NLS Vs -aDi-

DeletedUser

Guest
-aDi- is dat gewoon de zelfde als die in w5?
Want daar stellen ze niet veel voor met oorlog voeren, ze verliezen daar nogal.
 

DeletedUser8546

Guest
Wel ik zou NLS het beste nog willen wensen maar het lijkt erop dat dat al niet meer hoeft...

dat er nog veel dorpjes in jullie handen mogen vallen.
 

DeletedUser

Guest
-aDi- is dat gewoon de zelfde als die in w5?
Want daar stellen ze niet veel voor met oorlog voeren, ze verliezen daar nogal.

Doordat leden naar .fall en }-TC-{ zijn gegaan en de overige die de stam niet hebben verlaten inactief zijn. Het enige dat ap-vp pakte waren dorpjes van inactieve spelers van de actieve waren het maar een paar(nu zitten de actieve niet eens meer in -aDi-).

ontopic; NLS wint duidelijk
 

DeletedUser

Guest
Niet zo slim van .fall en }-TC-{ om vluchtelingen aan te nemen. Verbaast me niet dat ze alsnog aangevallen zullen worden.
 

DeletedUser

Guest
Niet zo slim van .fall en }-TC-{ om vluchtelingen aan te nemen. Verbaast me niet dat ze alsnog aangevallen zullen worden.

Zijn geen vluchtelingen dit zijn de sterke spelers die dorpen van ap-vp innemen zij hoeven niet te vluchten ap-vp denkt nog wel eens goed na voordat ze iets tegen deze doen(vooral furiae), ap-vp kenmerkte zich altijd door alleen 1 of 2 kleinere spelers aan te vallen trouwens dit was w5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn geen vluchtelingen dit zijn de sterke spelers die dorpen van ap-vp innemen zij hoeven niet te vluchten ap-vp denkt nog wel eens goed na voordat ze iets tegen deze doen(vooral furiae), ap-vp kenmerkte zich altijd door alleen 1 of 2 kleinere spelers aan te vallen trouwens dit was w5.

Das niet waar, ik speel daar als moraal breker en heb regelmatig dorpjes van gaste van 150k+ geëdeld, maar ja das w5.

Hier nog wat leuke rapportjes?
 

DeletedUser

Guest
Zijn geen vluchtelingen dit zijn de sterke spelers die dorpen van ap-vp innemen zij hoeven niet te vluchten ap-vp denkt nog wel eens goed na voordat ze iets tegen deze doen(vooral furiae), ap-vp kenmerkte zich altijd door alleen 1 of 2 kleinere spelers aan te vallen trouwens dit was w5.

Alle leden in K33 die NLS mochten joinen zijn gekomen. De rest zit bij aDi of andere stammen in k33.
 
Bovenaan