Nogmaals verhoging dominantie

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

In navolging van de stemming (waar slechts 28 spelers gestemd hebben) is vanuit het Community Management het volgende besluit gevallen:

- De nodige dominantie voor deze wereld is verhoogd van 30 naar 43%.

We verwachten dat dit voldoende zal zijn om een definitief besluit te maken over deze spelwereld. Mocht dit nog steeds niet voldoende zijn verhogen we een laatste maal nar 51%.

We wensen jullie nog veel speelplezier in dit eindspel!

Jouw
Tribal Wars Team

De bovenstaande PM is net uitgestuurd.

Aangezien op dit moment de rang 2 niet aan de benodigde 30% komt hadden we in principe de wereld kunnen laten uitlopen as is. Echter als je kijkt naar de wereldkaart zie je dat er een interessante strijd zit aan te komen.

Ik ben benieuwd hoe deze zich uitspeelt maar ik stel voor dat jullie je gaan klaarmaken.

Denk eraan dat het gaat over actieve dorpen. Daar we veel inactieve spelers hebben zullen de percentages automatisch omhoog gaan op basis van accounts die verwijdert worden.

Als we alle dorpen wissen buiten de top 5 is de verdeling als volgt:

1 Rect 39%
2 IV:XX 35%
3 Rammen 10%
4 DS 8%
5 SNP 8%


Als we merken dat toch 2 stammen gelijktijdig 43% behalen dan verhogen we het nog één laatste maal naar 51%

Succes !
 
Reactiescore
460
Heeft miauw nu net xDeath geinternt ?
Dit is prima maar dan mag er langs beide kanten geen intern meer gedaan worden.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487960736

Guest
De bovenstaande PM is net uitgestuurd.

Aangezien op dit moment de rang 2 niet aan de benodigde 30% komt hadden we in principe de wereld kunnen laten uitlopen as is. Echter als je kijkt naar de wereldkaart zie je dat er een interessante strijd zit aan te komen.

Ik ben benieuwd hoe deze zich uitspeelt maar ik stel voor dat jullie je gaan klaarmaken.

Denk eraan dat het gaat over actieve dorpen. Daar we veel inactieve spelers hebben zullen de percentages automatisch omhoog gaan op basis van accounts die verwijdert worden.

Als we alle dorpen wissen buiten de top 5 is de verdeling als volgt:

1 Rect 39%
2 IV:XX 35%
3 Rammen 10%
4 DS 8%
5 SNP 8%


Als we merken dat toch 2 stammen gelijktijdig 43% behalen dan verhogen we het nog één laatste maal naar 51%

Succes !

@Duckje de wereld leeftijd is veranderd naar 43 dagen ipv 43% dominantie?
Maar, goed dat het wat langer gaat duren :D
 

Deleted User - 487960736

Guest
Heeft miauw nu net xDeath geinternt ?
Dit is prima maar dan mag er langs beide kanten geen intern meet gedaan worden.

Voor zover ik weet spelen ze het Romeinse rijk na, er worden dorpen in tax betaald in ruil voor het met rust laten. lol.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Dat is interessant, kan je mij daar meer over vertellen ? :)

Meer weet ik eigenlijk niet, enkel dat Death geen kans zou maken zodra Miaauw er vol op duikt.
Death wil doorspelen, Miaauw zo min mogelijk verlies, dus voor zover ik weet is de overeenkomst 'Jij staat een aantal dorpen aan me af en dan laat ik je met rust'.
Niet echt mijn type spel, maar hey, verschil moet er zijn hé
 
Reactiescore
460
Moeten wel afspraken komen vind ik want IV:XX, rammen en DS bezitten al samen meer dan 43% van de dominatie.
 
Reactiescore
2.303
We internen dus easy de wereld toe, succes met ons te pakken dan !
Hopelijk heeft wesley niet de volledige familie van martijn uitgemoord tegen dan xs
 
Reactiescore
2.489
Verlaagd naar 7 dagen :)
 
Bovenaan