Not so Lonely Stabber

DeletedUser77130

Guest
Geachte Team The Alcoholic Dream (ex 4FOAT),

Tegenwoordig is het AF een mix van mestkevers, vliegafvangers en zeveraars. Zodoende begeef ik mij nog amper tussen die figuren die een lap tekst schrijven of korte sneer plaatsen terwijl zij in feite de skills niet bevatten of nochtans de kwaliteit ontberen om kwalitatief dit spelletje op een leuke wijze te kunnen spelen cq overwinningen behalen. Nochtans probeer je een account onderuit te halen met een tekst die om de drie woorden een spelfout, schrijffout, stijlfout of mening bevat, terwijl je een poging doet het te laten lijken als een beschouwing cq betoog ten behoeve van informatie die de spelers die zich begeven op het algemeen forum interressant zouden vinden. Voorgaande zin is even interessant als uw hele betoog, dus ik heb een poging gedaan door het oerwoud van meningen te begeven om uw post een rechtoe rechtaan te kunnen weren cq de post op waarde te schatten. Ik zal kort een aantal punten doorlopen:

- The Prophecy is een autonoom account, die autonoom acteert en buiten deze informatieverstrengeling gehouden had kunnen worden;
- Michael/BoB stelde voor een speler te rekruteren en één dorp te internen. Hem al kennende á circa 2 á 2,5 jaar gunt hij een speler gerust om te joinen, mits die niet in de weg ligt of mits die tactisch niet de edellijnen verkloot en hij tevens daarmee front kan creëren. Zoals de situatie hieronder beschreven word zou de desbetreffende speler welgeteld één dorp af moeten staan (hurray!!) en noem je Lonely Traveller daarna een puntengeilend account op basis van die enen intern. Echt, much wow man. Dat laat zien dat je van de vorm van het spel weinig kaas gegeten hebt en nochtans probeert om jouw eigen blazoen schoon te houden ten koste van één dorp, maar jouw directe buur met pek en veren bestookt. Raakt het jouw edellijn? Ik zie geen enkele kaart beschreven waarin dit blijkt en speel zelf niet op W56. Dus jouw mening laat slechts een gapend gat achter voor diegenen die hier spelen en zeker voor diegenen die hier niet spelen. Dat is zonde, maar onderstaand betoog van jou stelt dan ook geen reet voor, dus heel erg niet-waardetoevoegend is het ook weer niet.

Goed, ik zal een paar stukjes behandelen, daarna vind ik het mooi geweest:

Beste lezer van het algemene forum,

Wij spelers van The Alcoholic Dream hebben een tijd geleden het account Lonely Traveller benaderd voor een samenwerking. Wij kende een speler die erop speelde (Brent) van een andere wereld en zo waren de onderhandelingen begonnen.

Klein detail ten tijde van de onderhandelingen zaten wij in de stam Loctor en Lonely Traveller (LT) in biskie. Er zou een nieuwe stam gevormd worden die ongeveer 1 dag bestaan heeft bestaande uit LT, TheProphocy en Gintare. En de oude stam werd een NAP aangeboden van een week, waarbij beide partijen mee akkoord gingen. Echter als wij aangevallen zouden worden zouden we terug aanvallen wat natuurlijk allemaal logisch is.
Wie was wanneer onderdeel van welke stam en wanneer is welke afspraak gemaakt? Als je die vraag nu gewoon beantwoord maakt dat het lezen al een stuk makkelijker. Maar dat antwoord geef je niet, maar je slaat in het rond. Sad.

Tijdens de onderhandelingen was Lonely Traveller enorm dominant en eiste dat wij een andere edel richting zouden kiezen dan we zelf geplande hadden. Hier zijn we akkoord mee gegaan omdat ze natuurlijk ook een risico nemen voor ons en ons zo laten leven tussen al het geppabuse bij elkaar. Waar wij niet aan mee deden.
Dominant, och och wat errrrug. Je weet waar je heen wilt groeien en elkaar kunt versterken, toch? Je hebt hersenen gekregen, maak er dan gebruik van.

De onderhandeling hield letterlijk in wij zouden Vibezor en k Stam moeten pakken, en dan zouden zij het dorp naast ons hoofddorp pakken want “anders konden ze niet richting de core”. Ook wilden ze oh oh muffin en een intern van ons die net wat noordelijker lagen waarmee wij akkoord gingen, want zij hadden op dat moment 3 dorpen meer dan ons.
https://gyazo.com/c09f7e2bfcda332b8dd5d557f173ca28

Zonder al te veel moeite worden de dorpen van K stam en nog wat andere kleinere spelers overgenomen.
Deal done. Top.

