Nostalgie:)

DeletedUser

Guest
Nostalgie: Ken Je Ze Nog?




Damn Tasty!


tastyb.jpg




Realmen93, Djanmar. en Fakemen93 hebben samen in het begin van de wereld de stam Epic Fail! (/fail) opgericht en daarin maakte de stam zijn de eerste contacten gelegd met spelers van de top.
De stam fuseerde toen met Simple., maar die stam is door interne problemen uiteindelijk gevallen. De /fail delegatie stapte op en er werd gedebatteerd Realmen93 kwam dan met de naam Damn Tasty! Die was goed. De pizzabakkers waren geboren en Tasty! zag op 26 Juli 2009, exact om 22:00 uur het levenslicht.
Door een streng recuitbeleid en de latere fusie met /buzz profileerde Tasty zich als een van de topstammen van w14. Tasty heeft zeer lang de top aangevoerd en Oda gegeild.
Maar ook hier kwamen er intern problemen, krakje vertrok, een groot deel van de leden solliciteerde bij een andere stam, maar het schip was al gezonken, de oud buzz leden vertrokken en buzz werd weer opgericht, de oude tasty leden vertrokken bijna allemaal naar secur.



De geschiedenis van Noobs on tour!


user_image.php


Maar ook NOT! Maakte vijanden, na een paar counters werd de oorlog aan manic verklaard. Manic leed redelijk grote verliezen, enkele spelers van manic sprongen over naar NOT!, zo viel manic.
Ook was sinds er lange tijd het bondgenootschap tussen Secur en NOT!. Hieruit bloeide dan later ook een fusie. NOT! Kwam op nr 1 met 36 leden.
Reeds sinds lange tijd had NOT! ook een aartsvijand, genaamd STORM. Ook hiertussen werden regelmatig counters gelegd, op 5 april 2010 werd er officieel de oorlog verklaart. Die oorlog draaide volledig uit in het voordeel van NOT! Maar net zoals bij andere stammen, duren mooie liedjes niet lang, er werd veel van stam verwisseld en ook intern staken er deden er zich problemen voor. Not! kreeg klappen en viel. Ook dit verhaal zet zich voort, maar dan in eureka(Daarover verkondig ik wel eens wat als ik goesting heb:D)

Als er mensen zijn die ook zo'n verhaaltjes hebben, ik hoor ze graag

Ps:

Kay|Innominis
Adriaan|Lands a lot
David|Da capital
Ilona|Colabie
Sander|Icon
Kurt|Anima
Dave|Sara Goldfarb
Pieter|x-11
Dennis|Papsnoetie
Alex|v-matt
Leo|Wepsennest
Sander|Red Bull Junkie
Dennis|Omega Supreme

I all love you and I hope to see you guys again:D
 
Reactiescore
973
Oud wereld 14 is sowieso van zich zelf al nostalgie, en beperkt zich niet tot 1 a 2 stammen.
 

DeletedUser

Guest
Oud wereld 14 is sowieso van zich zelf al nostalgie, en beperkt zich niet tot 1 a 2 stammen.

Ik ahd niet veel zin om over alles eentje te maken:eek:
Niemand houdt mensen tegen om ook eens te schrijven:D
 
Bovenaan