Noob, noober, noobst. Ik ben genoobt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste noobs van W21,

Vind je deze wereld ook zo noob? Ik wel, jullie zijn allemaal noobs zelfs mijn stamgenoten zijn noob. Wat een noob wereld is dit!!

Zwaar irritant, we zijn geen noob meer. We zijn ook geen haantjes die elkaar voor noob uitmaken omdat jezelf zo goed bent. Iemand uitmaken voor noob staat arrogant en om heel eerlijk te zijn is het ook irritant en arrogant in 1 woord -> irri-arrogtant.

Het slaat echt nergens op gewoon, jij bent noob want je hebt een massa op mij geregeld en ik ben een stack-noob en heb hem geblokt. Noob van jou zeg.. Echt waanzinnig irritant.

Heb respect voor elkaar, vind je iemand niet goed zeg dat je hem niet zo goed vind en zeg hem dat je het hem nog wel laat zien. Klinkt al stukken beter dan die noob aanvaringen.

Dus stelletje noobs
 

DeletedUser

Guest
Een noobtopic, nu is er ook een aanbod voor die overweldigende vraag :D
 

DeletedUser61935

Guest
Ik moet je gelijk geven

EDIT: door internetlag is deze eerste post een fail. Onze inactieve mod mag hem verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44266

Guest
Noobs-Noobs-everywhere.jpg
 

DeletedUser37444

Guest
Hoi,

Het woordje Noob gebruiken is nogal infantiel.

Wil je dan toch iemand dissen of beledigen, wees dan wat creatiever: Op deze manier zijn de kleine jongetjes die hun eerste puistjes nog krijgen moeten en het aantal schaamhaartjes vlak voor het slapen gaan nog op 1 hand kunnen tellen er rap uit te pikken :rolleyes:

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Vandaar dat ik mezelf voorgenomen heb om het woord 'nubaar' te gaan gebruiken. Daarnaast kun je zo'n 'belediging' al niet meer serieus nemen dus krijg je er ook geen gezeik meer over :p
 

DeletedUser

Guest
Serieus nemen doe ik het sowieso niet, precies zoals ettie zegt.. Het is gewoon infantiel, je zet jezelf ermee voor lul en het brengt de discussie omlaag.
Als je leuke discussie's wilt voeren waarvoor een propoganda forum bedoeld is moet dat eruit.

Nubaar is helemaal infantiel!! Niet des plagues.
 

DeletedUser

Guest
Stiekem ben ik ook niet gestopt, maar uit Plague gezet vanwege mijn niveau!!!
 

DeletedUser

Guest
Serieus nemen doe ik het sowieso niet, precies zoals ettie zegt.. Het is gewoon infantiel, je zet jezelf ermee voor lul en het brengt de discussie omlaag.
Als je leuke discussie's wilt voeren waarvoor een propoganda forum bedoeld is moet dat eruit.

Nubaar is helemaal infantiel!! Niet des plagues.

Hahaha n00bs
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Het woordje Noob gebruiken is nogal infantiel.

Wil je dan toch iemand dissen of beledigen, wees dan wat creatiever: Op deze manier zijn de kleine jongetjes die hun eerste puistjes nog krijgen moeten en het aantal schaamhaartjes vlak voor het slapen gaan nog op 1 hand kunnen tellen er rap uit te pikken :rolleyes:

Groetjes

Na mij idee moet je de term noob niet zo zwaar opvatten. Het stond toch voor:

Notaire
Overgekwalificeerde
Onstuitbare
Bedwinger

In het spelletje zijn we allemaal als noob begonnen, de noobs van nu zijn de pro's van morgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan