Nonkel Jos VERSUS JokersBrain

Nonkel of Joker


  • Totaal aantal stemmers
    32
Reactiescore
756
bandecibel zou een betere naam zijn voor je als mod. Als je wil stort ik 500pp zodat je hem kan wijzigen?
 

DeletedUser17472

Guest
en waar staat decibert voor?
Ik zal het nog eenmaal uitleggen dan.... Van mijn broers en zusjes was ik de eerste die kinderen had. Mijn oudste broer had nog geen kinderen en vond dat spelende kinderen wel veel lawaai maakte. Hij heeft toen de naam famdecibel bedacht: familie decibel, oftewel, mijn kids maakte teveel lawaai. Niet erg, later kreeg hij zelf ook 3 kinderen en die maken nog steeds lawaai :p Toen wij nog geen computer hadden, had mijn zusje wel een e-mailadres aangemaakt voor ons met de naam famdecibel. Vanaf toen ben ik die gaan gebruiken. De naam bestaat dus al vanaf 1998 :)
De kinderen zijn hier het huis uit, de naam is gebleven.
 
Reactiescore
770
Ik zal het nog eenmaal uitleggen dan.... Van mijn broers en zusjes was ik de eerste die kinderen had. Mijn oudste broer had nog geen kinderen en vond dat spelende kinderen wel veel lawaai maakte. Hij heeft toen de naam famdecibel bedacht: familie decibel, oftewel, mijn kids maakte teveel lawaai. Niet erg, later kreeg hij zelf ook 3 kinderen en die maken nog steeds lawaai :p Toen wij nog geen computer hadden, had mijn zusje wel een e-mailadres aangemaakt voor ons met de naam famdecibel. Vanaf toen ben ik die gaan gebruiken. De naam bestaat dus al vanaf 1998 :)
De kinderen zijn hier het huis uit, de naam is gebleven.

boomers
 

DeletedUser17472

Guest
nou myriam, dan heeft @anthraxxol pech helaas... zou een leuke schoonzoon zijn?
1 dochter is met een tw'er getrouwd. de andere heeft ruim een jaar verkering gehad met een tw'er maar is fout gelopen en en later heeft ze iemand hier in Beligë leren kennen waar ze dus een zoontje mee heeft en de oudste is tegen een Mexicaan aangelopen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.382
1 dochter is met een tw'er getrouwd. de andere heeft ruim een jaar verkering gehad met een tw'er maar is fout gelopen en en later heeft ze iemand hier in Beligë leren kennen waar ze dus een zoontje mee heeft en de oudste is tegen een Mexicaan aangelopen :)
oh dat zijn wel interessante verhalen haha, hebben je dochters ook allemaal tw gespeeld? ben wel benieuwd wie die 2 tw'ers zijn eigenlijk haha. en woont je oudste dochter in mexico dan?... of word ik nu iets te persoonlijk :tongue:?
 
Reactiescore
770
toch wel uniek om te zien hoe een dorpenuitbouwsimulatorspel met graphics van 1997 een gans gezin kan beïnvloeden in zijn levenskeuzes.
 

DeletedUser17472

Guest
oh dat zijn wel interessante verhalen haha, hebben je dochters ook allemaal tw gespeeld? ben wel benieuwd wie die 2 tw'ers zijn eigenlijk haha. en woont je oudste dochter in mexico dan?... of word ik nu iets te persoonlijk :tongue:?
Ik ben door hen gaan spelen :) Zij speelden en ik ben toen gaan kijken wat zij nu zo leuk vonden aan het spel. Internetverbindingsdelen hadden we nog nooit van gehoord (ik speelde al ruim een jaar voordat ik door iemand op werd gewezen).
Mijn oudste werkt op de NL ambassade en woont dus tijdelijk in Mexico. We hopen dat ze volgend jaar met haar gezin weer naar Nederland komt. Dan gaat ze in Brabant wonen.
 
Bovenaan