DeletedUser77130
Guest
Kontlikken = hypocriet? Ga eens een woordenboek halen ajb.
En als je niet op w56 speelt hoe kan jij dan zeggen wat voor acc TAD is?
Omdat die de openingspost maakte van dit topic en ik iedere alinea vrij eenvoudig aan gort kon schieten door heel lichtjes de zinsbouw en formering en kwaliteit dan de zinnen te tackelen. Een echte debater of figuur die zijn zaakjes formeel en op basis van inhoud en vorm op orde zou hebben zou moeilijker te tackelen zijn.
Zeg ik dat TAD het braafste acc is?
Is hij ook niet. Heeft ook niemand gezegd, maar leuk dat je die suggestie wilt wekken.
Waarschijnlijk niet. Maar je mag nog zo tegendraads zijn als je een stam opricht plan je geen massa op je leden.
Als jij een onbetrouwbaar sujet tussen jouw leden hebt zitten die blijk geeft niet in stambelang een speler te willen laten joinen, maar iedere partij als edelvoer te zien dan heb je vrij weinig aan die partij. Uit zo'n situatie gaat geen teamproces ontstaan en dan is kun je in zo'n geven beter netjes de stam opheffen en zeggen dat het niet langer zo gaat dan niks te laten weten en terwijl de stam nog bestaat er dan op te klappen. De eerste situatie is nog redelijk netjes, de tweede situatie has crossed the line en is niet van toepassing in deze situatie.
Laatste opmerking zeggen ik kan het bewijs zo leveren en dan niks zeggen... mijn 12 jarige leerlingen doen dat ook.
Meneer ik heb echt mijn huiswerk gemaakt hoor het ligt thuis op mijn bureau..
Ofwel geef je bewijs ofwel heb je geen bewijs simple as that.
Tja, bewijs dat Brent gekickt is wil je hebben, toch? Dat bewijs is er. Bewijs hoe die gekickt is daarvoor moet je bij LT zelf zijn als je toch een primaire bron wilt hebben. Maar die zijn in jullie opinie toch al afgeschreven, omdat 4FOAT/TAD gegatlikt word bij voorbaat.
Dit is het AF, als Lonely hier op zou gereageerd hebben, zouden we dit hebben verdedigd en meer uitleg/bewijzen geven. Dit is niet gebeurd dus vind ik het nog steeds niet echt relevant.
Ik denk persoonlijk dat je de situatie niet genoeg kent om hier over te oordelen. Verder doe je net hetzelfde als wij deden bij LT (wij wel met rede), je probeert ons te beschuldigen van vuil spel. Kom ff met bewijzen dan gap
Ter info: Ik heb goed contact met de spelers van LT en die hebben weinig interesse om hier de discussie met een paar gatlikkerts aan te gaan. Als je ze wilt spreken kun je ze ingame gewoon een PM sturen of via Skype benaderen. Je kent hun spelersnaam dus dat is niet zo moeilijk. Gezien spelers zichzelf bij voorbaat al geroepen voelen om LT buitenspel te willen zetten en geen contact te zoeken, maar afgaan op secundaire bronnen en de in-het-rond-strooiende TAD zegt dit al genoeg over de mate waarin men interesse toont om een allround beeld te creëren van de concrete situatie. Daarnaast kan ik prima mijn mannetje staan in een discussie, gezien er nog geen enkel bewijs getoond is ben ik benieuwd waarom je de moeite neemt om een discussie te voeren die gaat over een niet-uitgevoerde en niet-bestaande stab die zo geframed is tot stab door een speler die meerdere malen heeft laten blijken niet voor stambelang te willen kiezen en tevens onbetrouwbaarheid (heeft uitgestraald/) uitstraald?
De feiten die nodig waren staan der, als LT zich niet wil verdedigen is dat hun keuze. En nogmaals, kom met bewijs over ons vuil spel.
Het vuile spel vind je in post 1. Er is praktisch ingame niks gebeurd om zo'n post met zo'n ontiegelijk summiere inhoud te kunnen legitimeren, met het doel een account in een negatief daglicht te krijgen om het hachje van TAD door de slechte uitvoering door TAD te kunnen redden.
Laatst bewerkt door een moderator: