Not so Lonely Stabber

Reactiescore
3.457
Rodulfus ik heb je nog gezegd wat LT doet is een stab, jij hielp hem bij het aanvallen of claim je nog steeds dat je toevallig tegelijk aanviel? ;)

Ps: Flor long time no see

Ah Biskus dus,op w40 had hij ook zeer aparte akties,subtiel gezegd :redface:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Oké, toch besloten om maar eens te reageren. Het is wel enorm makkelijk om iemand een 'stabber' te noemen wanneer het verhaal vanuit een partij wordt belicht.
Ik blijf het een trieste zaak vinden om iedereen in de buurt op te trommelen zonder enkel bewijs. Er was namelijk helemaal geen NAP, wat jij ook al duidelijk hebt toegegeven in een PM alcaholic dream. Misschien handig om dit dan ook even aan te geven in je post, in plaats van alleen maar te doen alsof jij het enige slachtoffer bent. Ik viel jou enkel aan omdat jij voor mij al een target was voor langere tijd. Dat het zo uit kwam dat jij net uit de stam was omdat deze opgeheven werd, tja dat komt dan helaas slecht voor jou uit.

Betreft NAP. Bij het vertrekken van alle leden uit 'mijn' stam samen opgericht met Biskus is een bericht geplaats die zegt dat zij ons een NAP aanbieden van een week. Bij geen gehoor honoreren zij dat en was geldend voor de hele stam (inclusief alcaholic), die helemaal geen biskie lid was. Wij waren het er niet mee eens hebben dit ook gelijk aangegeven bij deze plotselinge leave. Een van onze stamleden heeft alcaholic dream gelijk aangevallen, waardoor er sowieso geen sprake was van een NAP. Nadat hij deze aanval beantwoordde met edels (groot gelijk) wisten wij wel zeker dat een tactisch gelegen dorp weg moest. Vandaar gelijk de trein om 7 uur. Ow, wat zijn wij toch een stabbers, sjongejonge.

Ik wil niet lullig doen maatje, maar wat jij nu uitlegt heet echt stabben
 
Reactiescore
301
Oké, toch besloten om maar eens te reageren. Het is wel enorm makkelijk om iemand een 'stabber' te noemen wanneer het verhaal vanuit een partij wordt belicht.
Ik blijf het een trieste zaak vinden om iedereen in de buurt op te trommelen zonder enkel bewijs. Er was namelijk helemaal geen NAP, wat jij ook al duidelijk hebt toegegeven in een PM alcaholic dream. Misschien handig om dit dan ook even aan te geven in je post, in plaats van alleen maar te doen alsof jij het enige slachtoffer bent. Ik viel jou enkel aan omdat jij voor mij al een target was voor langere tijd. Dat het zo uit kwam dat jij net uit de stam was omdat deze opgeheven werd, tja dat komt dan helaas slecht voor jou uit.

Betreft NAP. Bij het vertrekken van alle leden uit 'mijn' stam samen opgericht met Biskus is een bericht geplaats die zegt dat zij ons een NAP aanbieden van een week. Bij geen gehoor honoreren zij dat en was geldend voor de hele stam (inclusief alcaholic), die helemaal geen biskie lid was. Wij waren het er niet mee eens hebben dit ook gelijk aangegeven bij deze plotselinge leave. Een van onze stamleden heeft alcaholic dream gelijk aangevallen, waardoor er sowieso geen sprake was van een NAP. Nadat hij deze aanval beantwoordde met edels (groot gelijk) wisten wij wel zeker dat een tactisch gelegen dorp weg moest. Vandaar gelijk de trein om 7 uur. Ow, wat zijn wij toch een stabbers, sjongejonge.

Je praat hier over PM's etc. maar je laat geen onderbouwing zien. Op deze manier kan ik ook zeggen dat alcoholic Unicorns en ik een NAP hebben en dat zij later met mij fuseren... zeiden ze in PM.:rolleyes:
 
Reactiescore
207
Nieuw AF acc ja :D

Recent herbegonnen en toen hoorde ik van nog een stab tegen mijn maatjes op 4FOAT aka Alcoholic Dream..
Kon ik niet zomaar laten gebeuren he! Dus ff de community van w56 samengebracht
 

DeletedUser75951

Guest
Nieuw AF acc ja :D

Recent herbegonnen en toen hoorde ik van nog een stab tegen mijn maatjes op 4FOAT aka Alcoholic Dream..
Kon ik niet zomaar laten gebeuren he! Dus ff de community van w56 samengebracht
Waar speel je dan? Of is dat geheim?
 