Vervolgens wilde LT een nieuwe rekruut aanstellen zijn oude stam genoot Rudolfus van Biskus, wij zijn hier op tegen omdat die toch een beetje in de weg ligt en wij twijfelen aan z'n kwaliteit omdat alles wat die nu heeft alleen maar komt door absurde aantallen pp wat erin gestopt is. En heel arrogant gezegd we hem wel 1 vs 1 kunnen outplayen. Uiteindelijk gaan we hier toch mee akkoord dus schikken we weer, echter willen wij wel een aantal dorpen zodat we in ieder geval nog richting de rim kunnen. Deze keuze hadden we omdat biskus intern zou worden van Rudolfes en wij een dorp van Rudolfes en Biskus zouden pakken en het eerder afgesproken Vibezor.

Die zelfde avond gooit Vibezor een troepen dump op ons omdat voor hem de lol eraf is. Hij weet natuurlijk dat Lonely Traveller en wij er vol op zullen klappen, resulterende dat alle dorpen leeg staan.

Uiteindelijk na heel veel discussie en ook aan onze kant echt geen nette opmerkingen waar team 4FOAT soms echt wel om bekend staat. Blijkt dat LT heel de rekrutering alleen wil om een dorpje van 5k te kunnen internen. Wij zijn het er hier niet mee eens want op deze manier zouden ze ons alleen maar verzwakken en blokkeren ze onze edel richting. Helaas konden ze dit niet inzien en wouden ze koste wat kost een free 5k dorpje. Blijkbaar is dit voor ranglijst geiler die 60k+ pp in een wereld verbrassen zo belangrijk dat er een ultimatum gesteld wordt dat we tot 10 uur hadden om het dorpje afgeven. (Welke we overigens nog niet in ons bezit hadden omdat we 1 edel hadden en steeds op en neer moesten lopen). Uiteindelijk om half 10 gaan we akkoord want we vonden het zonde een hele samenwerking op de knoppen te laten lopen door 1 dorpje.

Eén dorpje van 5k is gelijk puntengeilen? Waar ligt het dorp? Ligt het zuid, west, oost of noord? Ligt het in het midden-oosten of het centrum van het midden? Ik kan hierover door blijven malen of je geeft gewoon een kaart, bewijs of whatever. Maar je kiest de kaart in het rond te blijven slaan als een 6-jarige die geen lolly krijgt in de supermarkt.
"Dan blokkeren ze onze edelrichting" => K_A_A_R_T en anders oogjes dicht en snaveltje toe en gaan slapen.
"We zouden ze makkelijk kunnen outplayen" => Doe het dan en anders het niet benoemen.
"Geen nette opmerkingen waar 4FOAT om bekend staat". Gast.... serieus. Vrijwel iedere zin hierboven vanuit jou getikt bevat ten minste één spelfout, nergens op gebasseerde mening of dommigheid. No way dat je om nette opmerkingen bekend staat als je niet eens één alinea normaal kunt opbouwen. NO WAY.

Net daarvoor werd door lonely traveller bevelen delen uitgezet, wat ons enorm verbaasde.
https://gyazo.com/10cc6cf220cfe682bfec3f4dc46d5a0c
Shit happens. Als LT wil gaan blitzen en jij vertrouwd ze niet dan kan het tijdelijk bevroren worden. Het is niet netjes, maar niet ongebruikelijk. Jij gaf aan ze weinig reden te geven om te kunnen vertrouwen, dan kan zoiets gebeuren. Zo maar afschuiven is onnodig en slaat nergens op.

En aangezien we al geen volledig vertrouwen hadden in ze, hebben we vibezor nogmaals gescout voordat we onze edel zouden sturen waarop onze scouts dood liepen.
HEUUUUUUUUY wacht eens even. (Lees een alinea terug en pak deze erbij). Je geeft zelf aan dat je geen vertrouwen had in LT als zakenpartner en vindt het dan gek dat ze je even een blind spot op de radar geven? Tjonge dat je na dat inzicht komt na ... 250...300.... hoeveel woorden precies?

