Ik zeg ook niet dat je deze situatie moet vergelijken (waar zeg ik dat?), het enige wat ik zeg is dat Creed! nu gebruik maakt van een acc dat ten onrechte uit Choice hun handen is genomen, het is idd een tijdje geleden dat, dat gebeurt is maar wat heeft dat er verder mee af te doen?
Moah, deels, ik vergelijk de situatie niet, ik geef enkel aan dat er door Creed! ook een account gebruikt wordt.
Ik begin je standpunt steeds minder en minder te snappen. Maar volgens mij is dat met azeasy niet zo duidelijk geweest als zijnde stab als dat wat nu heeft plaats gevonden, ik hoorde iemand iets zeggen over beledigingen etc. ik ken het verhaal niet goed. Maar lijkt me weinig gerelateerd aan wat nu plaats vind
Daar gaat het niet over. Toen met die aanvallen op misterme zat er ook een vv-er op (aus of weet ik veel wie...).
Achja, je kent mijn standpunt.
J.
Jawel daar gaat het wel over. Er werd verhinderd om iets op het account te kunnen doen. En vervolgens gaan jullie als verwijt neerleggen dat we niks met het account deden. En dat het daarom de backstab goed praat. Dat is natuurlijk zo idioot als wat
Noppe het begon daarvoor al met een account in EQUI wat er in eens vandoor ging en ik toen in 1 nacht gewoon een nekslag gegeven waardoor het account er mee stopt.
Met daarnaast het hele circus van spionnen etc. etc.
Desalnietemin erken ik dat het niet de schoonheidsprijs won destijds en heb daar ook toen mijn conclusies uit getrokken.
Ik veroordeel niks het is oog om oog tand om tand in dit geval vind het ook maar een rare situatie.
Het sneue vind ik wel dat er wel een groepje "moraalriddertjes" zijn die altijd gelijk beginnen met wijzen en veroordelen maar blijkbaar geen haar beter zijn waaronder de meneer die de openingspost gemaakt hebben.
Oog om oog tand om tand vind ik een zwak argument. Omdat de buren mijn raam hebben in gegooid mag ik het terug doen ?
Het klinkt allemaal vrij vaag wat je verteld daarover. Ik zal het topic nog eens doorlezen. Ik weet niet zo goed waar je op doelt. Maar wij zijn nooit degenen geweest die als eerste backstabde.
En ik vind oog om oog helemaal geen zwak argument. Ik vind het zwak dat je je voordeel moet halen uit situaties als deze. En dat je vervolgens de onschuldige meneer uit komt hangen. Jullie hebben gewoon kei hard gebackstabbed.
Je voorbeeld is overigens vrij zwak. Dat kan je nog uitvechten via de politie. Maar wij hebben meegeholpen aan de overstap van Levi naar choice. Door iemand te laten loggen op the four horseman, in de goede hoop/weet het account terug te krijgen. Echter als dit constant verhinderd word, en uiteindelijk het account gewoon meegenomen/overgenomen word dan is er sprake van een backstab. Maar wij hebben dan geen poot meer om op te staan bij de support. Het is dus heel smerig hoe levi/stringjullie het heeft/hebben gespeeld. We hebben gewaarschuwd. Je kon een dergelijk iets verwachten. Nogmaals; koekje van eigen deeg.
Moet je het horen wie het zegt, mister moraalridder himself.