[NLS]. Verleden, Heden en Toekomst

DeletedUser16256

Guest
Nee plaatjes maken kan ik niet ...
Berichtjes schrijven dan weer wel ...
 

DeletedUser18705

Guest
Jezelf op wolkjes zetten bedoel je?

als je zo goed bent, val dan aan, de enigste die wat durft is U.N en die heeft het meteen goed voor mekaar, 11 dorpen kwijt aan 1 speler, jou daarintegen edelt BB dorpen, en je interns waren ook super!

2 kampen, tja, volgens mij is mijn kamp dan toch egt 10x zoveel spelers als de jouwe... heb je niet veel aan he, snap ook niet waarom je het er dan bij haald:p
 

DeletedUser

Guest
als je zo goed bent, val dan aan, de enigste die wat durft is U.N en die heeft het meteen goed voor mekaar, 11 dorpen kwijt aan 1 speler, jou daarintegen edelt BB dorpen, en je interns waren ook super!

2 kampen, tja, volgens mij is mijn kamp dan toch egt 10x zoveel spelers als de jouwe... heb je niet veel aan he, snap ook niet waarom je het er dan bij haald:p

Iedereen zijn plannen ;)
 

DeletedUser

Guest
niet echt na dat hij toegtreden was had ik hem enkel een pm gestuurd voor vv er is geen gesprek vooraf geweest.

maargoed zijn je zaken ook eig niet want jij hebt toch net wat meer sapige praatjes dan mij ;)

als er geen gesprek voor af is geweest dan ben je niet zo snugger bezig hoor,
dan haal je gewoon zomaar leden binnen voor?... punten?

maar je wist dat we in oorlog waren/zijn met gg, en dan trek je hem toch naar jullie stam, de meeste hebben de pest aan gg,
waarom zou je hem dan aannemen? om meer oorlog te maken met gasten om je heen, of om je zelf hard de grond in te laten zeiken, door alle mensen die tegen gg zijn
 

DeletedUser

Guest
als er geen gesprek voor af is geweest dan ben je niet zo snugger bezig hoor,
dan haal je gewoon zomaar leden binnen voor?... punten?

maar je wist dat we in oorlog waren/zijn met gg, en dan trek je hem toch naar jullie stam, de meeste hebben de pest aan gg,
waarom zou je hem dan aannemen? om meer oorlog te maken met gasten om je heen, of om je zelf hard de grond in te laten zeiken, door alle mensen die tegen gg zijn

Misschien weet je het niet, maar er zijn nog leiders in FOG ;)
En FOG is een stam die zijn linies niet beschermt met bg's zoals bv. TM75. Zij zijn een harde stam die aanvallen van alle kanten perfect aankunnen ;)

En eigenlijk moet je eens goed denken wie tegen mij is, dat zijn er niet zoveel zoals jezelf denkt.
Enkelen uit HT, enkelen uit CHIQ., enkelen uit TM75 en enkelen uit ~BOD~ en misschien 1 of 2 uit U.N.
Samen zeker nog geen 50 man. Dus wees gerust ;) de enigen die me niet hoeven zijn spelers waarvan het grootste deel over een paar maand niet eens meer bestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als er geen gesprek voor af is geweest dan ben je niet zo snugger bezig hoor,
dan haal je gewoon zomaar leden binnen voor?... punten?

maar je wist dat we in oorlog waren/zijn met gg, en dan trek je hem toch naar jullie stam, de meeste hebben de pest aan gg,
waarom zou je hem dan aannemen? om meer oorlog te maken met gasten om je heen, of om je zelf hard de grond in te laten zeiken, door alle mensen die tegen gg zijn

miss gaan ze jullie wel pownen?:D
daar al aangedacht?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als je zo goed bent, val dan aan, de enigste die wat durft is U.N en die heeft het meteen goed voor mekaar, 11 dorpen kwijt aan 1 speler, jou daarintegen edelt BB dorpen, en je interns waren ook super!

2 kampen, tja, volgens mij is mijn kamp dan toch egt 10x zoveel spelers als de jouwe... heb je niet veel aan he, snap ook niet waarom je het er dan bij haald:p


tja ik heb het vuur maar geopend na die aanvallen opmij. en in 5dagen had ik opeens 12 dorpen:D
 

DeletedUser

Guest
Misschien weet je het niet, maar er zijn nog leiders in FOG ;)
En FOG is een stam die zijn linies niet beschermt met bg's zoals bv. TM75. Zij zijn een harde stam die aanvallen van alle kanten perfect aankunnen ;)

En eigenlijk moet je eens goed denken wie tegen mij is, dat zijn er niet zoveel zoals jezelf denkt.
Enkelen uit HT, enkelen uit CHIQ., enkelen uit TM75 en enkelen uit ~BOD~ en misschien 1 of 2 uit U.N.
Samen zeker nog geen 50 man. Dus wees gerust ;) de enigen die me niet hoeven zijn spelers waarvan het grootste deel over een paar maand niet eens meer bestaat.


om maar te beginnen waar jij mee besluit, "over een paar maanden niet meer bestaat" dat is taal die ik al ken van jou GG, ga er nou maar vanuit dat geheel TM75 jou niet mag, ik mag zo vrij zijn om te spreken op dat gebied, zullen we wat FOG betreft even de statistieken erbij halen!? Er zijn een aantal spelers van FOG waar ik goed mee door 1 deur kan ja, maar het meeste is jou kaliber grote,....... laten we zeggen mond!
Daarnaast beschermen wij zelf onze linies, maar jij word absoluut mijn doel!
een grotere ziel als jij bestaat er niet op TW
Weltrusten GG

MVG
 

DeletedUser

Guest
Sorry ? MERCS / MBS ?

mercs ligt verweven met FOG ook zijn er moraalbrekers gekoppeld aan FOG, MBS zijn moraalbrekers van FOG dus das 3 keren hetzelfde wat je zegt...

de bovenstaande TM ,bod zijn totaal afzonderlijke stammen zonder een hoofdstam. (die de leiding is over de rest.)

MBS en mercs zijn werktuigen bij TM zijn ze gewoon buffers die als bescherming dient tegen vijanden.
 
Reactiescore
25
Volgens mij gaat het hier niet meer over het onderwerp van het topic. Daarom een slotje. Mocht iemand het er niet mee eens zijn kan die persoon mijn een PM sturen met uitleg waarom het topic weer open moet

Slotje
 

DeletedUser18705

Guest
mercs ligt verweven met FOG ook zijn er moraalbrekers gekoppeld aan FOG, MBS zijn moraalbrekers van FOG dus das 3 keren hetzelfde wat je zegt...

de bovenstaande TM ,bod zijn totaal afzonderlijke stammen zonder een hoofdstam. (die de leiding is over de rest.)

MBS en mercs zijn werktuigen bij TM zijn ze gewoon buffers die als bescherming dient tegen vijanden.


haha, wat is dat nou weer voor onzin! als ik op de kaart kijk zie ik toch egt duidelijk dat TM75 tegen FOG aanligt, en als FOG zo sterk en zo goed is, waarom ownt TM75 hun dan???
 
Bovenaan