Noob/Massa stam verhalen

DeletedUser

Guest
Goed systeem toch? Net als in de middeleeuwen met kasteelheren en hun onderdanen, de kasteelheer kreeg dan goederen en goud in ruil voor bescherming. Tis een eeuwenoude strategie (en hij werkt ook). De vraag is of je al grondstoffen kunt sturen...
 

DeletedUser

Guest
nee en ik ga die ook niks sturen da ter zelf maar voor zijn grondstoffen zorgt
 

DeletedUser

Guest
Goed systeem toch? Net als in de middeleeuwen met kasteelheren en hun onderdanen, de kasteelheer kreeg dan goederen en goud in ruil voor bescherming. Tis een eeuwenoude strategie (en hij werkt ook). De vraag is of je al grondstoffen kunt sturen...



.............. dat systeem is een en al afpersing!
 

DeletedUser

Guest
Yup, en die nummer 1 maakt zichzelf nu belachelijk omdat hij kan weten dat je nog helemaal geen grondstoffen naar niet-stamleden kan sturen :D

Wat bedoel je met marktplaats kan je toch naar iedereen sturen of snap ik het verkeerd?
 

DeletedUser

Guest
nee vrij rondsturen gaat nog niet

duckje heeft me dit uitgelegd vrij rondsturen is nog niet geactiveerd om push-account
tegen te gaan
 

DeletedUser

Guest
als de nummer 1 afperst gaat toch iedereen hem aanvallen dan heeft hij op den duur geen legers meer :)
 

DeletedUser

Guest
Das dus een beetje het probleem Bastiaan, niemand heeft genoeg lef, of de troepen, om de nummer 1 aan te vallen... :)
 

DeletedUser1506

Guest
hah

wat een noob en eigendunk ...
pijst wel dat ie onoverwinnelijk is ... de beste van het spel e ;) wel die is ingesloten door onze stam ... we zoeken met niemand ruzie ... maar het is leuk om iemand te horen dat denkt dat hij zo sterk is hij staat begod 300 ptn hoger dan de slechtste !! AHAHAHAHHAHAH
 

DeletedUser

Guest
wat een noob en eigendunk ...
pijst wel dat ie onoverwinnelijk is ... de beste van het spel e ;) wel die is ingesloten door onze stam ... we zoeken met niemand ruzie ... maar het is leuk om iemand te horen dat denkt dat hij zo sterk is hij staat begod 300 ptn hoger dan de slechtste !! AHAHAHAHHAHAH

hehe is idd wel grappig :)
 

DeletedUser

Guest
Inprincipe doet hij exact het zelfde als wat de heren van ORDER doen dwz dreigen en sommige mensen trappen erin. (denk dat het concept hier ook weg komt dwz het dreigen naar buren).

Rubair is geen NOOB, hij speelde ook op W1 en W2 mee, hij weet dus heel goed hoe het spel werkt. En blijkbaar heeft hij op deze manier een nieuwe bron van inkomsten gevonden (of hoopt het te vinden).

Hij zit bij mij in de stam en ik zou het zelf nooit zo spelen omdat ik het ver van netjes vind en het is zeker geen stambeleid. In tegenstelling ik zou het een ieder af willen raden.

Het enige wat je er volgens mij mee wint is dat er mensen zijn die je in de gaten zullen houden en ooit je terug pakken..
 

DeletedUser

Guest
hij staat met 60 punten voor idd en als dat grondstoffen sturen werkt, dan kan hij zeer snel groeien. want zo vreog extra grondstoffen is zeker een voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Inprincipe doet hij exact het zelfde als wat de heren van ORDER doen dwz dreigen en sommige mensen trappen erin. (denk dat het concept hier ook weg komt dwz het dreigen naar buren).

Rubair is geen NOOB, hij speelde ook op W1 en W2 mee, hij weet dus heel goed hoe het spel werkt. En blijkbaar heeft hij op deze manier een nieuwe bron van inkomsten gevonden (of hoopt het te vinden).

Hij zit bij mij in de stam en ik zou het zelf nooit zo spelen omdat ik het ver van netjes vind en het is zeker geen stambeleid. In tegenstelling ik zou het een ieder af willen raden.

Het enige wat je er volgens mij mee wint is dat er mensen zijn die je in de gaten zullen houden en ooit je terug pakken..

Het verschil alleen is dat niemand grondstoffen kan sturen naar rubair, opnieuwbeginnen daarintegen kan wel :p Als het rubair op die een of andere vage manier toch lukt om die grondstoffen te krijgen dan gaat hij al snel een grote voorsprong creeren, lukt het hem neit dan heeft hij zichzelf erg onpopulair gemaakt in de buurt, en zal veel tegenstand kunnen verwachten. Het lijkt me een beetje risicovol.
 

DeletedUser

Guest
zielig hoor.. eigenlijk zou iedereen hem moeten aanvallen:p
 

DeletedUser1506

Guest
rubair is herbegonnen !!!! ....
14018 Rubair 48 1 48

hahahah
 
Bovenaan