Nominatie-topic: Spotprent Battle vs W14

DeletedUser

Guest
4. dude080492
10. Lopezzio
17. amytje14
20. Mattthew
21. Mattthew

Greetz, Bas
 

DeletedUser41642

Guest
4. dude080492
5. dude080492
13. DoYouLikeIt.
16. Sterk1110
17. amytje14
 

DeletedUser

Guest
7. dude080492
1. Bingokiller
13. DoYouLikeIt.
16. Sterk1110
17. amytje14
 

DeletedUser

Guest
Hoi
Sorry dat ik zo laat reageer, ik heb een hersenschudding opgelopen dinsdagavond (toen dit topic werd geopend :eek: )

Maar ik heb net wat uitgetest, en ik kan dit allemaal een stuk makkelijker maken door er een enquête van te maken.

Willen jullie dit?
Groetjes,
Christine
 

DeletedUser2626

Guest
Als je op 5 prenten kan stemmen, en het niet te vervalsen is, why not.
 

DeletedUser

Guest
Als je op 5 prenten kan stemmen, en het niet te vervalsen is, why not.

Omdat het maar 1 dag geldig is en al die stemmen die al gegeven zijn er nog in verwerkt moeten worden :p

Of denk je dat je al die mensen nog kan bereiken voor morgenavond? Dan open ik hem gewoon.
 

DeletedUser2626

Guest
Omdat het maar 1 dag geldig is en al die stemmen die al gegeven zijn er nog in verwerkt moeten worden :p

Of denk je dat je al die mensen nog kan bereiken voor morgenavond? Dan open ik hem gewoon.
Mja ik ga het een week uitstellen omdat die gozer op w14 nog niet eens het topic heeft aangemaakt. -.-
 

DeletedUser

Guest
Met een enquête ga je ws dubbel kunnen stemmen ;) meerdere op 1

Greetz, Bas
 

DeletedUser44415

Guest
Lijkt me een interessant topic. Give me inspiration, mss kan ik wel iets maken met mijn paintskills.
 

DeletedUser

Guest
mijn spotprentjes gaan ineens nergenst over :( (of gingen ze eigenlijk al ergenst over) :confused:
 
Reactiescore
974
lijdensweg... onze prenten waren over het algemeen tien keer zo sterk dan die van jullie :eek::eek::eek:

Je bedoelt die massa Fokke en Sukke prenten? Weinig creatiefs was het eerlijk gezegd. ;)
Die van makedonija waren daarentegen wel zeer goed, maar die staan er helaas als enige niet bij hier om te kiezen.

Mja ik ga het een week uitstellen omdat die gozer op w14 nog niet eens het topic heeft aangemaakt. -.-

Zal is kijken of ik een topic kan maken (vanavond wss), Jurijn is nogal beetje lui en bepaalde momenten wat afwezig. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je bedoelt die massa Fokke en Sukke prenten? Weinig creatiefs was het eerlijk gezegd. ;)
Die van makedonija waren daarentegen wel zeer goed, maar die staan er helaas als enige niet bij hier om te kiezen.



Zal is kijken of ik een topic kan maken (vanavond wss), Jurijn is nogal beetje lui en bepaalde momenten wat afwezig. :)

het gaat bij die prenten ook om de tekst en het geheel eh :D (bij mij thans)

en fokke en sukke prenten zijn iig mooiere prenten dan veel van die slechte, lelijke prentjes die bij jullie langskwamen..
 
Reactiescore
974
het gaat bij die prenten ook om de tekst en het geheel eh :D (bij mij thans)

En de tekst is origineel..... 9 van de 10 zijn de zelfde soort grappen met een iets ander jasje. Nee sorry, totaal niet origineel is het. En bijna iedereen kan wel een Fokke en Sukke prent maken doordat de helft al is voorgekauwd van de prent.

en fokke en sukke prenten zijn iig mooiere prenten dan veel van die slechte, lelijke prentjes die bij jullie langskwamen..

Ach, de meeste vind ik allemaal even slecht van beide partijen. Paar leuke zitten er tussen zoals deze hieronder (zeer goed over nagedacht). Creativiteit is zeldzaam :)
@makedonija
penpot.png


En Edit, waarschijnlijk zullen de Belgen hem niet begrijpen. Is met NL politiek gedoe.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan