Nominatie-topic: Spotprent Battle vs W14

DeletedUser

Guest
Wat valt er daar niet aan te begrijpen voor belgen, dumb ass =)
 
Reactiescore
974
Heb jij die hele toestand dan op het België nieuws gezien? :eek:
 

DeletedUser

Guest
En de tekst is origineel..... 9 van de 10 zijn de zelfde soort grappen met een iets ander jasje. Nee sorry, totaal niet origineel is het. En bijna iedereen kan wel een Fokke en Sukke prent maken doordat de helft al is voorgekauwd van de prent.



Ach, de meeste vind ik allemaal even slecht van beide partijen. Paar leuke zitten er tussen zoals deze hieronder (zeer goed over nagedacht). Creativiteit is zeldzaam :)
@makedonija
penpot.png


En Edit, waarschijnlijk zullen de Belgen hem niet begrijpen. Is met NL politiek gedoe.

Dat slaat gewoonweg nergens op... :p Er is niets voorgekauwd, ja, ok, je hebt een plaatje... maar dat heeft elke prent :p Iedereen kan een prent maken zoals deze:

aarde%252520ontploft.jpg


De gemiddelde tekst die wij bij een fokke & sukke prent zetten is heel wat intressanter/origineler/creatiever dan de tekst "wereld 13 ontploft, na nederlaag van wereld 14". Wat ook nog nergens op slaat aangezien het een beetje raar zou zijn dat we dan ontploffen..

De reden waarom ik Fokke & Sukke prentjes gebruik als basis is omdat die veel netter zijn dan de meeste plaatjes.
 

DeletedUser

Guest
Dat slaat gewoonweg nergens op... :p Er is niets voorgekauwd, ja, ok, je hebt een plaatje... maar dat heeft elke prent :p Iedereen kan een prent maken zoals deze:

aarde%252520ontploft.jpg


De gemiddelde tekst die wij bij een fokke & sukke prent zetten is heel wat intressanter/origineler/creatiever dan de tekst "wereld 13 ontploft, na nederlaag van wereld 14". Wat ook nog nergens op slaat aangezien het een beetje raar zou zijn dat we dan ontploffen..

De reden waarom ik Fokke & Sukke prentjes gebruik als basis is omdat die veel netter zijn dan de meeste plaatjes.

Ach, zo'n rare vent met een zwarte baard en snor, een tulband en zo'n gek kleedje
(nee amy, niet jij :D)
kwam me ff geleden zeggen dat ik 70 jonge maagden kreeg als ik met een bom zou rondlopen en die ergens ging laten ontploffen. Natuurlijk antwoordde ik: "Hell yeah! :cool:"
 

DeletedUser2626

Guest
Die van makedonija waren daarentegen wel zeer goed, maar die staan er helaas als enige niet bij hier om te kiezen.
Ik en jullie w14 reporter hebben besloten onze er niet tussen te zetten omdat we het organiseren. Bedankt trouwens.


Zal is kijken of ik een topic kan maken (vanavond wss), Jurijn is nogal beetje lui en bepaalde momenten wat afwezig. :)
Mja ik weet niet wat die aan het doen is, zal na het pinksterweekend eens kyken of die wel online is, anders maar een andere oplossing verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik en jullie w14 reporter hebben besloten onze er niet tussen te zetten omdat we het organiseren. Bedankt trouwens.



Mja ik weet niet wat die aan het doen is, zal na het pinksterweekend eens kyken of die wel online is, anders maar een andere oplossing verzinnen.

zij hebben geen prenten gekozen dus verliezen zij :D
 

DeletedUser20308

Guest
3. dude080492
7. dude080492
16. Sterk1110
21. Mattthew
24. Mattthew

Ingame: Mattthew
 
Bovenaan