Uiteindelijk komen we er via tussenpersonen erachter dat de The Prophecy (oud-stamgenoot), welke letterlijk een slaafje van Lonely Traveler is, het dorp ondersteund heeft. Alleen maar om te voorkomen dat wij het dorpje eventueel zouden innemen.*
TP is een autonoom opererend account. Punt. Daarnaast geef je al aan die bewering niet te kunnen staven, waardoor je voor de zoveelste keer als een natte krant afdruipt.

Niet veel later wordt Brent van het account gegooid, de enige speler die enigszins onze beargumentatie kon begrijpen en na mijn mening waarden en normen heeft. Met als argumentatie: Je geeft voorkeur aan TAD.
Het gaat er niet om dat Brent jou kan begrijpen, het gaat er om dat je een motor creëert waarmee je samen die map kunt veiligstellen. Als je zelf al geen ene ruk om vertrouwen geeft verwacht dat dan ook niet terug.

Zonder enig bericht wordt de stam door LT opgeheven, waarna wij contact zoeken. Wij vragen of er eventueel een NAP komt, want dit leek ons wel zo netjes ten opzichte van beide partijen.
https://gyazo.com/b02a63be93feaa061887e5abbe6f380e
No clue in this one. Zonder verdere PM of info alleen leuk als feit tussendoor.

Natuurlijk ziet LT dit niet zitten, want hij heeft met zijn oude stamgenoot Rudolfus allang plannen beraamd om ons te blitzen. Wat vanmorgen dan ook gebeurd is. Echter is de week van NAP tussen Perry en Biskies na mijn mening nog steeds intact.
PM...Afspraak...plaatjeeuhhh. Bewijs? He-le-maal niks. Geen datumannotatie...niks? Betrouwbaarheid 0, validiteit 1/10.

Dit kicken van een co die hier nooit aan zou meewerken, snel een stam opheffen om zo onder een “NAP” vandaan te komen, via strategisch “geclaimde” dorpen (bv. eentje naast ons hoofddorp) om zo snel mogelijk van ons af te willen komen is natuurlijk allemaal het onderdeel van een grote stab richting ons account.
Waar ligt dat dorp, welke afspraken waren er concreet, hoe lang duurden die afspraken. Wat een GTST-gehalte hiero. Ga je nog benoemen wie de noob was die kuste me de DU van jouw MB of gebeurd dat pas als cliffhanger in aflevering 6 waar de DU door de MB geinternd wordt op aanwijzing van de moraalheer?

Ik hoop dat we hiermee jullie nu zo goed mogelijk op een zo objectief mogelijke manier op de hoogte hebben gebracht van de zaken die Lonely Traveler en Rudolfus ondernemen. Mensen die eventueel in de toekomst met hen willen samenwerken weten tot wat ze bereid zijn.
Objectief? Klap klap. 0.0 objectiviteit chef. 0.0! Ik lees alleen rancune, irritatie, dat 4FOAT onbetrouwbaar was t.o.v. LT en LT op een gegeven moment de stam ophefte omdat er toch niet met jou viel samen te werken. 0.0 objectiviteit. Dat is bijna knap te noemen.

Mvg
Team The Alcoholic Dream (ex 4FOAT)
*Bewijs weggelaten omwille van het beschermen van de bron

Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen bewijs hebt of geen ene ruk geeft om het ten laste brengen en beschadigen van het imago van één van de kleurende spelers van tw.nl en maar wat in het rond wilt meppen uit irritatie. Maja goed, wat je hierboven doet kan ook.

Rectificatie:
TheProphecy heeft na eigen zeggen geen OS gestuurd. En ik kan verder niet bewijzen of het wel of niet zo is. Dus de bron kan onbetrouwbaar zijn. En verder hebben ze weinig met de stab te maken want hebben ook geen aanvallen gestuurd.
Je meent het.

Doegies! Volgende keer graag beter jouw best doen of jouw tengels stilhouden. ^^

Verrast me niets, gezien dit een W45 MILF speler is / zijn.

Houd gewoon ff lekker je blije bakkes. Als je niet op kunt tegen het feit dat W45 gewonnen werd door MILF dan ben je kneiterhard van de kaart gespeeld. ^^

Zo smerig dit >.<
Op w45 vond Michael het al uiterst normaal om via vv hun bg aan te vallen, die jongen spoort gewoon echt niet.