DeletedUser74396

Guest
ik vind het straf dat er ondertussen al +5 verschillende mensen zijn die vinden dat ze verantwoordelijk zijn voor het samenwerken van een groepje minder goede spelers.
zijn er echt zoveel mensen die zoveel allianties hebben opgericht? of is er 1 alliantie opgericht door een speler, en vinden alle spelers die in de buurt liggen dat het door hen kwam?
 

DeletedUser78550

Guest
Alco en Hobo komen met ideeën naar voor, maar Hobophobia is echt wel degene die het uitvoert. Niet altijd voordelig voor de kleinere speler op korte termijn, maar het heeft een veel groter effect dan iets anders.

En hoe meer tijd we stelen van hen, hoe groter onze overlevingskansen worden.

...en hoe erger het wordt om een stabber te zijn in wereld 56 :smile:
 
Reactiescore
656
Je praat hier over PM's etc. maar je laat geen onderbouwing zien. Op deze manier kan ik ook zeggen dat alcoholic Unicorns en ik een NAP hebben en dat zij later met mij fuseren... zeiden ze in PM.:rolleyes:

Wuuuut, gekke fusie hier blijkbaar confirmed :O.

Oké, toch besloten om maar eens te reageren. Het is wel enorm makkelijk om iemand een 'stabber' te noemen wanneer het verhaal vanuit een partij wordt belicht.
Ik blijf het een trieste zaak vinden om iedereen in de buurt op te trommelen zonder enkel bewijs. Er was namelijk helemaal geen NAP, wat jij ook al duidelijk hebt toegegeven in een PM alcaholic dream. Misschien handig om dit dan ook even aan te geven in je post, in plaats van alleen maar te doen alsof jij het enige slachtoffer bent. Ik viel jou enkel aan omdat jij voor mij al een target was voor langere tijd. Dat het zo uit kwam dat jij net uit de stam was omdat deze opgeheven werd, tja dat komt dan helaas slecht voor jou uit.

Betreft NAP. Bij het vertrekken van alle leden uit 'mijn' stam samen opgericht met Biskus is een bericht geplaats die zegt dat zij ons een NAP aanbieden van een week. Bij geen gehoor honoreren zij dat en was geldend voor de hele stam (inclusief alcaholic), die helemaal geen biskie lid was. Wij waren het er niet mee eens hebben dit ook gelijk aangegeven bij deze plotselinge leave. Een van onze stamleden heeft alcaholic dream gelijk aangevallen, waardoor er sowieso geen sprake was van een NAP. Nadat hij deze aanval beantwoordde met edels (groot gelijk) wisten wij wel zeker dat een tactisch gelegen dorp weg moest. Vandaar gelijk de trein om 7 uur. Ow, wat zijn wij toch een stabbers, sjongejonge.

hahaha, je legt hier de definitie uit van stabben.
Als er een regel is dat als iemand leaved dat die persoon 1 week NAP krijgt en vervolgens de persoon die leaved wordt direct aangevallen is stabben niet?
Dat iemand abrupt leaved of het eerst aankondigd boeit niks. Als jij zo'n regel hebt en het afspreekt met mensen moet je je hier aan houden ipv deze onzin ;).
 

DeletedUser61134

Guest
Ondervond je dan last van de speler?
Of gewoon een steentje op het treinspoor?
 
Reactiescore
489
Hij stuurde de ochtend van de stab ook een trein en gedurende de dag nog paar edeltjes om ons 2de dorpje toen te edelen, maar is niet gelukt :p daarna vrij ez weggespeeld
 
Reactiescore
207
Jaja onze LT is weer van edeltechniek moeten veranderen.

- Proberen Alcohol weg te spelen, oei die kunnen blijkbaar deffen dus dit gaat niet lukken.
- Dan maar zijn stamgenoten aanvallen die OS krijgen. Oei dit hadden ze blijkbaar ook zien aankomen, rip 2 clears en een trein.
- Bij Biskus gaan schooien om een gratis dorp - DING DING winner chicken dinner ;)
 

DeletedUser65748

Guest
Zo lang die noobs elkaar edelen heb ik er geen problemen mee. Hebben we er minder last van :p
 
Bovenaan