No strings attached?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
He R. ken je dit toipc nog?

stab stab stab

ow dat kan ik me zeker reageren.

Maarja zoals ik boven lees oog om oog tand om tand....

Tja jullie begonnen destijds met een speler op een account zetten die destijds zich afsplitste dusja...

Maar leuk dat je het aanhaalt ik heb nooit beweert heilig te zijn daar tegen over zijn jullie wel schijnheilig met een grote mond maar als het puntje bij paaltje komt zijn jullie geen haar beter dan de rest
 
Reactiescore
1.089
ow dat kan ik me zeker reageren.

Maarja zoals ik boven lees oog om oog tand om tand....

Tja jullie begonnen destijds met een speler op een account zetten die destijds zich afsplitste dusja...

Maar leuk dat je het aanhaalt ik heb nooit beweert heilig te zijn daar tegen over zijn jullie wel schijnheilig met een grote mond maar als het puntje bij paaltje komt zijn jullie geen haar beter dan de rest

uhm nee? jullie begonnen met TBT te stabben...
 

DeletedUser

Guest
grote verschil tussen Arreat en T4H is ook dat op T4H al een hele tijd niets meer gedaan werd en die account niet meer gedeffed zou worden tov Creed! anyway.

Arreat heb ik veel tijd in gestoken. Via vv heb je ondertussen al lang gezien dat account goed in elkaar zit en alles in orde staat daar voor een leuke strijd met aus.

Als je op die manier de oorlog wil winnen, so be it. Indien je het terug wil geven, contacteer me maar hier of op skype...
Moet zeggen dat de strijd tegen aus best wel leuk was en jullie die nu gewoon uit de weg gaan...

Just my 2 cents...

J.
 
Reactiescore
1.089
grote verschil tussen Arreat en T4H is ook dat op T4H al een hele tijd niets meer gedaan werd en die account niet meer gedeffed zou worden tov Creed! anyway.

Arreat heb ik veel tijd in gestoken. Via vv heb je ondertussen al lang gezien dat account goed in elkaar zit en alles in orde staat daar voor een leuke strijd met aus.

Als je op die manier de oorlog wil winnen, so be it. Indien je het terug wil geven, contacteer me maar hier of op skype...
Moet zeggen dat de strijd tegen aus best wel leuk was en jullie die nu gewoon uit de weg gaan...

Just my 2 cents...

J.

Hoevaak moet men het nog zeggen. Praten we tegen een muur of een blinde kip? Jullie hadden het email. Dat is TIG keer geprobeerd te veranderen. Dit werd constant geannuleerd. Tjezus....
 

DeletedUser

Guest
Hoevaak moet men het nog zeggen. Praten we tegen een muur of een blinde kip? Jullie hadden het email. Dat is TIG keer geprobeerd te veranderen. Dit werd constant geannuleerd. Tjezus....

Daar gaat het niet over. Toen met die aanvallen op misterme zat er ook een vv-er op (aus of weet ik veel wie...).
Achja, je kent mijn standpunt.

J.
 

DeletedUser

Guest
uhm nee? jullie begonnen met TBT te stabben...

Noppe het begon daarvoor al met een account in EQUI wat er in eens vandoor ging en ik toen in 1 nacht gewoon een nekslag gegeven waardoor het account er mee stopt.

Met daarnaast het hele circus van spionnen etc. etc.

Desalniettemin erken ik dat het niet de schoonheidsprijs won destijds en heb daar ook toen mijn conclusies uit getrokken.

Ik veroordeel niks het is oog om oog tand om tand in dit geval vind het ook maar een rare situatie.

Het sneue vind ik wel dat er wel een groepje "moraalriddertjes" zijn die altijd gelijk beginnen met wijzen en veroordelen maar blijkbaar geen haar beter zijn waaronder de meneer die de openingspost gemaakt hebben.

Oog om oog tand om tand vind ik een zwak argument. Omdat de buren mijn raam hebben in gegooid mag ik het terug doen ?
 
