No Life find Life

Reactiescore
1.380
Ik ben niet het persoon die buigt of ja nee en amen zegt. Zeker niet als er zulke mooie lovende woorden komen uit iemand. En ben ook niet iemand die impulsief iets roept zoals je merkt ;)
En hun zijn het ook zeker niet eens over de instant recap hoor. Die overige 2 dorpen snel snoepen kunnen ze begrijpen. Maar zoals ik al aangaf wil het niet meer aansporen of extra daadkracht bij geven via het forum.. alles wat ik hierboven vernoemd is, is 100% juist en ook iets waar de rest geen begrip voor getoond heeft.

Zolang jij in fabeltjes gelooft dikke prima.

Misschien je co eens vragen wat ik wou doen voor jij je als een malloot ging gedragen.
 
Reactiescore
344
Ik weet wel wat je wilde doen, na dat het kwaad al was geschied. Ik ontken ook niet dat je het deels recht wilde zetten en dat ik mij vijandig opstelde daarna. 100% een feit. Maar het blijft ook een feit dat de vieze actie al gemaakt was alvorens het recht gezet zou worden.
 
Reactiescore
786
Kunnen jullie jullie w78 gejank ginds voeren. Hebben hier op 75 al genoeg gejank gehad en laat ons dan ook de post van Wow Who in ere houden en enkel reageren als het gerelateerd is met dit topic.
 
Reactiescore
1.962
Kunnen jullie jullie w78 gejank ginds voeren. Hebben hier op 75 al genoeg gejank gehad en laat ons dan ook de post van Wow Who in ere houden en enkel reageren als het gerelateerd is met dit topic.

Niet zo zuur joh. Die acties hebben tot kata's geleid op wereld 75 dus is relevant genoeg.
 
Reactiescore
1.380
Ik weet wel wat je wilde doen, na dat het kwaad al was geschied. Ik ontken ook niet dat je het deels recht wilde zetten en dat ik mij vijandig opstelde daarna. 100% een feit. Maar het blijft ook een feit dat de vieze actie al gemaakt was alvorens het recht gezet zou worden.

Hoezo vieze actie?
Hij wou mb voor je zijn hij edelt dorpen en tijdens gesprek over mben edel je hem doodleuk omdat je rapportje van die gozer gekregen hebt. Nu kregen wij daar info over omdat Rhino een maat van ons is dus kwamen wij hem te hulp aangezien wat jij deed al niet door de beugel kon. Na het verhaal konden wij dit prima oplossen omdat het van beide gewoon sneaky was maar dat wou jij niet. Jij moet dan zo nodig impulsief reageren ipv het gesprek aan te gaan of nog beter te luisteren (lezen) wat de ander erover zegt en dat ie gewoon dat ene dorpje zo had terug willen geven.
 
Reactiescore
786
Niet zo zuur joh. Die acties hebben tot kata's geleid op wereld 75 dus is relevant genoeg.

Alsnog boeit het mij weinig en is het relevanter dit op het 78 dan op het 75 forum te plaatsen.
Het is al zielig genoeg dat zaken die op de ene wereld gebeuren, gevolgen hebben op een ander. Als je werelden niet gescheiden kan houden, speel dan maar eentje. Dan kom je dit soort stommiteiten niet tegen.
 
Reactiescore
344
Hoezo vieze actie?
Hij wou mb voor je zijn hij edelt dorpen en tijdens gesprek over mben edel je hem doodleuk omdat je rapportje van die gozer gekregen hebt. Nu kregen wij daar info over omdat Rhino een maat van ons is dus kwamen wij hem te hulp aangezien wat jij deed al niet door de beugel kon. Na het verhaal konden wij dit prima oplossen omdat het van beide gewoon sneaky was maar dat wou jij niet. Jij moet dan zo nodig impulsief reageren ipv het gesprek aan te gaan of nog beter te luisteren (lezen) wat de ander erover zegt en dat ie gewoon dat ene dorpje zo had terug willen geven.
Dit is incorrect ik had een voorstel gedaan die hij overwoog om voor of jullie kamp of onze kamp mb te spelen. Hij reageert en opent 24 uur geen pm en edelt richting ons in plaats van doormiddel van een afspraak de lijn volgt die de mb dan krijgt.
Dus er is een opzetje geweest om iets concreets te bespreken. Dit is niet gebeurd. En pas na dat hij de recap zag lopen gaf meneer de goedkeuring en wilde die weten hoe dit opgelost kon worden, “ de oplossing beviel hem niet “ waardoor hij dus weer een recap plaatste en een draft met recap kreeg.
Dus geen verhalen verzinnen aub. Of wilden jullie graag een mol in onze stam brengen als dit een vriend van jullie was ?
 
Reactiescore
34
Alsnog boeit het mij weinig en is het relevanter dit op het 78 dan op het 75 forum te plaatsen.
Het is al zielig genoeg dat zaken die op de ene wereld gebeuren, gevolgen hebben op een ander. Als je werelden niet gescheiden kan houden, speel dan maar eentje. Dan kom je dit soort stommiteiten niet tegen.
vgm heb ik toch echt gelezen dat exact geen w78 speelt dus is het logisch dat hij hier antwoord komt halen, de wereld waar hij wel benadeeld is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Goed gespeeld en jammer dat Kayo weg ging. Die battles tegen Prone waren wel lachen.
 
Reactiescore
1.238
Holy shit we hebben echt gewoon elke topstam om ons heen laten vallen.
hahahahaha

dit vind ik wel mooi.

zo zie je maar, als je edels kan snippen en goed kan P&Pen kan je een stam ten val brengen. en dat is een stuk efficienter dan clears smijten.
 
Bovenaan