.NL VS .RO

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je denkt dat dit veel is maar er zijn maar 16 spelers en ze gaan alle 16 intensief lc farmen, dat is wat anders dan die speeds op .nl waar er maar 3 spelers max het nut van farmen doorhebben. Niet aan mispakken, je gaat minder farminkomsten hebben als je verwacht.
 

DeletedUser20836

Guest
Weet ik ^^ Maar n1 en .fr bouwen ze snel uit altijd
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De mensen die spelen of willen spelen (1 of 2 reserves voor no shows is altijd handig) , geef even aan wat jullie account naam op .fr is, of je pp nodig hebt. En of je via skype of discord tijdens de ronde wil communiceren.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
320 is de standaard op .ro, niet dat het veel uitmaakt. Het geeft je gewoon meer tijd om te cancelsnipen. Meeste treintjes lopen alsnog binnen de 2 minuten.

De troepensnelheid is wel aan de hoge kant ja, dat zal hectisch worden
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Reactiescore
338
De mensen die spelen of willen spelen (1 of 2 reserves voor no shows is altijd handig) , geef even aan wat jullie account naam op .fr is, of je pp nodig hebt. En of je via skype of discord tijdens de ronde wil communiceren.

Ik ga wss wel boven zitten dus moest het nodig zijn stuur me maar een berichtje op skype Tim
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
niet super, was natuurlijk 1e x voor ons tegen een geoefend team, communicatie was wat lastig met 4 vd 8 in call en we hebben niet echt een plan gehad. Grootste probleem was dat ze op dubbele troepensnelheid speelden dan we gewend waren en er geen fakelimiet was wat veel chaos kan creëren zonder dat het de aanvallers wat kost. We gaan er iig uit leren en volgende ronde beter proberen doen. De Fransen hebben ons namelijk ook uitgedaagd ondertussen.
 
Reactiescore
58
Volgende keer ben ik bij! Als het niet op een dinsdag is.

Is wel een jaar of 5 geleden voor mij
 
Bovenaan