Niveau Forum

DeletedUser

Guest
Niveau Forum W27

Een topic van W29 wat toch wel een interessant iets om over te discussiëren. Het niveau van ons W27 forum.

- Wat vinden jullie van ons forum?
- Missen jullie de serieuze discussies?
- Wat gaat er mis?
- ...

En nog vele andere vragen die je kan gebruiken om te argumenteren.

Gelieve dit topic clean te houden van spam & zever. Kan je dit niet? Laat dit topic dan links liggen en laat de posters die het serieus nemen doen.

Start de discussie!
 

DeletedUser

Guest
er zijn zo nu en dan wel eens sirieuze discussies, die zijn leuk om te voeren en te lezen. daarnaast spammen anderen er tussen door onzin. onzin zie je genoeg op dit forum waardoor vele spelers niet veel meer hier kijken.

vind ik zonde!

wat er mis gaat? veel kleuters die denken leuk te doen hier op het fora.
 

DeletedUser

Guest
Om de spits af te bijten, hier mijn mening.

Ik ben een nieuwere speler en weet niets af van de 'goede oude tijd' op de fora's, dus ik zal mijn mening proberen te vormen. Roeien met de riemen die je hebt.

Persoonlijk vind ik het W27 forum nog een redelijk niveau hebben, dit door een aantal posters die toch soms stevige discussies neerpoten. Voorbeelden hiervan zijn De Fokke & Robskeexp, deze gaan wel in de clinch met elkaar maar proberen toch steeds nog tegen elkaar te argumenteren en zo in de discussie gelijk te krijgen.
Niemand van de twee krijgt ooit zijn gelijk van elkaar maar dat even ter zake.

Op alle fora's vind je tegenwoordig spam, in alle topic's. Jammer voor vele goede posters die daarom van het fora liever wegblijven aangezien het niveau toch te laag is en niet verder gaat dan hersenloze kleuter praat.

Reageer & Discussieer :).
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening:
Het forum is wat inactiever geworden de afgelopen week maar soms zijn er wel deftige discussies te vinden al stellen die meestal niet bijster veel voor.
Topics als Alcatraz Complexe (ik heb het nu over het topic aangemaakt door Mehdi zelf) schetsen dit ook.
En dan komt er altijd weer de klassieke modderoorlog tussen De Fokke & Robske en dan gaat het al snel nergens meer over.

Maar het is een forum voor een spelletje dus van het niveau kan je op zich al niet al te veel verwachten.
Al bij al valt het meestal nog wel mee hier :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening:
Het forum is wat inactiever geworden de afgelopen week maar soms zijn er wel deftige discussies te vinden al stellen die meestal niet bijster veel voor.
Topics als Alcatraz Complexe (ik heb het nu over het topic aangemaakt door Mehdi zelf) schetsen dit ook.
En dan komt er altijd weer de klassieke modderoorlog tussen De Fokke & Robske en dan gaat het al snel nergens meer over.

Maar het is een forum voor een spelletje dus van het niveau kan je op zich al niet al te veel verwachten.
Al bij al valt het meestal nog wel mee hier :)

Ik vind de discussies tussen De Fokke & Robskeexp meestal nog oké, veel hoger als de gemiddelde discussies die je hier terug vindt.


Tuurlijk ben ik de beste forumposter hier en zijn jullie mijn brave onderdanen.

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, jammer dat deze bij jou nog ontbreekt.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening is dat forum laatste paar jaar er hard op achteruit is gegaan. Misschien moet ik mij niet vasthouden aan het verleden maar kon mij toen nog mooie onderbouwde discussies herinneren. Daarnaast geweldige propaganda oorlogtopics maar met behoud van wederzijds respect voor elkaar.

Lijkt ook dat er veel meer jongere maar vooral kinderachtige personen op het forum erbij zijn gekomen. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Deze personen lopen veelal dom te spammen overal en verkrachten bijna elk topic met inhoudsloze reacties.
 

DeletedUser

Guest
Menning over het fora:
Er zijn hier teveel figuren die meelopen :eek:

Zo'n personen kom je overal tegen en daar zal je mee moeten leren leven ipv je te ergeren. Het feit is dat verschillende spelers mee lopen met andere figuren op het fora maar hoe dan ook, je reputatie maak je zelf.

Mijn mening is dat forum laatste paar jaar er hard op achteruit is gegaan. Misschien moet ik mij niet vasthouden aan het verleden maar kon mij toen nog mooie onderbouwde discussies herinneren. Daarnaast geweldige propaganda oorlogtopics maar met behoud van wederzijds respect voor elkaar.

Lijkt ook dat er veel meer jongere maar vooral kinderachtige personen op het forum erbij zijn gekomen. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Deze personen lopen veelal dom te spammen overal en verkrachten bijna elk topic met inhoudsloze reacties.

Die oorlogstopics zullen er binnenkort wel aankomen, hopelijk steekt elke stam hier wat zijn tijd in. Des te toffer om te lezen :).

