Niveau Forum

DeletedUser55647

Guest
Dit topic gaat over ''Niveau forum''... in dit topic worden dus niet dergelijke discussies gevoerd, jullie weten zelf goed genoeg waar dat wel kan. Gelieve hier dus terug ontopic te gaan, want mocht dit zo offtopic blijven bestaat er een kans dat dit topic gesloten gaat worden aangezien het dan geen nut heeft, dat zou ik erg jammer vinden aangezien het een goed initiatief is.
 

DeletedUser66036

Guest
Hey jongens en meiden,

Jullie hebben mij hier nog niet zien posten maar ik heb wel al tijden alles aandachtig mee gelezen en het gene wat me opviel is dat het altijd de zelfde posters zijn.

Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat veel spelers het Algemeen Forum zien als een plaats waar je uit moet kijken en dit was in oudere werelden zeker niet het geval aangezien veel meer spelers voor hun mening durfde uit te komen.

Tegenwoordig zien veel spelers het Algemeen Forum om wat te lezen maar zeker niet om te posten aangezien ze bang zijn voor de reactie's op hun mening en dit mis ik vooral omdat dat juist het forum leuker maakt en toegankelijker voor iedereen en om niet te vergeten zullen er veel betere en met meerdere spelers tegelijk discussie's komen.

En verder is het natuurlijk een feit dat er veel te veel onzin verkocht wordt..

Hier ben ik het best wel mee eens eigenlijk. Niet alleen op het AF, maar ook ingame worden nieuwkomers fel de kop in gedrukt. Nieuwere spelers zonder bergen ervaring mogen niks zeggen, want ja, die weten er toch niks van. De houding van de 'slimme forumposters die altijd discussieren' hier tegenover de posters die nog niet zoveel discussies hebben gevoerd is niet echt aangenaam, laat staan uitnodigend tot gesprek.

En oh ja, over meervouden...
Het is practicum - practica
Dus wat is het meervoud van forum? Nee, niet fora's.

Oooheee... Dat is awkward.. Loop ik hier te reageren op mensen die er al lang niet meer zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68032

Guest
Het niveau mag dan misschien gezakt zijn volgens velen.
Toch zie ik dat het forum van w27 de laatste tijd drukker wordt bezocht.
En dat er nieuwe topics worden geopend en men er alles aan doet er een beetje leven in te krijgen!
Dat ik en vele anderen soms een beetje of-topic gaan of het wat gezelliger maken lijkt mij geen kwaad kunnen.
Er worden ook nu nog wel eens leuke discussies gehouden hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Het niveau mag dan misschien gezakt zijn volgens velen.
Toch zie ik dat het forum van w27 de laatste tijd drukker wordt bezocht.
En dat er nieuwe topics worden geopend en men er alles aan doet er een beetje leven in te krijgen!
Dat ik en vele anderen soms een beetje of-topic gaan of het wat gezelliger maken lijkt mij geen kwaad kunnen.
Er worden ook nu nog wel eens leuke discussies gehouden hoor :)

De enige reden dat het hier drukker wordt, is omdat iedereen hier rond kan spammen. De nieuwe topics en vrijwel geheel irrelevant tot TW, zoals topics als 'het voetbaltopic'. Als je over voetbal wilt praten, dan kan je naar het vrije forum en daar over voetbal praten voor de geïnteresseerde. Dus om het aan te vullen, ja het forum hier wordt meer bezocht. Echter heeft dat alles behalve voor meer niveau gezorgd. Zoveel als ik het zie, daalt het niveau hier met de seconde. Er is geen propaganda, als je erop let kan de helft niet eens normale zinnen maken en als laatste dat alles off-topic is. Persoonlijk geef ik er zeer weinig om en zal ik vrijwel altijd off-topic posten. Maar moest gewoon aanduiden hoe irrelevant jouw punten zijn voor een forum dat niveau wilt behalen.
 

DeletedUser66036

Guest
Ja, maar zoals nilpheria probeert te zeggen (denk ik), een forum met niveau is niet te krijgen als je maar twee posters hebt (Robske en nog iemand (zie eerste posts)). Tegenwoordig komen er steeds meer mensen op het AF van w27, en dat is een vooruitgang. Zonder posters geen niveau, dus wanneer er steeds meer posters komen, vergroten we de kans op een stukje van niveau toch wel weer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar zoals nilpheria probeert te zeggen (denk ik), een forum met niveau is niet te krijgen als je maar twee posters hebt (Robske en nog iemand (zie eerste posts)). Tegenwoordig komen er steeds meer mensen op het AF van w27, en dat is een vooruitgang. Zonder posters geen niveau, dus wanneer er steeds meer posters komen, vergroten we de kans op een stukje van niveau toch wel weer :rolleyes:

Daar heb je gelijk in .Je moet namelijk wel tegen de vijand propaganda kunnen voeren . Als die er niet is is het onmogelijk propaganda te voeren . Hier zit niet het probleem dat de vijand er niet is , maar meer dat niemand durft om zijn mening te geven & sterke propaganda te voeren . Iedereen is hier veel te lief voor elkaar .

Waar ik zelf ook best wel een hekel aan heb ik bij het topic ' Top/Flopspelers ' . Iemand vraag Top of Flop ?
Er heeft daar geloof ik niemand gereageerd met meer dan 10 zinnen . Persoonlijk vind ik dit wel erg jammer .
Ook in Oorlogstopics word totaal geen propaganda gevoerd . Daarintegen het word zelfs volgespamt ..
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het vooral te maken heeft met ok er is wel oorlog dat is bekend, maar echt heel ver staat die nog niet. Enkel aanvallen langs elke kant maar echt zware oorlog is er niet, misschien daarom dat er in deze periode zeer nutteloze gesprekken zijn.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt helemaal niks gedaan met de oorlog Quiem&Gminds vs. UA1, SF., Pure. & Trill. op het forum. Niet dat daar momenteel ingame ook veel aan gedaan wordt, maar ik vermoed dat daar de pittigere reacties op zouden kunnen komen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar zoals nilpheria probeert te zeggen (denk ik), een forum met niveau is niet te krijgen als je maar twee posters hebt (Robske en nog iemand (zie eerste posts)). Tegenwoordig komen er steeds meer mensen op het AF van w27, en dat is een vooruitgang. Zonder posters geen niveau, dus wanneer er steeds meer posters komen, vergroten we de kans op een stukje van niveau toch wel weer :rolleyes:

Kan niet anders concluderen dan dat deze post een en al onzin is.
Als jij denkt dat de kans groter is dat er mensen met niveau hier komen posten, dan de kans dat mensen zonder niveau hier komen posten, dan heb weet jij overduidelijk niks van het AF.

Hooguit 5 tot 10 procent van de posters op het AF kunnen met niveau posten, de overige niet.
Dus des te meer posters hier komen, des te kleiner de kans op een hoger niveau. Want degene zonder niveau, zijn altijd de meerderheid.
 

DeletedUser66036

Guest
Kan niet anders concluderen dan dat deze post een en al onzin is.
Als jij denkt dat de kans groter is dat er mensen met niveau hier komen posten, dan de kans dat mensen zonder niveau hier komen posten

Waar haal je dit nou weer vandaan?

Dus des te meer posters hier komen, des te kleiner de kans op een hoger niveau. Want degene zonder niveau, zijn altijd de meerderheid.

Was een bullshit zeg. Hele gekke redenering.
 

DeletedUser66036

Guest
Bovendien moet je eerst afspreken hoe je 'niveau' uitdrukt. Als het het percentage goede posts is, wat redelijk klikt, dan blijft dat dus exact gelijk. In elk geval slaat het nergens op te zeggen dat er een kleinere kans is op hoog niveau met meer spelers. Dat is net zo gek als zeggen dat er een kleinere kans op botsingen is wanneer het drukker is op de weg.
 

DeletedUser

Guest
Bovendien moet je eerst afspreken hoe je 'niveau' uitdrukt. Als het het percentage goede posts is, wat redelijk klikt, dan blijft dat dus exact gelijk. In elk geval slaat het nergens op te zeggen dat er een kleinere kans is op hoog niveau met meer spelers. Dat is net zo gek als zeggen dat er een kleinere kans op botsingen is wanneer het drukker is op de weg.

Ja, het percentage goede posts blijft dan hetzelfde. Maar niveau gaat niet over percentages, niveau is een totaalbeeld. In andere woorden, als er een 5% percentage goede posts is, dan zal dat constant blijven. Echter ziet een ratio van 1 tot 20 er nog redelijk uit, maar 100 tot 2000 is ook nog 5% en daar is het verschil al 1900 ipv 19. Dus des te meer posters hier komen, des te lager het niveau. Zeker als je kijkt wie die nieuwe posters zijn, is dat een correcte conclusie.
 

DeletedUser

Guest
Wat boeit het nou wat het niveau hier is? Sowieso, wat iemand ziet als 'niveau' is ook heel subjectief en persoonsgebonden. Maak een haat-post over Quiem (of UA1 zoals je wilt) en er zijn genoeg mensen die het een post van niveau vinden, maar ook genoeg mensen die het een post van een bijzonder laag tot geen niveau vinden. Zolang je dus niet vaststelt wat een post met niveau is, en dat gaat niet lukken omdat dat per persoon verschilt, om maar een voorbeeld te noemen lloll king zal minder posts van niveau hier vinden dan bijvoorbeeld mij, gewoon puur omdat onze standaarden voor niveauposts anders zijn, kan je ook geen kansrekeningen op een hoeveelheid posts met niveau loslaten. (tis een lange bijzin, ik weet het)

Ik ben hier simpel genoeg om eens met de andere mensen op w27 te praten en te kijken wat er in de andere stammen rondhuist. Ik wist dat de favoriete hobby van de meeste AF-gangers is om te flamen, maar eerlijk gezegd kan me dat niet boeien. Als er nou een leuke discussie plaats vindt zal ik er met gemak ook serieus aan mee doen (of ik dan van niveau post is dat weer iedereen zijn eigen mening :p)
 

DeletedUser66036

Guest
Ja, het percentage goede posts blijft dan hetzelfde. Maar niveau gaat niet over percentages, niveau is een totaalbeeld. In andere woorden, als er een 5% percentage goede posts is, dan zal dat constant blijven. Echter ziet een ratio van 1 tot 20 er nog redelijk uit, maar 100 tot 2000 is ook nog 5% en daar is het verschil al 1900 ipv 19. Dus des te meer posters hier komen, des te lager het niveau. Zeker als je kijkt wie die nieuwe posters zijn, is dat een correcte conclusie.

Nou ja, zo definieer jij dat nu ineens. Ik weet niet of dat helemaal waterdicht is. In China is het niveau van het voetbal ook niet ineens slecht omdat er nog 1,9 miljard Chinezen zijn die niet kunnen voetballen. Nederlanders zijn ook niet ineens dom (wel! XD) omdat we stomme programma's als 'oh oh cherso' hebben.
In het woord 'Totaalbeeld' zit het woord 'beeld' (obvious)... Dat kan dus ook betekenen wat voor beeld men heeft van ons hierzo. In dat geval kan het best zo zijn dat twee retorici erg uitblinken en het beeld een beetje opkrikken.
 

DeletedUser

Guest
Het spijt me van deze spam tussendoor terwijl we zo lekker serieus bezig zijn, maar stop alsjeblief met die kansrekening want dat heeft 3 jaar van mijn leven verpest en zie ik niet graag terug :'(
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, zo definieer jij dat nu ineens. Ik weet niet of dat helemaal waterdicht is. In China is het niveau van het voetbal ook niet ineens slecht omdat er nog 1,9 miljard Chinezen zijn die niet kunnen voetballen. Nederlanders zijn ook niet ineens dom (wel! XD) omdat we stomme programma's als 'oh oh cherso' hebben.
In het woord 'Totaalbeeld' zit het woord 'beeld' (obvious)... Dat kan dus ook betekenen wat voor beeld men heeft van ons hierzo. In dat geval kan het best zo zijn dat twee retorici erg uitblinken en het beeld een beetje opkrikken.

Zoals die 1,9 miljard Chinese hier niet posten, is dit behoorlijk irrelevant.
 
Bovenaan