Nmr 1. & Top 20.

DeletedUser

Guest
Euhm valt het jullie ook niet op hoe dramatisch de stats van [player]Cava19[/player] Ze heeft slechte aanvals stats dat is toch geen positie waard?! ^^ & Wat vind je van de rest in de top 20?
 

DeletedUser81928

Guest
als nummer 1 denk ik dat hapyness het eerder verdiend ja
 

DeletedUser

Guest
Euhm valt het jullie ook niet op hoe dramatisch de stats van [player]Cava19[/player] Ze heeft slechte aanvals stats dat is toch geen positie waard?! ^^ & Wat vind je van de rest in de top 20?

Als je een topic enkel maakt om iemand zwart te maken, kan je het beter niet doen.
Welliswaar is de verslagen tegenstanders wat mager ... maar de speler groeit meestal wel stabiel door.
 

DeletedUser81928

Guest
zeker mee eens, maar het is en blijft wereld 17 waar activiteit laag is, snelheid laag is en internen eigenlijk het nieuwe edelen is. maar cava valt wel degelijk aan hoor. Gister nog zelfs :) alleen tja voor een nummer 1 valt de oda wel tegen
 

DeletedUser65185

Guest
Misschien is het doordat die speler nu pas echt front krijgt dat hij/zij echt mee wil aanvallen?

Allee ik weet het niet maar dat is het enige wat ik kan bedenken als rede.
 

DeletedUser66941

Guest
Als nummer 1 vind ik het zwak, de ODA en ODD vallen tegen. Het account internt lekker door maar heeft nergens ook maar een fatsoenlijk front. (puur interner?)

Als ik een andere van de top 10 zou mogen kiezen is het Roccom wel. Die staat mooi kwa verslagen tegenstanders (aanvaller en verdediger) en groeit ook wel lekker door. Doet altijd mee met massa's en dat valt ook wel te zien. Hij sprong kwa OD er direct uit
 

DeletedUser65185

Guest
kijk naar knakje die had 12mil verslagen tegenstanders en stond op 2..
 

DeletedUser

Guest
ik vond mijn verhouding van punten rank 50, oda rang 10 op het einde ook best chill. Sowieso odd en od was uberhaubt rete-geyl bij mij
 

DeletedUser

Guest
ik vond mijn verhouding van punten rank 50, oda rang 10 op het einde ook best chill. Sowieso odd en od was uberhaubt rete-geyl bij mij

T gaat niet over jou, dus hemel jezelf niet op.
Als je stats echt zo top zijn, komt een ander wel met je naam opzetten.
 

DeletedUser47003

Guest
Euhm valt het jullie ook niet op hoe dramatisch de stats van [player]Cava19[/player] Ze heeft slechte aanvals stats dat is toch geen positie waard?! ^^ & Wat vind je van de rest in de top 20?

Leuk hé vanaf een afstand iemand zwart maken.
Cava heeft misschien niet de beste stats maar us altijd voor stamgenoten opgekomen. Als je werd aangevallen was cava 1 vd eerste personen van wie je os kon verwachten. Oké er zijn spelers die het misschien meer verdienen om op n1 te staan dan cava maar dat is nu niet zo.
 

DeletedUser66941

Guest
kijk naar knakje die had 12mil verslagen tegenstanders en stond op 2..

Dan heeft hij toch erg veel geinternt en is daarin de rang 2 niet waardig, maar dan heb je niet naar de stam gekeken. Zoals bij Cava kan het natuurlijk wel zijn dat ze goed os'en en vv'en.

Leuk hé vanaf een afstand iemand zwart maken.
Cava heeft misschien niet de beste stats maar us altijd voor stamgenoten opgekomen. Als je werd aangevallen was cava 1 vd eerste personen van wie je os kon verwachten. Oké er zijn spelers die het misschien meer verdienen om op n1 te staan dan cava maar dat is nu niet zo.

Daar gaat het hier niet om ^^
Hier gaat het meer om de verslagen tegenstanders en de manier waarop de dorpen zijn verkregen. Over de spelers zelf kunnen we niets zeggen. Die kennen de meeste niet goed genoeg daarvoor.
 

DeletedUser47003

Guest
Dan heeft hij toch erg veel geinternt en is daarin de rang 2 niet waardig, maar dan heb je niet naar de stam gekeken. Zoals bij Cava kan het natuurlijk wel zijn dat ze goed os'en en vv'en.



Daar gaat het hier niet om ^^
Hier gaat het meer om de verslagen tegenstanders en de manier waarop de dorpen zijn verkregen. Over de spelers zelf kunnen we niets zeggen. Die kennen de meeste niet goed genoeg daarvoor.

Nee hier wordt cava meteen gezien als niet n1 waardig.
Als THR een bg heeft met X-mas en NEOH heeft cava geen echt front hé.
En ik kan cava wel begrijpen dat er geen jumpcluster komt. (Is toch alleen maar klote...)
En ja als THR bijna geen massa's doet (ik kan me hier niet over uitspreken dit is een stelling;)) dan heeft cava een lage Oda en een lage ODD want wie valt er nu zoveel aan midden in de stamcluster.
 

DeletedUser81928

Guest
mhua ze doen wel een poging tot ze boeken alleen weinig resultaat. Maar inderdaad ik sta wereld 18 ook nummer 1 en sta wel top 10 oda dacht ik of 11de of zo. Maar lig ook safe. Snel groeien gaat ook om farmen en actief blijven door edelen en dan kom je ook vanzelf wel bij een front. Is ons daar ook gelukt en een lage oda is geen teken van een slechte speler alleen wellicht een defensief ingestelde speler die de stam er mee helpt en met def farmt of zo dat kan ook. hij heeft wel een aantal clears want die kreeg ik zelf om de oren
 

DeletedUser66941

Guest
Je kan op rangen niet zeggen of iemand het waardig is, er zijn idd meerdere redenen waarom je geen hoge OD hebt. Daar kan je dus niet makkelijk over oordelen.
Naar mijn weten staan ze niet voor niets in de top, of het nu internen en helpen is of een groot front en massa's krijgen. Komt allemaal op hetzelfde neer, zolang je maar een teamspeler bent ;)
 

DeletedUser59685

Guest
Je kan op rangen niet zeggen of iemand het waardig is, er zijn idd meerdere redenen waarom je geen hoge OD hebt. Daar kan je dus niet makkelijk over oordelen.
Naar mijn weten staan ze niet voor niets in de top, of het nu internen en helpen is of een groot front en massa's krijgen. Komt allemaal op hetzelfde neer, zolang je maar een teamspeler bent ;)

als er een bedank knopje was had ik deze bedankt :D
 

DeletedUser

Guest
Hallo jongens,

Het is niet mijn gewoonte om hier te reageren, maar nu kan ik het niet laten.
Dat ik nu niet bepaald uitblink in het aanvallen,daar hebben jullie helemaal gelijk in.
Ook wil ik rechtzetten dat ik een vrouw ben, de 19 allang gepasseerd,het acc tot op heden solo heb gespeeld..en een watje ben.

Dus ik denk dat ik hiermee alles gezegt heb wat er over mij te zeggen is..
En ik denk dat er heel veel zijn die het veel meer verdienen om op plaats 1 te staan..

Gelukkig is het maar een getalletje en verder niets

Groetjes voor iedereen die altijd op dit forum bekvechten LOLOLOL...(ik lees alles wel hoor):)

Cava
 

DeletedUser47003

Guest
Hallo jongens,

Het is niet mijn gewoonte om hier te reageren, maar nu kan ik het niet laten.
Dat ik nu niet bepaald uitblink in het aanvallen,daar hebben jullie helemaal gelijk in.
Ook wil ik rechtzetten dat ik een vrouw ben, de 19 allang gepasseerd,het acc tot op heden solo heb gespeeld..en een watje ben.

Dus ik denk dat ik hiermee alles gezegt heb wat er over mij te zeggen is..
En ik denk dat er heel veel zijn die het veel meer verdienen om op plaats 1 te staan..

Gelukkig is het maar een getalletje en verder niets

Groetjes voor iedereen die altijd op dit forum bekvechten LOLOLOL...(ik lees alles wel hoor):)

Cava

Op dit forum bekvechten?:eek:
Oké je hebt gelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind iedere nummer 1 wel nummer 1 waardig, het is je toch gelukt nummer 1 te komen. Dus degene die hier cava afkraken, probeer zelfs anders eens nummer 1 te komen :)
 
Bovenaan