Niveau Forum

Deleted User - 44652

Guest
teveel haters op deez fora

dit is gewoon spam en dat weet je zelf ook wel, spam je om het spammen ofzo?

Hoezo worden er allemaal reacties verwijderd als ik vragen mag?
Niet alleen in dit topic maar ik merk het ook in anderen..

Spam dat de moderators verwijderen :).

Precies

Tjah, beetje vreemd fenomeen vind ik persoonlijk maar goed:p

Waar gaan we het eens over hebben:D

Ehm tsja, wat is er vreemd aan? :p

En over het algmeen kan ik wel bevestigen dat op oudere werelden iedereen er ontzettend op springt als hun stam wordt afgekraakt, en inderdaad met argumenten komen, hoewel dat op w24 ook nog (wel) zo is. Op w1 merk je het niet zoveel meer, omdat die wereld oud is, maar wie terug gaat lezen komt harde discussies tegen, maar wat geen spam was.
Nieuwe werelden schijnen leuker te zijn omdat je kan posten onder het mom van "ik ga ontopic", en mensen noob te noemen :p
 

DeletedUser

Guest
Dat er haters zijn zie jij verkeerd in.
Het is gewoon een feit dat iedereen jou als een jochie ziet omdat je iedere discussie verkeerd aanpakt, oftewel wegrent oftewel iets anders doms uitsteekt. Maar goed, ik verspil verder geen tijd meer aan jou. Het duurt eeuwen vooraleer je dat inziet, je wil is er ook gewoon niet.

Echt zot hoe mensen hier kei snel hun jas gaan omdraaien wanneer er nieuwe wereld is.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening is dat forum laatste paar jaar er hard op achteruit is gegaan. Misschien moet ik mij niet vasthouden aan het verleden maar kon mij toen nog mooie onderbouwde discussies herinneren. Daarnaast geweldige propaganda oorlogtopics maar met behoud van wederzijds respect voor elkaar.

Lijkt ook dat er veel meer jongere maar vooral kinderachtige personen op het forum erbij zijn gekomen. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Deze personen lopen veelal dom te spammen overal en verkrachten bijna elk topic met inhoudsloze reacties.

We moeten roeien met de riemen die we hebben, het is inderdaad niet meer zoals werelden uit het verleden. Maar goed, klagen is makkelijk maar als iedereen al begint met zijn eigen komt het wel goed. Dit fora is één van betere van de nieuwe werelden diek gespeeld hebt. Het kan nog slechter inderdaad.

Dat er haters zijn zie jij verkeerd in.
Het is gewoon een feit dat iedereen jou als een jochie ziet omdat je iedere discussie verkeerd aanpakt, oftewel wegrent oftewel iets anders doms uitsteekt. Maar goed, ik verspil verder geen tijd meer aan jou. Het duurt eeuwen vooraleer je dat inziet, je wil is er ook gewoon niet.

Je slaagt de nagel op de kop.

Verder als nu toch even over fora gedrag, zal ik paar complimenten geven.
- Robskeexp ==> Je fora gedrag van 2 werelden geleden, je fora gedrag van begin van deze wereld, staat in serieus contrast met je reacties die je nu op dit fora zet, je leert snel. Houden zo!
- Eek a Mouse ==> Prachtig hoe jij keer op keer probeert het fora levendig te houden, en keer op keer erin slaagt een nieuw topic te openen.
- Arssus, Castiel, Koaieus, Faznate, het is altijd leuk om jullie gezoute reacties te lezen!
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het compliment :). Het is namelijk leuk om een actief, kwaliteitsvol forum te hebben.

Ook eens een handig topic om andere posters positief of negatief te bekritiseren, zo kan iedereen uit zijn fouten leren.
 

DeletedUser

Guest
Hey jongens en meiden,

Jullie hebben mij hier nog niet zien posten maar ik heb wel al tijden alles aandachtig mee gelezen en het gene wat me opviel is dat het altijd de zelfde posters zijn.

Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat veel spelers het Algemeen Forum zien als een plaats waar je uit moet kijken en dit was in oudere werelden zeker niet het geval aangezien veel meer spelers voor hun mening durfde uit te komen.

Tegenwoordig zien veel spelers het Algemeen Forum om wat te lezen maar zeker niet om te posten aangezien ze bang zijn voor de reactie's op hun mening en dit mis ik vooral omdat dat juist het forum leuker maakt en toegankelijker voor iedereen en om niet te vergeten zullen er veel betere en met meerdere spelers tegelijk discussie's komen.

En verder is het natuurlijk een feit dat er veel te veel onzin verkocht wordt..
 

DeletedUser

Guest
Je moet geen schrik hebben om te posten aangezien de meeste posters graag meer meningen hebben, van elke kant.

VB.
Op W20 is er één stam dat enkel actief is op het forum met nog een paar losse spelers uit andere stammen. Dit is helemaal niet leuk voor de propaganda aangezien daar bijna iedereen op één rechte lijn zit en er dus amper discussies kunnen ontstaan.


Geef je mening als je het ergens niet eens mee bent of om je stam te verdedigen, de personen die hier belachelijk om gaan doen worden zelf niet eens serieus genomen op dit forum en dit wordt dan uitgewerkt op nieuwelingen :).
 

DeletedUser

Guest
Helemaal met jou eens!

Hopelijk gaan de mensen die jou verhaal lezen vaker posten en het forum levendiger maken, alhoewel de activiteit wel een flinke boost heeft gekregen door het oorlogstopic Area, Nemo. vs Medic. maar dat terzijde.
 

DeletedUser

Guest
Je moet geen schrik hebben om te posten aangezien de meeste posters graag meer meningen hebben, van elke kant.

VB.
Op W20 is er één stam dat enkel actief is op het forum met nog een paar losse spelers uit andere stammen. Dit is helemaal niet leuk voor de propaganda aangezien daar bijna iedereen op één rechte lijn zit en er dus amper discussies kunnen ontstaan.


Geef je mening als je het ergens niet eens mee bent of om je stam te verdedigen, de personen die hier belachelijk om gaan doen worden zelf niet eens serieus genomen op dit forum en dit wordt dan uitgewerkt op nieuwelingen :).


Inderdaad ben ik het helemaal mee eens :)!
 

DeletedUser

Guest
En die boost moet erin blijven door leuke topics met goede discussies ipv duizend topics met enkel spam, die toch gesloten worden of inactief :).
 

DeletedUser

Guest
Een positief verschijnsel opgemerkt op het forum van W27, er wordt normaal tegen elkaar geargumenteerd met respect voor elkaar.

Good job :).
 

DeletedUser

Guest
Zelfs de leden weten het nog niet ofzo :p

Was omdat Castiel al gelijk reageerde op de aanvraag van Area ook. :p
Daardoor kregen jullie het wel gelijk door, omdat het natuurlijk als een lopend vuurtje Nemo/Area in gaat dan hè..
 
Bovenaan