noob of onbekend talent?

DeletedUser

Guest
Misschien is jouw probleem gewoon dat je niet zo moet doordenken ;)

Waar het hart van vol is..

..loopt de mond van over. :) Oke Djorno is er iets waar je over wilt praten met ons. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja wat verwacht je dan, dat ik 3 pagina's door ga zeuren over een onderwerp dat me nauwelijks boeit en totaal geen toegevoegde waarde heeft aan dit topic? :rolleyes:

Dat dacht ik inderdaad, maar geen zorgen: ik zal je niet meer van het edelen van mini-bonusdorpjes af houden.

;)
 

DeletedUser

Guest
Dat dacht ik inderdaad, maar geen zorgen: ik zal je niet meer van het edelen van mini-bonusdorpjes af houden.

;)

tja je moet wat he

maar die arrogante houding van je kun je wel droppen, not impressed.

btw, waar basketbal je en op welk niveau?
 

DeletedUser10597

Guest
ben een noob van wereld 2 haha ik kan geen legers bouwen, en ben nooit online
 

DeletedUser

Guest
Jimboss gaat wel heel erg hard! :confused:
Gisteren nog 12 dorpen, vandaag heeft hij er al 15.
Speedhack? :)
 

DeletedUser9556

Guest
Hij ligt op de grens van K44 met K45, daar lagen er toch enkele topstammen? Ik zou hem zo snel mogelijk proberen uit te schakelen vooraleer hij te groot wordt.

*stook* *stook* maar zo is het wel...
 

DeletedUser

Guest
Hij ligt op de grens van K44 met K45, daar lagen er toch enkele topstammen? Ik zou hem zo snel mogelijk proberen uit te schakelen vooraleer hij te groot wordt.

*stook* *stook* maar zo is het wel...

nog een onbekend talent op dit forum:p
 

DeletedUser

Guest
Hij ligt op de grens van K44 met K45, daar lagen er toch enkele topstammen? Ik zou hem zo snel mogelijk proberen uit te schakelen vooraleer hij te groot wordt.

*stook* *stook* maar zo is het wel...

hij wacht nog een weekje
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad zeer opmerkelijk hoe hard hij groeit

*Nooo Lifeeee*
 

DeletedUser9556

Guest
Het is inderdaad zeer opmerkelijk hoe hard hij groeit

*Nooo Lifeeee*

Een paar goede farms in de beginfase en je staat snel bovenaan de ranking zonder de hele dag achter je pc te zitten. (Ik stond lange tijd 2de door goede farms ^^)

Als je dan actief kan blijven (ik was een week inactief -_-) kan je de lijn zeer makkelijk doortrekken. Als je dan nog es een paar dorpen in de schoot geworpen krijgt is het helemaal niet moeilijk om bovenaan de ranking te staan zonder al te veel tijd aan dit spel te besteden. Natuurlijk moet je het spel onder de knie hebben, maar dat is voor jimboss geen probleem denk ik.

Wat je zegt over dat nolife is dus totaal niet waar imo.
 
Bovenaan