Reactiescore
117
Niet dat ik er verder iets mee te maken heb, maar jullie gebruiken AEAP toch ook?



Dat is een vergelijking.

Moah, deels, ik vergelijk de situatie niet, ik geef enkel aan dat er door Creed! ook een account gebruikt wordt.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik gebruik het account.
:)
Al 129 dagen nadat ik choice heb verlaten.
 
Reactiescore
1.089
Ik zeg ook niet dat je deze situatie moet vergelijken (waar zeg ik dat?), het enige wat ik zeg is dat Creed! nu gebruik maakt van een acc dat ten onrechte uit Choice hun handen is genomen, het is idd een tijdje geleden dat, dat gebeurt is maar wat heeft dat er verder mee af te doen?

Moah, deels, ik vergelijk de situatie niet, ik geef enkel aan dat er door Creed! ook een account gebruikt wordt.

Ik begin je standpunt steeds minder en minder te snappen. Maar volgens mij is dat met azeasy niet zo duidelijk geweest als zijnde stab als dat wat nu heeft plaats gevonden, ik hoorde iemand iets zeggen over beledigingen etc. ik ken het verhaal niet goed. Maar lijkt me weinig gerelateerd aan wat nu plaats vind


Daar gaat het niet over. Toen met die aanvallen op misterme zat er ook een vv-er op (aus of weet ik veel wie...).
Achja, je kent mijn standpunt.
J.

Jawel daar gaat het wel over. Er werd verhinderd om iets op het account te kunnen doen. En vervolgens gaan jullie als verwijt neerleggen dat we niks met het account deden. En dat het daarom de backstab goed praat. Dat is natuurlijk zo idioot als wat :eek:

Noppe het begon daarvoor al met een account in EQUI wat er in eens vandoor ging en ik toen in 1 nacht gewoon een nekslag gegeven waardoor het account er mee stopt.
Met daarnaast het hele circus van spionnen etc. etc.
Desalnietemin erken ik dat het niet de schoonheidsprijs won destijds en heb daar ook toen mijn conclusies uit getrokken.
Ik veroordeel niks het is oog om oog tand om tand in dit geval vind het ook maar een rare situatie.
Het sneue vind ik wel dat er wel een groepje "moraalriddertjes" zijn die altijd gelijk beginnen met wijzen en veroordelen maar blijkbaar geen haar beter zijn waaronder de meneer die de openingspost gemaakt hebben.
Oog om oog tand om tand vind ik een zwak argument. Omdat de buren mijn raam hebben in gegooid mag ik het terug doen ?

Het klinkt allemaal vrij vaag wat je verteld daarover. Ik zal het topic nog eens doorlezen. Ik weet niet zo goed waar je op doelt. Maar wij zijn nooit degenen geweest die als eerste backstabde.

En ik vind oog om oog helemaal geen zwak argument. Ik vind het zwak dat je je voordeel moet halen uit situaties als deze. En dat je vervolgens de onschuldige meneer uit komt hangen. Jullie hebben gewoon kei hard gebackstabbed.

Je voorbeeld is overigens vrij zwak. Dat kan je nog uitvechten via de politie. Maar wij hebben meegeholpen aan de overstap van Levi naar choice. Door iemand te laten loggen op the four horseman, in de goede hoop/weet het account terug te krijgen. Echter als dit constant verhinderd word, en uiteindelijk het account gewoon meegenomen/overgenomen word dan is er sprake van een backstab. Maar wij hebben dan geen poot meer om op te staan bij de support. Het is dus heel smerig hoe levi/stringjullie het heeft/hebben gespeeld. We hebben gewaarschuwd. Je kon een dergelijk iets verwachten. Nogmaals; koekje van eigen deeg.

Moet je het horen wie het zegt, mister moraalridder himself.
 

