Niveau Rep.

Reactiescore
864
Goedemiddag alle,

Aangezien ik niet met de speler zelf eruit kan komen, en ook de stamleider van Rep. mij negeert, heb ik besloten het op het forum aan te kaarten. De speler "Paradise" heeft twee dorpen gepakt op 24 en 28 december. Het gaat om de dorpen: 502|435 en 504|436. Deze liggen midden in mijn cluster, mijn spelersnaam komt overeen met mijn forumnaam.

Om het op te lossen heb ik Paradise eerst zelf benaderd, hiermee het ik het volgende PM contact gehad:
Paradise op 25.12. om 18:03 uur
Ik denk dat ik toch kies om dichter bij huis te zijn dan nu al helemaal in de rim. De definitieve stap richting de rim maak ik tegen die tijd zelf wel!


Toch bedankt voor je aanbieding!
et Murus Magnificumop 25.12. om 17:41 uur
Wat ik je kan bieden is een veilige jump richting de rim. Ik heb daar genoeg vrienden zitten die het je moeilijk willen maken wanneer je in hun cluster komt.

En ze zijn al gewaarschuwd aangezien je dat hieronder hebt verteld.

Daarnaast ben ik benieuwd wat je doel is in de rim? Want Rep heeft daar nog niks te zoeken.
__________________________
Mvg, Sean

Paradise op 25.12. om 17:31 uur
Ik denk dat ik toch een echte hollande krent blijf, maar voor wat hoort wat. Dus wat heb je te bieden :)

et Murus Magnificumop 25.12. om 17:08 uur
Haha true!
Maar na de aanvalsstop neem ik het dorp over, goed :)?
__________________________
Mvg, Sean

Paradise op 25.12. om 17:03 uur
Ik kan het maar proberen he ;)

et Murus Magnificumop 25.12. om 16:24 uur
Haha nee sorry, dat gaat niet gebeuren.. Ik doe hier niks verkeerd, lijkt mij dan niet logisch dat ik iets moet afstaan daarvoor.
__________________________
Mvg, Sean

Paradise op 25.12. om 16:16 uur
Ik ben inderdaad akkoord dat het internen van spelers een oneerlijke manier is van groeien :) wat dacht je van het dorpje te ruilen voor een dorpje van 10k xs
et Murus Magnificumop 25.12. om 16:11 uur
Waren al een tijdje bezig, maar ik denk wel dat je snapt dat dit niet helemaal eerlijk is toch.

We kunnen dit netjes oplossen door het dorp af te geven?

__________________________
Mvg, Sean

Paradise op 25.12. om 16:09 uur
Dichter naar de rim toe, toen ik die edels stuurde was jouw cluster daar nog niet xs

et Murus Magnificumop 25.12. om 16:08 uur
Vrienden zijn we niet volgens mij, zeker niet met zo'n actie. Wat is precies je doel van dat dorp?

Mvg, Sean
Paradise op 25.12. om 15:50 uur
Vat het niet te persoonlijk op vriend

et Murus Magnificumop 24.12. om 10:12 uur
Goedemorgen,

Zullen we deze even niet doen: 014 (502|435) C45. Dit is wel een vette clusterfuck..
__________________________
Mvg, Sean


Volgens Paradise moet ik dus voor dorpen die hij gewoon als clusterfuck pakt, zelf een dorp inleveren? Waar gaat dit spel heen? Terwijl hij ook nog via de PM zelf toegeeft dat hij het doet.. Hier ook nog een kaartje:

1577552270739.png

Blauw = et Murus Magnficum
Groen = eerste CF
Zwart = tweede CF
Rood = Paradise

Mijn doel is om uiteindelijk via het forum toch nog ervoor te zorgen dat de dorpen in mijn beheer komen. Als we op deze manier TW gaan spelen bederf je voor mij het spelplezier.

Groet, Sean
 

Bijlagen

  • 1577550304591.png
    1577550304591.png
    72,7 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:

Deleted User - 1662558

Guest
Ach, vuil spel van Rep. spelers, zijn niks anders gewoon. Is maar weer eens een bevestiging.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
markeer paradise ook eens even op de kaart, geeft wat meer context
 

DeletedUser75394

Guest
Vuil spel akkoord maar waarom zo moeilijk doen en de dorpen niet gewoon terugnemen?
 
Reactiescore
5.686
Wat is xs?
 

Deleted User - 482364

Guest
Blijf het wl op de speler spelen... je zet rep neer terwijl het in deze kwestie om 1 speler gaat?

Daarnaast inderdaad, neem ze gewoon zelf over, tw is een vechtspel...
 
Bovenaan