Noob/Massa stam verhalen

DeletedUser

Guest
Hier een leuk berichtje welke een van onze leden ontving van IoK:
=================================================

Godfalles tn vandaag om 11:31 uurik heb een voorstel ik wil en hoop dat je goed zal lezen dit kan zowel voor mij en jou je toekomst veranderen..

jou stam zit zo dit bij ons stam dat je vroeg of later word gerooft door onze spelers aangezien er 130 mensen van onze clan en bondgenoten om je heen zitten en jullie zijn lekker hoog dus vergooi je kansen niet om te overleven en kom bij ons en wij zullen samen blijven.

onze pluspunten in deze alliance

onze verbluffende actie ondernemingen voor tegen en voor aanvallen

onze snelle actie die we doen om elkaar zo snel mogelijk te helpen.

onze ongelooflijke hechte band

onze forum is nu al 3 keer verschoond vanwegge onze activteit op de forum alles is zeer slim geoganiseert en we hebben een nieuwe forum onderconstructie

regels die de stam aan elkaar houd en vriend schap en geen ruzies zullen onstaan

laat me weten of je bij ons aan sluit

groeten godfalles Onderleider! van IOK

=================================================

Mijn eerste idee is.. hoe zo goed geregeld continu je forum leeg pleuren omdat er allemaal bagger in zit.. Enne hoezo al acties iedereen zit nog onder beginnersberscherming ;-)

Hier een stukje die ik zelf als stamleider ontving van een lid van Kings:
=================================================

nummervier vandaag om 10:28 uurik kan je stam 100 punten omhoog bereng in 1 munuut oke maar dan moet ik voor 1 munuut wel stamoprichter worden als je het niet geloofd vraag het maar aan joepisgek want daaar heb ik het ook mee gedaan en als ik het niet waar maak kan je me ontslaan oke stuur effe een e-mailtje terug als je het doet

=================================================

Whoooo... 100pnt daar doe ik het dus echt voor ;-) en dan zeker me stam opheffen wat een mega *piep*.
 

DeletedUser

Guest
Haha ik heb het erger gehad.

MikoB op 04.05. om 00:09 uur
Uuh, nee.
Ik heb namelijk al een stam.
Leon11 op 03.05. om 22:25 uur
Wil je in de leiding van onze stam?

Naam: Commanders Of White Skulls
Tag: COWS
Aantal leden: 66
Punten van de 40 beste spelers: 4.740
Puntentotaal: 6.624
Puntengemiddelde: 100
Rang: 20
 

DeletedUser

Guest
ik heb een net iets mindere, maar toch

Ik heb je een uitnodiging voor mijn stam gestuurd, hij staat nu nog 4e maar we gaan proberen 1ste te worden.

Als ik jou was zou ik erbij komen. ( alleen als je in een sterke Stam wilt )

Groetjes: xgiomasterx


Naam: Tha-Heroes
Tag: Heroes
Aantal leden: 242
Punten van de 40 beste spelers: 5.517
Puntentotaal: 23.591
Puntengemiddelde: 97
Rang: 5
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die mededeling ook gehad.
Echt zielig, nu kom ik daar zeker niet.
 

DeletedUser

Guest
die hebben wel ne hoge dunk van hun zelf ze en honderd punten als ge 2 ter van 50 uitnodigt en die komen hebt ge da ook dus ja :)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik nog geen last van:D maar ik groeide in het begin niet zo snel nu wel:p
 

DeletedUser

Guest
ik heb hier ook iets:

(vanonder beginnen met lezen a.u.b.)

Godfalles tn vandaag om 16:02 uur
ik ga er niet op in ik zeg maar altijd

leer en zie

onze forums zijn netjes geordent en we hebben zelfs onze eigen forum ^^ je schat ons verkeerd in maar dat maakt niet uit

leer en zie


groetjes Godfalles tn spreker van Iok


darksin11 vandaag om 16:01 uur
afgrond -.- ik denk dat jullie daar dichter bij staan, eens massastam, altijd massastam, als je forum's leest weet je wat ermee gebeurd..