DeletedUser

Guest
Het klinkt allemaal vrij vaag wat je verteld daarover. Ik zal het topic nog eens doorlezen. Ik weet niet zo goed waar je op doelt. Maar wij zijn nooit degenen geweest die als eerste backstabde.

En ik vind oog om oog helemaal geen zwak argument. Ik vind het zwak dat je je voordeel moet halen uit situaties als deze. En dat je vervolgens de onschuldige meneer uit komt hangen. Jullie hebben gewoon kei hard gebackstabbed.

Je voorbeeld is overigens vrij zwak. Dat kan je nog uitvechten via de politie. Maar wij hebben meegeholpen aan de overstap van Levi naar choice. Door iemand te laten loggen op the four horseman, in de goede hoop/weet het account terug te krijgen. Echter als dit constant verhinderd word, en uiteindelijk het account gewoon meegenomen/overgenomen word dan is er sprake van een backstab. Maar wij hebben dan geen poot meer om op te staan bij de support. Het is dus heel smerig hoe levi/stringjullie het heeft/hebben gespeeld. We hebben gewaarschuwd. Je kon een dergelijk iets verwachten. Nogmaals; koekje van eigen deeg.

Moet je het horen wie het zegt, mister moraalridder himself.


Inderdaad want ik zit iedere keer bij iedereen te jammeren als er iets gebeurt :rolleyes:

Voor de rest hoor je mij niet jammeren ik heb geen idee hoe het precies gegaan is. Het is inderdaad een soort koekje van eigen deeg ik veroordeel niks.

Het enige waarvan ik wat zeg is dat laffe gedoe van hoe "fair" jullie allemaal wel niet zijn en nee jullie zouden nooit zo iets doen :rolleyes:

Maarja als je niet slim genoeg bent om dat te begrijpen. Achja ik kan het je ook niet geheel kwalijk nemen denk ik dan maar :)

De wereld vergaat niet blijkbaar was Arreat al de hele tijd een zwakke schakel ben blij dat jullie ons er van verlost hebben. Nu zijn we er gewoon vanaf in plaats van dat het in het geniep gewoon nog door gaat.:cool:
 

DeletedUser

Guest
je hebt net hetzelfde gedaan deze nacht met Arreat, so buzz off...

zij die vrij zijn van zonden, gooien de eerste steen?

J.

Inderdaad, na talloze waarschuwingen maken jullie ons het account alsnog afhandig, in de veronderstelling dat er geen gevolgen zouden zijn waarschijnlijk. Helaas is dat verkeerd gedacht.



Verder heeft Levi volgens mij T4H groot gemaakt en was dit zijn account. Als hij er dan mee wil overstappen, dan is dat toch zo?

Nee, hij heeft het niet groot gemaakt. Vito Corleone en Fatality hebben dat account groot gemaakt. Levi speelde er amper een paar maanden op, zoals je ook zou kunnen lezen mocht je daarvoor de moeite doen.


Ian is er terug op gaan spelen omdat jullie hem toch maar aan het internen waren. Er was geen intentie om T4H effectief in Strings op te nemen (die viel toch niet te deffen). Die CF pakken en klaar (delete). Zoveel nadeel zouden jullie er nooit aan gehad hebben.

Ian is erop gaan spelen omdat hij van zijn Rellen accountje gekicked werd, waar hij aan het spioneren was voor Choice/String. En nee die viel niet te deffen, daar had ik wel voor gezorgd. Niet dat jullie het eerst niet van plan waren ;)


Het feit dat je nu hierboven (aus) het verhaal ophangt alsof jullie de grote heiligen zijn, maar deze nacht op een even laffe manier net hetzelfde doen, bewijst dat je even slecht bent.

Moet ik nu net als Aus ook zo'n mega post maken???

Heb je het topic wel gelezen? ;) Zijn genoeg waarschuwingen gegeven, jullie gingen r toch mee door dus komen er gevolgen.

https://www.dropbox.com/s/1b9vhfqgathj6hl/Screenshot 2014-05-21 12.45.07.png

En jullie mogen je nog gelukkig prijzen ook ;)


Daar gaat het niet over. Toen met die aanvallen op misterme zat er ook een vv-er op (aus of weet ik veel wie...).
Achja, je kent mijn standpunt.

