maar je hebt ook meer degelijke posters dan op wereld 47, bijvoorbeeld. Enkel zie je de meeste nauwelijks posten, zal nog wel komen, wanneer er discussies ontstaan die daadwerkelijk ergens over gaan :)

Snelheid 2.0, TS 25/26 en een snelle wereld waren van oudsher de werelden om er te zijn en TW te willen spelen. Succes voor het verdere verloop van deze wereld. :)
Ik kan/wil de tijd niet in zo'n snelle wereld stoppen en heb andere doelen gesteld.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Stam opheffen is geen reden om geen nap te geven. Zelfde situatie als een kick = nog steeds een stab. Ik ga er verder ook niet meer op reageren omdat t wellis nietus gaat worden.
 

DeletedUser77130

Guest
Stam opheffen is geen reden om geen nap te geven. Zelfde situatie als een kick = nog steeds een stab. Ik ga er verder ook niet meer op reageren omdat t wellis nietus gaat worden.

https://prnt.sc/fkhdfa

Die NAP is aangeboden door LT en TAD was daar mede de bouwer van. De NAP zou komen te vervallen indien één van de partijen blijk zou geven dat de NAP geschonden zou zijn. TAD en Vibezor gooiden het op een akkoordje (lees = TAD fixte tig interns voor zichzelf) en sloot daarmee LT haar groeipotentieel af.

TAD durft geen kaart te tonen, gek hea in combinatie met al die interns en het afsluiten van LT? Of begint eindelijk het stof op te waaien? Chris (LT) en Dick hebben ten minste één avond hierover onderhandelt om het echt goed te kunnen regelen. Echter, de volgende morgen gooide TAD die gemaakte afspraken van de avond ervoor al weer overboord. Netjes? Neuh. Stambelang? Ver te zoeken. Cultuur om elkaar te helpen? Totaal naar de knoppen als TAD dwars blijft liggen.

LT heeft zich netjes aan de afspraken gehouden van https://prnt.sc/fkhdfa inclusief ingangsbeginselen. TAD wilde echter de big fish hebben en heeft nog hulp gehad in aanvallend (wegedelen risicotargets) en verdedigend opzicht (defleveranties door LT) en zou beter zwijgen ipv zich zo onnozel te houden en een lofzang te zingen.
 
Reactiescore
489
https://prnt.sc/fkhdfa

Die NAP is aangeboden door LT en TAD was daar mede de bouwer van. De NAP zou komen te vervallen indien één van de partijen blijk zou geven dat de NAP geschonden zou zijn. TAD en Vibezor gooiden het op een akkoordje (lees = TAD fixte tig interns voor zichzelf) en sloot daarmee LT haar groeipotentieel af.

Hoezo fixten wij Vibezor als intern? :D Zen maatje Pigzor wou ons 2de dorp pakken maar dat was niet gelukt + een backtime op zijn dorp ( troepjes weg). Wanneer de avond van de leave van LT er al meteen inc's komen van Vibezor en dat die doodloopt, kunnen wij niets aan doen hé grapjas.

TAD durft geen kaart te tonen, gek hea in combinatie met al die interns en het afsluiten van LT? Of begint eindelijk het stof op te waaien? Chris (LT) en Dick hebben ten minste één avond hierover onderhandelt om het echt goed te kunnen regelen. Echter, de volgende morgen gooide TAD die gemaakte afspraken van de avond ervoor al weer overboord. Netjes? Neuh. Stambelang? Ver te zoeken. Cultuur om elkaar te helpen? Totaal naar de knoppen als TAD dwars blijft liggen.

Welke afspraken, Dick ging het nog met de rest van het team bespreken maar wij vonden dat we niet weer moesten plooien voor hun. Wij hebben geen enkele intern gedaan tot hiertoe btw, know your facts

LT heeft zich netjes aan de afspraken gehouden van https://prnt.sc/fkhdfa inclusief ingangsbeginselen. TAD wilde echter de big fish hebben en heeft nog hulp gehad in aanvallend (wegedelen risicotargets) en verdedigend opzicht (defleveranties door LT) en zou beter zwijgen ipv zich zo onnozel te houden en een lofzang te zingen.

Op aanvallend vlak: Een cleartje gooien voor een dorp van een speler dat al gecleard was omdat wij Pigzor backtimede en toch snel een ander dorp konden edelen. LT verloor niets. Def = idem dito, amper verlies gemaakt. Dat zijn toch ook dingen die stamgenoten doen? Alleen had hij door PP abuse al meerdere dorpen/troepen, moesten wij in hun situatie zijn, hadden we hetzelfde gedaan. Wij hebben op geen moment een afspraak verbroken, enkel geanticipeerd. Tenzij je bewijs hebt zou jij zelf beter zwijgen. En dat bewijs ga je niet vinden :p
 
Reactiescore
207
Tja, als je mij "zo maar iemand" noemt, neem ik je niet eens meer serieus.

Daarnaast heb je een veel te grote muil, lever je geen bewijs aan op tactisch/operationeel vlak en ben je aan het oefenen voor het WK gatlikken.

Jah LT had 40k pp. Zelf gezien hoe het gespaart werd op W55. Die kans heeft ieder account, maar dat betekend niet dat ze niks kunnen cq noob zijn, hoor. Dat je het over die boeg wilt gooien zegt genoeg over het feit dat je inhoudelijk eigenlijk helemaal niks kunt brengen:
- Geen bewijs;
- Geen aanleiding;
- Geen onderbouwing;
- Niks, noppes, nada, niente.
- Oh ja, je noemde mij tussendoor nog retard. Het zij je vergeven, gezien je te dom bent om een kaartje in elkaar te draaien of überhaupt een PM te posten of anderssoortig primair bewijs te leveren. Eén tip voor jou: Kap met jezelf zo belachelijk te maken. Ik lig hier bijna driedubbel van het lachen van de domheid die in jouw posts te lezen is. :p

Hahaha je hele eerste post ging over hoe slecht ons taalgebruik was..
gespaarT?
Stop met proberen, je bent cirkelbewijzen aan het geven en je maakt je hoe langer hoe belachelijker amigo.

Btw proficiat TAD, LT lijkt nu helemaal weg te zijn.

En wat TW echt verziekt is dat iemand 60k pp kan gebruiken om een voorsprong te bekomen maar dan wel geen deftig offensief kan opstarten want LT kan dan wel zeggen dat door deze post hun zin om te deffen weg was, hun offensieve plannen waren er al voor de post.
 

DeletedUser61134

Guest
Is dit een referentie naar "een bepaald persoon"? :p

Sluit totaal niet aan bij het verhaal waar jij op doelt gezien er hier geen adresgegevens en achternamen gedeeld worden.

Maar hij beweert ook dat TW zijn pp steelt terwijl hij gewoon in het rood staat omdat hij zijn zogenaamde studie moet betalen :rolleyes:
Stiekem is hij gewoon al uit huis gekicked door zijn ouders die hem maar naar een schimmel (Flor benaming voor vergisting bij het maken van oa Sherry) vernoemd hebben om zijn uiterlijk en manier van verwekken te matchen.

Hahaha je hele eerste post ging over hoe slecht ons taalgebruik was..
gespaarT?
Stop met proberen, je bent cirkelbewijzen aan het geven en je maakt je hoe langer hoe belachelijker amigo.

Btw proficiat TAD, LT lijkt nu helemaal weg te zijn.

En wat TW echt verziekt is dat iemand 60k pp kan gebruiken om een voorsprong te bekomen maar dan wel geen deftig offensief kan opstarten want LT kan dan wel zeggen dat door deze post hun zin om te deffen weg was, hun offensieve plannen waren er al voor de post.

Nog altijd is er geen bewijs geleverd dus heeft Leo nog altijd geen abnormale conclusies getrokken & volgens mij is dat verhaal van toepassing op meerdere partijen.
LT had alleen geen 20 mensen die hun ondersteunden omdat Alcoholic Dream de publieke opinie heeft bemachtigd.
 
Reactiescore
489
Der is ook geen bewijs van ons vuilspel, dus het is wel een abnormale conclusie die gebasseerd is op niets
 

DeletedUser61134

Guest
Leo speelt dan ook niet op LT dus kan lastig zonder toestemming dingen posten :p
 
Reactiescore
489
Waarom zou een acc dat nu bijna van de kaart is de kans om hun naam te zuiveren weigeren? Dat is toch bullshit
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom zou een acc dat nu bijna van de kaart is de kans om hun naam te zuiveren weigeren? Dat is toch bullshit

Ze hebben al deze tijd nog 0x gepost.
Grote kans dat hun nog niet eens hier gekeken hebben :p
 
Bovenaan