Ter info: M heeft destijds ruimschoots door het stof gegaan en de boel diplomatiek weer rechtgezet en de actie teruggedraaid. Het feit dat er zo veel terror gastjes nog steeds zitten te ijlen dat ze op W45 niet mee konden draaien zegt imo genoeg over het feit dat ze kneiterhard weggespeeld zijn. :)

Algemene oproep aan de figuren die het nog steeds niet kunnen laten rusten: Als er iets is over W45/MILF dan kun je dat op het W45 forum plaatsen of met mij een dikke vette discussie aangaan die je op basis van feiten toch gaat verliezen. Face it guys: You lost that round because you failed to meet te required quality level.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Je maakte een DT fout
 

DeletedUser65748

Guest
Ik wil niets zeggen, maar ik heb je post slechts half gelezen en 2 spelfouten gevonden. Om dan te zien hoe je de geloofwaardigheid van de openingspost naar beneden haalt op basis van schrijfvaardigheid, dan vind ik de rest van je post maar van weinig waarde.

nergens op gebasseerde mening of dommigheid.

Shit happens. Als LT wil gaan blitzen en jij vertrouwd ze niet dan kan het tijdelijk bevroren worden.

Verdienstelijke poging voor de rest.
 

DeletedUser77130

Guest
Je maakte een DT fout

Nog wel meer, maar ik kan mijn zinnen nog netjes onderbouwen en mij baseren op de inhoud. Iets wat TAD niet kan. Wat hem ondergeschikt maakt en onbetrouwbaar als zakenpartner, gezien hij niet eens weet wat hij zwart op wit tikt.


Ik wil niets zeggen, maar ik heb je post slechts half gelezen en 2 spelfouten gevonden. Om dan te zien hoe je de geloofwaardigheid van de openingspost naar beneden haalt op basis van schrijfvaardigheid, dan vind ik de rest van je post maar van weinig waarde.

Prima, hoor. Ik houd alleen niet van gatlikkerts en figuren die een account naar de tivus willen helpen op basis van random opeenvolgende meningen te spammen ipv bij de kern en inhoud te blijven. Echter, de manier van propaganda in post #1 van dit topic is van zo'n waanzinnig slecht niveau dat het mij verbaast dat nog niemand anders er doorheen geprikt had.

Verdienstelijke poging voor de rest.
Touché voor die stijlfout. Ik ben niet perfect thanks though. ^^
 
Reactiescore
382
Thanks voor het vermaak :)
Mocht ik morgen tijd hebben zal ik er wel even op ingaan. Vond het vooral veel mierenneukerij.

Update: TAD heeft net het eerste dorpje van LT overgenomen :D
 

DeletedUser77130

Guest
Thanks voor het vermaak :)
Mocht ik morgen tijd hebben zal ik er wel even op ingaan. Vond het vooral veel mierenneukerij.

Update: TAD heeft net het eerste dorpje van LT overgenomen :D

Weet je wat mierenneukerij is? Een account proberen te schofferen zonder enig bewijs te tonen en alleen random wat gebeurtenissen op te noemen die verklaarbaar zijn naar aanleiding van het getoonde gedrag van de desbetreffende mierenneukert. Succes met het proberen een discussie op te starten namens de mierenneukende partij, maar je kunt jouw tijd, energie en moeite echt beter benutten dan een partij te verdedigen die zijn eigen acties niet eens goed verantwoorden en verwoorden kan. :D
 
Reactiescore
382
Weet je wat mierenneukerij is? Een account proberen te schofferen zonder enig bewijs te tonen en alleen random wat gebeurtenissen op te noemen die verklaarbaar zijn naar aanleiding van het getoonde gedrag van de desbetreffende mierenneukert. Succes met het proberen een discussie op te starten namens de mierenneukende partij, maar je kunt jouw tijd, energie en moeite echt beter benutten dan een partij te verdedigen die zijn eigen acties niet eens goed verantwoorden en verwoorden kan. :D
Hm, het zal nog lastig worden om te discussiëren met jou. Misschien kan een zoekopdracht op Www.google.nl je verrijken met de betekenis van het woord mierenneuker.
 
Reactiescore
207
Lord in je bericht zeg je iets over Brent dat nergens op slaat.
TAD heeft het, terecht??, lastig met het feit dat M een co van het acc smijt omdat die het niet eens is met een beslissing.
Zonder waarschuwing of iets en jij gaat dat proberen rechtvaardigen?

Meer heb ik niet gelezen aangezien zulke spelers en hun meningen mij geen hol interesseren.

En idd LT is zijn eerste dorp verloren aan TAD. Na het succesvol verdedigen lijkt het offensief ook goed te lukken.
Proficiat TAD.
 

