Nmr 1. & Top 20.

DeletedUser

Guest
Altijd leuk ja, Maar uiteindelijk staat er maar 1 iemand hier op nr 1 en dat ben ik hahaxD Heb in deze wereld nog nooit op 1 gestaan;p
 

DeletedUser56633

Guest
hallo plox,jij ook op w17?;)

EDIT:
Speel op Bananass. voordat je denkt hoe kent hij mij:p
 

DeletedUser

Guest
ik vond mijn verhouding van punten rank 50, oda rang 10 op het einde ook best chill. Sowieso odd en od was uberhaubt rete-geyl bij mij

ff ter info ... jij hebt nooit ODA top 10 gestaan ...
all ranking OD mss (en dan alleen door je ODD )... maar dat si omdat je steeds pets op je kop kreeg van ons :p ghehe
 

DeletedUser66941

Guest
Tja, niet elke top 10 speler heeft hoge OD, so be it. Sommige internen wat meer, of ze leveren os ipv clears. Alles heeft zijn reden, ik heb bijv een hoge ODD puur door mijn deffence, ook al slaat mijn ODA echt nergens op. En ik sta maar rang 40.
 

DeletedUser81928

Guest
ga eens edelen dan. een vervroegd kerst cadeautje of zo...
 

DeletedUser56633

Guest
Startdatum: 15-10-12
Startkapitaal: 9.6mill
Startersranking: 98

Het is nu 3 -3-13
16 miljoen en rang 56:p

Zijde 1:
Spelers: extase
Zijde 2:
Spelers: Barkleyy

Timeframe: 15/10/2012 00:00:00tot03/03/2013 23:21:11

Kant 1: 305
Kant 2: 38
Verschil: 267

de stats lijken te mooi;)
 

DeletedUser

Guest
Internen voor het leven^,^

Heb de od cijfers ook flink omhoog gehaald, mn clears staan zelden stil, zou je toch moeten weten;)
 

DeletedUser56633

Guest
nouja,jou clears heb ik 3x gezien in de 4maand dat je er speelde;)

verder wel nette cijfers hoor haha
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar tijdens massa 2 en 3 liepen ze continue op en neer=]
Heb in de tussentijd ook stamgenoten geholpen uiteraard.
 

DeletedUser66941

Guest
Knigt stfu, je ownt HoH niet. Hij had altijd zijn clears lopen, elke ervan, en edelen kan hij wel zeker. Hij haat internen maar doet wat hij moet doen, hij word niet gekickt(of leaft) omdat hij niet genoeg van zijn intern krijg (Amorfati over Maarten).
 

DeletedUser54616

Guest
Knigt stfu, je ownt HoH niet. Hij had altijd zijn clears lopen, elke ervan, en edelen kan hij wel zeker. Hij haat internen maar doet wat hij moet doen, hij word niet gekickt(of leaft) omdat hij niet genoeg van zijn intern krijg (Amorfati over Maarten).

Ga jij nou maar weer stabben om lekker je oorlog te winnen ;)

J. is een betere speler dan jou, en je zou willen dat je aan zijn deff kunst kunt komen.

W17 is hij gefucked ja, maar dat komt door bijna geen stam deff, ik kan t weten want hij had een hele lading van mij staan, omdat er voor de rest geen deff werd gestuurd ;)
 

DeletedUser56633

Guest
Klopt, maar tijdens massa 2 en 3 liepen ze continue op en neer=]
Heb in de tussentijd ook stamgenoten geholpen uiteraard.

Klopt,maar ik bedoelde dat ze niet telkens op mij liepen;)

Knigt stfu, je ownt HoH niet. Hij had altijd zijn clears lopen, elke ervan, en edelen kan hij wel zeker. Hij haat internen maar doet wat hij moet doen, hij word niet gekickt(of leaft) omdat hij niet genoeg van zijn intern krijg (Amorfati over Maarten).

E. weet waarover je het hebt aub,je lult nu alleen onzin namelijk,ik ga het verhaal hier niet nog een keer duidelijk maken,enkel zeg ik dat Xmas te bang was om wardking te kicken,omdat als ze wardking kickte dat Zimba ook vertrok.
En ik werd gekicked omdat Typfout wat snel me kickte en niet had overlegd met de andere leiders;)
Ga jij nou maar weer stabben om lekker je oorlog te winnen ;)

J. is een betere speler dan jou, en je zou willen dat je aan zijn deff kunst kunt komen.

W17 is hij gefucked ja, maar dat komt door bijna geen stam deff, ik kan t weten want hij had een hele lading van mij staan, omdat er voor de rest geen deff werd gestuurd ;)

Jij had ook weinig staan hoor,bij de eerste edelmass misschien wat,maar bij de 2de mass had ik niks,maja boeit ook verder weinig..

HoH,jij bent ook geen slechte speler he;)
En ik wou al een tijd stoppen,en dat kwam niet door jou;)
 
Bovenaan