Nooit gezien op TW (!!)

DeletedUser53052

Guest
fwm98o.jpg



Proficiat Justus08-team :D
 

DeletedUser26928

Guest
Toen was zijn edel voorraad van dikke 400 stuks bijna weer op...dat wordt weer sparen jonge!

maar zeer netjes prestatie zoals ik al via pm zei!
 

DeletedUser

Guest
Nee, hoor heb nog steeds voldoende beschikbaar.

Ga er maar vanuit dat dit 6x is wat jij beschikbaar hebt :p
 

DeletedUser26928

Guest
Nee, hoor heb nog steeds voldoende beschikbaar.

Ga er maar vanuit dat dit 6x is wat jij beschikbaar hebt :p

uuuh denk het wel ben niet zo spaarder....al heb ik afgelopen tijd ook heel wat kunnen edelen...,


Maar mooier was geweest je zoveel dorpen in 1x van domte afpakte!
 

DeletedUser

Guest
stelletje blufkonten haha! maar onze tff vrienden kunnen beter wat indimmen want jullie hebben weinig tot geen sucses! dus die grote bekken begrijp ik niet dj??

:rolleyes:
 

DeletedUser26928

Guest
stelletje blufkonten haha! maar onze tff vrienden kunnen beter wat indimmen want jullie hebben weinig tot geen sucses! dus die grote bekken begrijp ik niet dj??

:rolleyes:

Schat...jij zo wel willen dat iemand met grote bek vlakbij jouw was.......

maar daar kan jij nog van dromen.....


Hmmmm domte zal wel breken....het duurt alleen langer dan ik dacht.
 

DeletedUser

Guest
stelletje blufkonten haha! maar onze tff vrienden kunnen beter wat indimmen want jullie hebben weinig tot geen sucses! dus die grote bekken begrijp ik niet dj??

:rolleyes:

De Order-vrienden mogen wel een grote bek hebben dan he? :D

En 1e in die tijd .. alleen moeten we nu ook +300 dorpen muren etc. opbouwen .. NOOOOOOO :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een pracht van een prestatie en heb ingame team justus08 dan ook al gefeliciteerd.
Ik ken de kaartjes van nickjer van mijn andere wereld en zou ze dan ook graag hier op het AF willen blijven zien. Ze geven heel veel info over een wereld.
 

DeletedUser

Guest
stelletje blufkonten haha! maar onze tff vrienden kunnen beter wat indimmen want jullie hebben weinig tot geen sucses! dus die grote bekken begrijp ik niet dj??

:rolleyes:

Internen kan moeilijk misgaan he? :D

:rolleyes:

Gefeliciteerd Order! Dat zijn veel dorpjes in 1 dag ;p
 

DeletedUser

Guest
Ere wie ere toekomt:

Gefeliciteerd Justus! Ben trots op je. Jammer dat je mijn schatting links hebt laten liggen, maar toch :p
 

DeletedUser23886

Guest
stelletje blufkonten haha! maar onze tff vrienden kunnen beter wat indimmen want jullie hebben weinig tot geen sucses! dus die grote bekken begrijp ik niet dj??

:rolleyes:

karen relax....please hahahahaha
 
Bovenaan