Het wederzijds respect voor elkaar is vaak ver te zoeken, geen idee waarin de twee generaties zo verschillen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ben wel van de oude garde, en ik moet zeggen dat ik dat best wel mis. Het waren altijd mooie discussies waarbij elke speler van de stammen in kwestie zich mengde. Fora als W2, W6 en W7 waren hier een groot voorbeeld van. Als een stam werd genoemd stonden er direct 10 tot 15 spelers van deze stam klaar om hun stam te verdedigen op het Forum. En natuurlijk stonden aan de andere zijde 10 tot 15 man om die stam juist af te breken. Dit gebeurde natuurlijk met een hoop argumentatie etc. etc. Er waren geen grapjassen bij die het leuk vonden om even lekker NAAB!! te schreeuwen en daarna weer onder hun steen te kruipen ( ja, ik doel op jou LoveiceCream )

Hier is het vaak 6 man die een beetje modder gooien naar elkaar en dan komen er een paar tussendoor die zonder argumentatie wat dingen schreeuwen. Als je dingen zegt kom dan af met argumenten, alleen dan word het leuk op het AF en alleen dan stijgt het niveau. Het niveau hier is niet hoog omdat spelers als Faznate, Arssus, De fokke en Robskeexp hier en daar wel met argumenten afkomen terwijl er allemaal anderen keihard doorheen schreeuwen. Het niveau wordt pas hoog als die schreeuwen het voorbeeld van deze spelers overnemen en ook met argumenten afkomen.
 

DeletedUser55647

Guest
Ik heb net alle irrelevante posts verwijdert, echter laat ik het topic open omdat ik het een goed gespreksonderwerp vind. Merk ik echter dat de mensen hier er niet serieus mee om kunnen gaan, zal ik maatregelen nemen en het topic wél sluiten. Bij voorbaat dank :)
 

DeletedUser

Guest
Merk ik echter dat de mensen hier er niet serieus mee om kunnen gaan, zal ik maatregelen nemen en het topic wél sluiten. Bij voorbaat dank :)

Misschien beter om juist die mensen te waarschuwen en hun aan te pakken om zo juist het forum weer aangenamer te maken?
 

DeletedUser55647

Guest
Misschien beter om juist die mensen te waarschuwen en hun aan te pakken om zo juist het forum weer aangenamer te maken?

Om hier dan toch maar even op in te gaan: vanuit waar concludeer jij dat ik geen waarschuwingen geef? Dat is wel al gebeurd, op meerdere posters hier. Echter hoef ik niet bij elke post een waarschuwing of een infraction te geven, aangezien niet elke post even erg is als de andere... daarbij heeft het ook niet altijd evenveel nut, ik geef in dit geval gewoon eerst een waarschuwing in het topic zelf omdat dit in mijn ogen beter is dan het direct te bestraffen. Wanneer je toch vindt dat ik een post had moeten bestraffen kun je mij altijd een PM sturen. ;)
 

DeletedUser10429

Guest
Dat zou natuurlijk weer te veel werk zijn he, voor onze o zo actieve forum mods.

Ipv een struik te snoeien, is het makkelijker om hem gewoon uit de grond te trekken he.
 

DeletedUser55647

Guest
Dat zou natuurlijk weer te veel werk zijn he, voor onze o zo actieve forum mods.

Ipv een struik te snoeien, is het makkelijker om hem gewoon uit de grond te trekken he.

Ik zit in mijn proefperiode, het is dus natuurlijk dat ook ik niet alles goed doe. Vandaar dat ik ook regelmatig vraag of mensen die vinden dat ik iets niet goed doe, mij een PM sturen... wanneer we dat hier uitgebreid gaan zitten doen komt dit enkel ten nadele van het topic ''Niveau forum''.
 

DeletedUser

Guest
Nu goed, laten we niet vitten op de mods.
Ik ben blij dat ze er zijn en de ene mod wordt wat meer geapprecieerd dan de andere.
Maar om nog iets snel te zeggen @de mod hier: Koaius zegt ook nergens dat jij geen waarschuwingen uitdeelt, toch?! :)
En succes met je proefperiode overigens.

Maar ik heb zo het idee dat het forum iets is geworden wat veel te serieus genomen wordt.
Vroeger was dit zoals Castiel zei de plaats waar leden van verschillende stammen met elkaar discussieerden en uitdaagden om eens wat te tonen ingame. Nu wordt er vaak veel te veel gezocht achter elke post die hier gezet wordt.
En er wordt ook te vaak zever geplaatst uiteraard.
Maar laten we de oude tijden niet verheerlijken; er werd ook modder gegooid, ook gezeverd maar er werd wel veel meer nuttigs en interessant gepost :)
En er was respect voor elkaar, zeer belangrijk! Die personen die elkaar komen uitschelden werden destijds uitgelachen of met de grond gelijk gemaakt, dat zie ik nu niet snel meer gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat er haters zijn zie jij verkeerd in.
Het is gewoon een feit dat iedereen jou als een jochie ziet omdat je iedere discussie verkeerd aanpakt, oftewel wegrent oftewel iets anders doms uitsteekt. Maar goed, ik verspil verder geen tijd meer aan jou. Het duurt eeuwen vooraleer je dat inziet, je wil is er ook gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo worden er allemaal reacties verwijderd als ik vragen mag?
Niet alleen in dit topic maar ik merk het ook in anderen..
 

DeletedUser

Guest
Tjah, beetje vreemd fenomeen vind ik persoonlijk maar goed:p

Waar gaan we het eens over hebben:D
 
Bovenaan