No MB No Glory?

  • Topicstarter Deleted User - 482364
  • Startdatum

Deleted User - 482364

Guest
Goedenavond! :)

In het kader van, iedere dag een nieuwe topic over uiteraard (Hi Ha Ho), wat vinden jullie van die coole nieuwe nickname van IceNoble :) ?
Nieuwe naam: No Ban No Glory :D ?

Love you all <3
 
Reactiescore
786
Belangrijker is de vraag wat er gebeurd is? Ik heb de discussie wat half gevolgd maar de afloop gemist. Had wel op zijn minst een post verwacht hierover :(
 

Deleted User - 482364

Guest
Gewoon in het kort? Van wat ik ervan begreep > Icenoble promoot eigen boosten op forum > Na tijdje een aanvalbare bann > IceNoble ontkent enige vorm van booster > Ma(n)d.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
De mbstam heeft de betere naam nu
 
Reactiescore
786
Maar staat de ban nog steeds? Wat was de straf/was er een straf?
 

Deleted User - 482364

Guest
Naar aanleiding van de naamsverandering ga ik ervan uit dat die bann niet meer staat!
 

Deleted User - 482364

Guest
Het lijkt mij persoonlijk lastig, de toekomst ingaan met die zware last die nu continu op je account staat gegraveerd?
 
Reactiescore
306

Deleted User - 482364

Guest
Maar om jezelf vervolgens zo te vernoemen, is ook wel een tikkeltje sneu toch?
Hele tijd support dit dat maar wel (geld) spenderen om vervolgens namechange te halen...
Dat je baalt, prima, maar pak het dan tenminste goed op... Dit neigt naar aandacht vragen.
 
Reactiescore
306
Hahah we lachen er toch om ofni?
Er waren natuurlijk andere voorstellen...
 
Reactiescore
742
Maar om jezelf vervolgens zo te vernoemen, is ook wel een tikkeltje sneu toch?
Hele tijd support dit dat maar wel (geld) spenderen om vervolgens namechange te halen...
Dat je baalt, prima, maar pak het dan tenminste goed op... Dit neigt naar aandacht vragen.


aandacht vragen? wie de fack maakt hier een kansloos KUT topic over om aandacht te vragen.....
 
Reactiescore
96
Omdat er dan nog een keer gejankt kan worden over een (terechte) ban?
Volgens mij is er al genoeg gezeverd over die ban?

Denk niet dat er veel mensen op een herhaling van de 'discussie' zitten te wachten...
 
Reactiescore
1.363
Wat de ban was
Weten we tot op heden nog niet precies.maargoed
Op naar de toekomst nu.

Btw overbodig topic

Als je al dat gejank van jouw co bij elkaar zet heb je idd een overbodig topic ;).
 
Reactiescore
1.363
Chrisje denk om je hart, je bent straks meer in de BAN van dit alles dan de ban zelf<3

Nah wessiepessie, irriteer me de pleuris aan dat stomme kattagejank wat nergens op slaat. Accepteer het nou gewoon :p.
 
Reactiescore
1.918
Bovenaan