J.

Ja er zat inderdaad een VVer op, en blijkbaar was het nog te moeilijk voor jullie dus kaapten jullie het account maar. Ik snap je punt niet goed.
 

DeletedUser

Guest
Ja er zat inderdaad een VVer op, en blijkbaar was het nog te moeilijk voor jullie dus kaapten jullie het account maar. Ik snap je punt niet goed.

Tja, wij vonden het best leuk en ik denk jullie vv-er ook, T4H stond/staat daar los van.

Verder laat ik deze discussie op het forum voor wat het is. Dit is niet echt het medium om zoiets te bespreken.
Bekijk je inbox of negeer het forever :)

J.
 
Reactiescore
973
Noppe het begon daarvoor al met een account in EQUI wat er in eens vandoor ging en ik toen in 1 nacht gewoon een nekslag gegeven waardoor het account er mee stopt.

Met daarnaast het hele circus van spionnen etc. etc.

Waar |P| zich vrijwel het meest afzijdig in heeft gehouden

Desalniettemin erken ik dat het niet de schoonheidsprijs won destijds en heb daar ook toen mijn conclusies uit getrokken.

Zeg maar gerust één van de grootste stabbers op wereld 18.

Ik veroordeel niks het is oog om oog tand om tand in dit geval vind het ook maar een rare situatie.

Het sneue vind ik wel dat er wel een groepje "moraalriddertjes" zijn die altijd gelijk beginnen met wijzen en veroordelen maar blijkbaar geen haar beter zijn waaronder de meneer die de openingspost gemaakt hebben.

Oog om oog tand om tand vind ik een zwak argument. Omdat de buren mijn raam hebben in gegooid mag ik het terug doen ?

In dit spel vind ik dat een prima spreekwoord om na te volgen, niet te vergelijken met rl situaties overigens. Zou toch erg zijn als de echte stabbers hun vrije gang konden gaan zonder ook maar één keer een koekje van eigen deeg te krijgen. Ik begrijp wel waarom een persoon zoals jij daarnaar verlangt, leuke vuile praktijken zonder consequenties. Hoef je tenminste ook niet meer te vluchten van een wereld zoals je op wereld 18 deed.


Het enige waarvan ik wat zeg is dat laffe gedoe van hoe "fair" jullie allemaal wel niet zijn en nee jullie zouden nooit zo iets doen :rolleyes:

Wij zijn heel fair inderdaad, Fair in de vorm van gelijke monniken, gelijke kappen. We zouden het nooit doen als daar geen reden gegeven voor zou worden, oftewel het stabben van t4h reden genoeg was. Blijkbaar ben je niet slim genoeg om dat te begrijpen? Achja, ik kan het ook niet geheel kwalijk nemen denk ik dan maar. :rolleyes:

De wereld vergaat niet blijkbaar was Arreat al de hele tijd een zwakke schakel ben blij dat jullie ons er van verlost hebben. Nu zijn we er gewoon vanaf in plaats van dat het in het geniep gewoon nog door gaat.:cool:

Mooi, stop dan met jammeren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vind het wonderbaarlijk hoe sommige mensen met veel woorden niks kunnen zeggen.

Maar oké

8V3PU.jpg


Jullie zijn inderdaad heel fair :)

Zoals je zelf zegt never forgive never forget.

Wie de baal kaatst kan hem terug verwachten.

Wel zeer frappant dat die beweegredenen alleen voor jullie op gaan en niet voor andere mensen.

:rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
Straks de helft van zijn dorpjes op BB :eek:

Niet te vroeg juichen zou ik zeggen ;)
Themisses was ook even geblokkeerd geweest. Geeft toch aan dat mods bannen zonder soms goed te kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan