No Way !

Reactiescore
30
Kwestie van goed lange termijn geheugen :)

Bovendien is oKlocK een vriend van mij :p
 
Reactiescore
30
En TW zal blijven veranderen ook.
 

DeletedUser

Guest
Had ik er sarcasme codes omheen moeten zetten, voordat je het zou begrijpen?
 

DeletedUser52088

Guest
Hmm,w4 forum is inderdaad goed dood blijkbaar lol :p

Wereld 4 was voor mij wel een zeer leuke tijd,denk de leukste tw wereld die ik al heb gehad :)

Heb op w4 toen nog (Divide et) Impera gestart en deze is later over gegaan naar *free* voor een groot deel :) Weet niet of iemand die nog kent? ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Legenden zei:
Hmm,w4 forum is inderdaad goed dood blijkbaar lol :p

Wereld 4 was voor mij wel een zeer leuke tijd,denk de leukste tw wereld die ik al heb gehad :)

Heb op w4 toen nog (Divide et) Impera gestart en deze is later over gegaan naar *free* voor een groot deel :) Weet niet of iemand die nog kent? ^^

Ken beide nog. De naam Glitter ken ik ook nog, maar die was ineens barbaar geloof ik? Of met iemand anders in de war? Impera hadden we flink wat last van ( ~BB~ ), maar toch nog overleefd:)
 

DeletedUser52088

Guest
Ken beide nog. De naam Glitter ken ik ook nog, maar die was ineens barbaar geloof ik? Of met iemand anders in de war? Impera hadden we flink wat last van ( ~BB~ ), maar toch nog overleefd:)

~BB~ klinkt mij ook nog vaag bekend ;-)

Glitter is inderdaad barbaar geworden. Ik en glitter hadden er net onze fusie opzitten en zij begon toen prive problemen te hebben. Ik had de fusie aangegaan omdat ik niet zoveel tijd meer had voor de account en dan moet ik plots alleen een nog grotere account onderhouden.. Wereld 4 was echt een leuke tijd :D
 

DeletedUser16443

Guest
~BB~ klinkt mij ook nog vaag bekend ;-)

Glitter is inderdaad barbaar geworden. Ik en glitter hadden er net onze fusie opzitten en zij begon toen prive problemen te hebben. Ik had de fusie aangegaan omdat ik niet zoveel tijd meer had voor de account en dan moet ik plots alleen een nog grotere account onderhouden.. Wereld 4 was echt een leuke tijd :D

Ben jij Ilyena?
 

DeletedUser16443

Guest
~BB~ klinkt mij ook nog vaag bekend ;-)

Glitter is inderdaad barbaar geworden. Ik en glitter hadden er net onze fusie opzitten en zij begon toen prive problemen te hebben. Ik had de fusie aangegaan omdat ik niet zoveel tijd meer had voor de account en dan moet ik plots alleen een nog grotere account onderhouden.. Wereld 4 was echt een leuke tijd :D

Of de oude Yoniestar?
 

DeletedUser16443

Guest
Ilyena was denk ik de beste vriendin op w4 van glitter als ik mij niet vergis? Ik ben op w4 begonnen als yoniestar inderdaad :)

Ahh Yoniestar, ik heb ook nog een tijdje bij je in de stam gezeten van Impera:)
 
Bovenaan