Nls #5

DeletedUser

Guest
ja maar verder was het wel een uitdaging zeker voor de leiders 4/5 was noob en daar krijg je alleen spam van ik verwijder zulke dingen krijg ik weer meer berichtje's waarom doe je dat nou ik zeg omdat het spam is nou ik moet slapen de volgende dag staat het er gewoon weer op :eek: en ook van dezelfden weer kost weer een half uur om te verwijderen :p
 

DeletedUser

Guest
tja dat heb je met dit soort speeds he. de ubernoobs denken dat ze een kans hebben, omdat ze bij relatief goede spelers in de stam komen. het noobgehalte was ook wel heeeeeeeel hoog.
 

DeletedUser657

Guest
tja dat heb je met dit soort speeds he. de ubernoobs denken dat ze een kans hebben, omdat ze bij relatief goede spelers in de stam komen. het noobgehalte was ook wel heeeeeeeel hoog.


normaal heb je nooit zo lastervan, maar nu zat je stam helemaal onder! wat niet leuk was!
 

DeletedUser9647

Guest
dr is maar 1 sterk VD lid en iedereen weet wie dat is. ik werd aangevallen door 5man, meer dan 80 aanvallen, en ben nog geen 20k verloren omdat alles waardeloos getimed was... als je een verassing wil moet je niet eerst gaan scouten:rolleyes: ik post zodirect wel wat

er waren meerdere sterke leden van VD...

ik kan timen e.d.(ik was maximus aurelius of rome) maar ik had het druk genoeg om ultraspeedplayer tehelpen.. meer zeg ik niet^^
 

DeletedUser657

Guest
er waren meerdere sterke leden van VD...

ik kan timen e.d.(ik was maximus aurelius of rome) maar ik had het druk genoeg om ultraspeedplayer tehelpen.. meer zeg ik niet^^

lol hoebedoel je helpen, je was al genobeld na 8 uur ofzo:p
 

DeletedUser

Guest
lol ik heb 1dorpje van hem gepakt op het laats en ze kregen hem niet trug genobeld vond ik wel grappig
 

DeletedUser657

Guest
lol ik heb 1dorpje van hem gepakt op het laats en ze kregen hem niet trug genobeld vond ik wel grappig

ja maar jij bent zo naief, je weet niet eens wat er allemaal is gebeurd.

justowning je was tegek. toppie hoor:p meer kan ik er niet over uit!
 

DeletedUser

Guest
zoals sdvp zegt, echt een mooie server lijkt het me om op te spelen..hier kan je je bewijzen wat je kan, ipb met een groepje te zijn waarvan je weet dat je te samen veel online kan zijn en daardoor het wel kan winnen.

Heb ik gedaan maar vele stamleden waren of gestopt of ze gaven niets om de stam behalve om zichzelf.
Ik heb veel ondersteuning geboden en heb in totaal een keer ondersteuning gekregen.

De meeste gingen het hele forum kopiëren en dat dan doorgeven aan leiders van andere stammen en die zetten dat dan gewoon op het forum. Om welke reden? Om het feit dat ze geen ondersteuning kregen op hun dorpje van 3000 punten waarin de enige verdediging de 200 speervechters waren.
Dat zijn spijtig genoeg onaanvaardbare dingen.
Maar men kan er nu eenmaal niets aan doen.
Heb mijn best gedaan voor mijn ranking en mijn stam meer kan ik hier niet aan toevoegen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk iedereen wel

ik zat gelukkig goed
zat naast lancelot1
en samen hebben we heel veel ingenomen

en het ver geschopt

maar ik vind dit een ervaring om te herhalen
 

DeletedUser

Guest
ja maar verder was het wel een uitdaging zeker voor de leiders 4/5 was noob en daar krijg je alleen spam van ik verwijder zulke dingen krijg ik weer meer berichtje's waarom doe je dat nou ik zeg omdat het spam is nou ik moet slapen de volgende dag staat het er gewoon weer op :eek: en ook van dezelfden weer kost weer een half uur om te verwijderen :p

Ik zat in [VD] en ik heb nadat ik me dood ergerde aan het ondergespamde forum me voor forum-moderator een plaatsje aangevraagt.
ik werd for.mod. in opleiding.
ik heb het hele forum omgetoverd naar een top20 stam forum.
alles was in orde.
het eerste antwoord?
een noob die een topic opende: ik snap dit niet!!!! bla bla bla.
heb dan in het subforum: 'vragen/klachten' een topic gemaakt en daarin ALLES uitgelegt en nog steeds niemand die het begreep.
ik heb er 3 uur over gedaan toen ik de wereld joinde om de helft van alle noobs bb-codes te leren gebruiken bij hun posts!
na al dat werk gedaan te hebben op de voorlaatste dag verdwijnt het forum ineens!
een of andere noob had dit verwijdert!
(naar mijn idee peter de bakker ofziets weet zijn exacte naam niet meer.)
 

DeletedUser657

Guest
lol was zo vreselijk dat forum. top 20 stam? als ik vergelijk met RB forum stelt het helemaal niks voor. gaf niks om de stam, we moesten alleen spelen volgens admins dan konden we ons bewijzen:p
 

DeletedUser

Guest
je moet het dan ook niet vergelijken met RB!
ik zei top 20 stam niet top 3 stam.
top 20 is voor mij 20/10 anders zou het top 10 of top 5 of top 3 zijn.
ik heb nog niet in ee top 3 stam gezeten dus ik heb zo'n forum nog nooit bekeken.

mijn bedoeling was gewoon te laten zien dat ik moeite heb gedaan voor de stam ondanks dat die tevergeefs was.
 

DeletedUser657

Guest
je moet het dan ook niet vergelijken met RB!
ik zei top 20 stam niet top 3 stam.
top 20 is voor mij 20/10 anders zou het top 10 of top 5 of top 3 zijn.
ik heb nog niet in ee top 3 stam gezeten dus ik heb zo'n forum nog nooit bekeken.

mijn bedoeling was gewoon te laten zien dat ik moeite heb gedaan voor de stam ondanks dat die tevergeefs was.

normaal zou ik voor mijn stam tenonder gaan. de dood intevechten. maar dan moe ik wel gekozen hebben voro die stam, en deze x was dat niet. voor RB zal ik de dood invechten. voor Re. zal ik me de dood invechten!
 

DeletedUser

Guest
inderdaad en daarin heb ik me vergist ik heb tevergeefse moeite gestoken in een stam waarin ik in mijn hart niet in zat.
als volgende speed hetzelfde is dan word dat blauwe icoontje van forum niet eens aangeraakt.
in w2 zou ik me voor eyes ook doodvechten en w4 zou ik zelfs voorbij de dood gaan voor !GD!
 

DeletedUser

Guest
normaal zou ik voor mijn stam tenonder gaan. de dood intevechten. maar dan moe ik wel gekozen hebben voro die stam, en deze x was dat niet. voor RB zal ik de dood invechten. voor Re. zal ik me de dood invechten!

en re. zal zich de dood invechten voor jou ^^
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat er een wereld komt

zo als dit
maar dan met meer stammen (stuk of 20)

of eentje zonder stammen (dan speel je echt alleen)
maar wel zoals een normale speed
 
Bovenaan