DeletedUser77130

Guest
Lord in je bericht zeg je iets over Brent dat nergens op slaat.
TAD heeft het, terecht??, lastig met het feit dat M een co van het acc smijt omdat die het niet eens is met een beslissing.
Zonder waarschuwing of iets en jij gaat dat proberen rechtvaardigen?

Meer heb ik niet gelezen aangezien zulke spelers en hun meningen mij geen hol interesseren.

En idd LT is zijn eerste dorp verloren aan TAD. Na het succesvol verdedigen lijkt het offensief ook goed te lukken.
Proficiat TAD.

Zeggeuh.... als jij partij A bent en ik ben partij B en mijn co die ook speelt namens partij A verteld primair en causaal precaire info aan partij B die hij niet per sé hoeft te weten, vind jij het dan netjes? Cq wil je deze discussie daadwerkelijk aangaan? :p

Hm, het zal nog lastig worden om te discussiëren met jou. Misschien kan een zoekopdracht op Www.google.nl je verrijken met de betekenis van het woord mierenneuker.

Ik zei een paar posts geleden al dat ik niet geïnteresseerd ben in mierenneukerts. Mijn interesse zal dan ook niet in de "ik-Google-het-even-voor-je-op-dikke-van-dale-definitie-van-een-mierenneuker". Alsnog een leuke poging. ^^
 
Reactiescore
489
Ik ga niet heel je lap tekst citeren en daarover zeiken, het feit is dat wij een stab willen aantonen en daarvan zijn alle bewijzen er volgens mij wel. Een stab is wanneer je afspraken maakt en één van de partijen die verbreekt door de andere partij vroegtijdig aan te vallen. De screen van wanneer de stam werd opgeheven staat er gewoon + we hebben de dag erna een dorpje moeten recappen dus kan je ook gewoon afleiden uit TW stats. Feit is dat de stab heeft plaats gevonden.

Dat jij de post niet mooi vindt en hier kritiek op geeft, is jouw goed recht. In ieder geval bedankt voor de feedback ;)
 
Reactiescore
489
Zeggeuh.... als jij partij A bent en ik ben partij B en mijn co die ook speelt namens partij A verteld primair en causaal precaire info aan partij B die hij niet per sé hoeft te weten, vind jij het dan netjes? Cq wil je deze discussie daadwerkelijk aangaan? :p

Om hier nog op in te gaan, Brent gaf geen info door aan ons, zou ook dom zijn aangezien hij op LT speelde en toen nog niet van het acc gekicked was. Waar jij dit vandaan haalt, geen idee, maar om jou logica te volgen fix dan bewijs :)

Ook vrij hypocriet dat je ons verwijt van het maken van spelfouten tijdens het voeren van P&P terwijl je gewoon zelf volstaat met spelfouten :p
 

DeletedUser77130

Guest
Ik ga niet heel je lap tekst citeren en daarover zeiken, het feit is dat wij een stab willen aantonen en daarvan zijn alle bewijzen er volgens mij wel. Een stab is wanneer je afspraken maakt en één van de partijen die verbreekt door de andere partij vroegtijdig aan te vallen. De screen van wanneer de stam werd opgeheven staat er gewoon + we hebben de dag erna een dorpje moeten recappen dus kan je ook gewoon afleiden uit TW stats. Feit is dat de stab heeft plaats gevonden.

Dat jij de post niet mooi vindt en hier kritiek op geeft, is jouw goed recht. In ieder geval bedankt voor de feedback ;)

Het bewijs dat je een stab wilt aantonen is er ja. Het feit dat er geen stab gepleegd is maar partij B zichzelf in de eerste plaats onbetrouwbaar maakt, in de tweede plaats verzet tegen een versterking van een speler en in de derde plaats dan een offensief start (contrair of uit lijfsbehoud) betekend niet dat partij B (TAD) schoon is en zo maar eenzijdige berichtgeving kan verspreiden zonder ook maar enig precair bewijs te kunnen tonen. :eek:
 
Reactiescore
207
Ja nee ik vind het ook geen stab als een stamleider de stam opheft maar nog voor hij dit doet al massa plant op een van zijn leden :)

En zoals Megusta zei, bewijs dat Brent info doorgaf?
Anders loop je hier best hypocriet te doen he..
Ik snap dat hij je stamgenoot / maatje is maar dan moet je toch beter nadenken voor je gaat verdedigen.
 