Godfalles tn vandaag om 15:59 uur
zoals je wenst maar als van gedachten verandert zeg het maar..

als jullie op de punt staan op de afgrond staan we altijd klaar voor jullie ^^
d

arksin11 vandaag om 15:58 uur
fijn voor jullie, wij fuseren niet, deze stam bestaat ook in andere werelden enz...


Godfalles tn vandaag om 15:57 uur
dat is van jou kant gezien wij kicken binnen kort alle noobs uit onze stam en staan wij sterk en willen de hogere ons joinen we worden gelijk wat sterker gezien en zijn sterk.

ik ben zelf een exper in games en weet hoe je alle dingen moet aanpakken ^^


darksin11 vandaag om 15:55 uur
neen, jullie hebben geen ervaring, zijn een massastam enz...
wij werken samen met elitestammen en spelers uit W1 en W2 daartegen zijn jullie 0


Godfalles tn vandaag om 15:54 uur
fusseer met ons als je wilt je zult er geen spijt van krijgen.

waarom ? ik zie dat we niet zover uit elkaar zitten en vroeger of laat zal er problemen komen en dan wil je toch sterk staan ?

ons alliance is gespecialseert in aanval zowel als verdediging.

wij zijn 1 wij zijn allen vrienden ^^



groeten godfalles tn spreker van Iok
 

DeletedUser1165

Guest
ik heb een net iets mindere, maar toch

Ik heb je een uitnodiging voor mijn stam gestuurd, hij staat nu nog 4e maar we gaan proberen 1ste te worden.

Als ik jou was zou ik erbij komen. ( alleen als je in een sterke Stam wilt )

Groetjes: xgiomasterx


Naam: Tha-Heroes
Tag: Heroes
Aantal leden: 242
Punten van de 40 beste spelers: 5.517
Puntentotaal: 23.591
Puntengemiddelde: 97
Rang: 5

zo die kan goed tellen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Darksin, ik heb echt precies hetzelfde gehad =) Ik had ze keihard uitgelachen. Er stond zo in 'we hebben ons forum al 3x opgeschoont', ik dacht zo dus? melig die mailtjes :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Darksin, ik heb echt precies hetzelfde gehad =) Ik had ze keihard uitgelachen. Er stond zo in 'we hebben ons forum al 3x opgeschoont', ik dacht zo dus? melig die mailtjes :rolleyes:

tuurlijk, wie zou dat niet doen?
 

DeletedUser

Guest
ik denk trouwens dat hij het best kan gaan leren:p

ze snappen het nog altijd niet die massastammen, ze zeggen alsmaar binnenkort hebben we nog maar zeer weinig leden, maar ook nog iets anders, en dat verteld niemand:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit moet je echt lezen ze deze persoon staat eerste en nu probeert hij iedereen af te persen :D




Hoi,

Welkom in deze sector.
Morgen lopen de beveiligingen van de dorpen af.
Zoals je kunt zien sta ik bovenaan in de lijst van spelers op wereld3, ook mijn stam staat in de top 10.

Wil je overleven in dit gebied geef ik je daar de mogelijkheid voor dmv het dagelijks sturen van grond stoffen, indien je dit doet zal ik jou in dit gebied met rust laten en je zelfs ondersteunen mocht je aangevallen worden.

De kosten van deze bescherming zijn:
Je dorp tot 500 punten:
hout 200 per dag
leem 200 per dag
ijzer 200 per dag

Dorp 500 tot 1500 punten:
hout 500 per dag
leem 500 per dag
ijzer 500 per dag

Dorp boven 1500 punten:
hout 1000 per dag
leem 1000 per dag
ijzer 1000 per dag

Laat svp voor morgenochten 12:00 uur iets horen anders beginnen morgenmiddag al de aanvallen.

Mvg Rubair
 
Bovenaan