DeletedUser77130

Guest
Om hier nog op in te gaan, Brent gaf geen info door aan ons, zou ook dom zijn aangezien hij op LT speelde en toen nog niet van het acc gekicked was. Waar jij dit vandaan haalt, geen idee, maar om jou logica te volgen fix dan bewijs :)
Dat bewijs kan ik zo fixen jah. Dat heb ik hier ook in mijn scherm. Ga ik het leveren? Amehoela, dat zoeken de spelers op het account zelf maar uit. De accounthouder bepaald hoe het team wat op zijn/haar account speelt geformeerd wordt in samenspraak met wat redelijk, billijk en normaal is. Die grens lijkt door Brent overschreden op een bepaald moment. Shit happens.

Ook vrij hypocriet dat je ons verwijt van het maken van spelfouten tijdens het voeren van P&P terwijl je gewoon zelf volstaat met spelfouten :p
Ik ontken niet dat ik zo nu en dan spelfouten formeer. Maar ik kan tevens staven dat ik mijn inhoud basseer op feiten en anders wijselijk mijn mond dichthoud. Iets wat op pagina één tot en met vier van dit topic vrij moeilijk is gebleken, bij veel individuen.

Ja nee ik vind het ook geen stab als een stamleider de stam opheft maar nog voor hij dit doet al massa plant op een van zijn leden :)

En zoals Megusta zei, bewijs dat Brent info doorgaf?
Anders loop je hier best hypocriet te doen he..
Ik snap dat hij je stamgenoot / maatje is maar dan moet je toch beter nadenken voor je gaat verdedigen.

Ik speel niet op W56. Daarnaast zijn de figuren die hypocriet doen diegenen die niet zien dat partij B/TAD eigenlijk de oorzaak is van dit alles en liever blijven kontlikken in plaats van sec de feiten onder ogen te willen zien.
 
Reactiescore
207
Kontlikken = hypocriet? Ga eens een woordenboek halen ajb.
En als je niet op w56 speelt hoe kan jij dan zeggen wat voor acc TAD is?

Zeg ik dat TAD het braafste acc is? Waarschijnlijk niet. Maar je mag nog zo tegendraads zijn als je een stam opricht plan je geen massa op je leden.

Laatste opmerking zeggen ik kan het bewijs zo leveren en dan niks zeggen... mijn 12 jarige leerlingen doen dat ook.
Meneer ik heb echt mijn huiswerk gemaakt hoor het ligt thuis op mijn bureau..
Ofwel geef je bewijs ofwel heb je geen bewijs simple as that.
 
Reactiescore
489
Het bewijs dat je een stab wilt aantonen is er ja. Het feit dat er geen stab gepleegd is maar partij B zichzelf in de eerste plaats onbetrouwbaar maakt, in de tweede plaats verzet tegen een versterking van een speler en in de derde plaats dan een offensief start (contrair of uit lijfsbehoud) betekend niet dat partij B (TAD) schoon is en zo maar eenzijdige berichtgeving kan verspreiden zonder ook maar enig precair bewijs te kunnen tonen. :eek:

Dit is het AF, als Lonely hier op zou gereageerd hebben, zouden we dit hebben verdedigd en meer uitleg/bewijzen geven. Dit is niet gebeurd dus vind ik het nog steeds niet echt relevant.

Ik denk persoonlijk dat je de situatie niet genoeg kent om hier over te oordelen. Verder doe je net hetzelfde als wij deden bij LT (wij wel met rede), je probeert ons te beschuldigen van vuil spel. Kom ff met bewijzen dan gap

Dat bewijs kan ik zo fixen jah. Dat heb ik hier ook in mijn scherm. Ga ik het leveren? Amehoela, dat zoeken de spelers op het account zelf maar uit. De accounthouder bepaald hoe het team wat op zijn/haar account speelt geformeerd wordt in samenspraak met wat redelijk, billijk en normaal is. Die grens lijkt door Brent overschreden op een bepaald moment. Shit happens.


Ik ontken niet dat ik zo nu en dan spelfouten formeer. Maar ik kan tevens staven dat ik mijn inhoud basseer op feiten en anders wijselijk mijn mond dichthoud. Iets wat op pagina één tot en met vier van dit topic vrij moeilijk is gebleken, bij veel individuen.

De feiten die nodig waren staan der, als LT zich niet wil verdedigen is dat hun keuze. En nogmaals, kom met bewijs over ons vuil spel.
 
Bovenaan