Nilva vs. GoH XL & Mental

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Nilva vs. Goh XL

img1496491938.jpeg


The batte with Astra is won, The battle with GOH XL is about to begin!


sydsney1 zei:
Beste,

Omdat dit een grote recruiting is willen wij jullie graag persoonlijk contacteren dat wij palikir, overhung, 0wnz u p3k3r, krovikan, aragorn en zonnnn vanmiddag zullen recruiteren. Toen de 6 astranten bij ons solliciteerde hebben we na lang beraad besloten dat we zo'n kans niet konden laten liggen, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Mvg,

Justin.


De eerste wereldoorlog? Wie zegt het? Nilva heeft gister om 22:11 de oorlog verklaard aan Goh XL. Dit is niet zo maar uit de lucht komen vallen...

De officiele oorlogsverklaring door Nilva:

Oorlogsnaam:
We hebben jullie gewaarschuwd!

Verklaring:
Beste Goh,

Nilva is diep teleurgesteld in Goh. Dat jullie na alle lage streken die astra heeft uitgehaald niet wat meer gepaste achterdocht hebben. Je kan astranen wel uit Astra halen, maar Astra niet uit Astranen. Zeker verblind door de punten.

Het rekruteren van astra-vluchtelingen wordt door ons niet getolereerd. We zullen ze net zolang als aangeschoten wild opjagen totdat ze allemaal op delete staan. En als jullie ze onderdak en hulp bieden, dan zijn jullie de volgende.

We hebben jullie gewaarschuwd!

Nilva

Nilva had al langer oorlog met Astra*. In Nilva vinden wij dat een Astraan eens een vijand, altijd een vijand blijft. Vandaar deze oorlogverklaring. GoH XL heeft een tijdje geleden al Djonni Boy gerecruteerd. Daarop volgden de eerste twijfels aan Goh XL. Nu ook gisteren 5 andere Astra* leden, (Zonnnn, Krovikan, Palikir, 0WNZ u P3K3R en OverHung) werden gerecruteerd was de maat vol. Een oorlog was het gevolg.

De oorlog is ook op ander gebied geen verrassing.

Nilva is al 272 dagen in oorlog met Astra*. Deze oorlog staat vast. Wij zullen doorgaan tot alle Astra* leden zijn opgerold. De stand met Astra* is 2008 tegen 433. Deze stats zullen wij niet zomaar opgeven. Wij zullen de oorlog voortzetten en net zo lang doorgaan, tot alle Astra* leden opgerold zijn.



Even een kaartje om de ligging te laten zien:



img1496495304.jpeg


Op het kaartje is duidelijk te zien dat de recruits van Goh XL in het noorden liggen. Deze recruits zijn geen frontaccounts met Nilva, op 1 na. Het account Zonnnn met het account Veduki is op dit moment het enige front. Wel heeft Goh XL, ook Zonnnn, front met spelers van Curam, waaronder ThreeR

De statistieken tot nu toe:

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: GoH XL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 15,791
Kant 2: 14,725
Verschil: 1,066

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 126,081,592
Kant 2: 107,393,016
Verschil: 18,688,576

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart

Het is dus 0-0 ;) Succes aan Nilva! (en natuurlijk ook aan Goh XL, das wel zo sportief :p)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Jammer dat het geen grote propaganda post is, die zijn leuker om te lezen;)!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Ik zal het zo uitgebreider maken ;-)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Wat als die spelers naar Curam waren gegaan, had Nilva dan ook Curam de oorlog verklaart? Want ik kreeg sterk het vermoede dat zij konden kiezen welke stam ze zouden joinen. Maar om heel eerlijk te zijn de gene die naar GoH XL zijn gegaan hebben wel een goede keuze gemaakt. Complimenten =)
 
Reactiescore
1.089
Re: Nilva vs Goh XL

Nou en nu nog fatsoenlijk front krijgen. Op dat beetje zonnn na, welke alleen maar positieve stats had tov nilva, en ook tov curam, en toch maar een jumpdorpen nobelaar is.

@yero ik krijg sterk de indruk, dat er dan niks aan de hand was geweest.
maar ze weten beide goed, dat als ze met elkaar in oorlog gaan, de rest van de wereld ervan profiteert, daarom leggen ze die (eerst) lam.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser35742

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Had liever dit in 1 keer goed gezien, en op een beter moment Pedik!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Wat als die spelers naar Curam waren gegaan, had Nilva dan ook Curam de oorlog verklaart? Want ik kreeg sterk het vermoede dat zij konden kiezen welke stam ze zouden joinen. Maar om heel eerlijk te zijn de gene die naar GoH XL zijn gegaan hebben wel een goede keuze gemaakt. Complimenten =)

Ik denk dat je je hier op verkijkt, toen we voor het eerst hoorden over de mogelijke recruits waren we ook boos, zeer boos ja. Maar hoe meer er gediscusseerd werd over dee accounts begrepen we dat ze te ver weg lagen om echt verschil te maken, wel hebben we curam duidelijk gemaakt dat nilva nooit goed zou kunnen samenwerken met de recruits. Als je denkt dat nilva dit moment enkel gebruikt om gohxl de oorlog te verklaren dan is het antwoord nee.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Beste,

Omdat dit een grote recruiting is willen wij jullie graag persoonlijk contacteren dat wij palikir, overhung, 0wnz u p3k3r, krovikan, aragorn en zonnnn vanmiddag zullen recruiteren. Toen de 6 astranten bij ons solliciteerde hebben we na lang beraad besloten dat we zo'n kans niet konden laten liggen, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Mvg,

Justin.

Hetgeen wat ze dus zeggen is : "We zagen zes spelers die bij elkaar veel punten hadden en konden dit dus niet weigeren. Haha :p
 

DeletedUser50831

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Hetgeen wat ze dus zeggen is : "We zagen zes spelers die bij elkaar veel punten hadden en konden dit dus niet weigeren. Haha :p

Nee, ze zeggen ; die spelers zijn erg goed en daarom willen we ze hebben ;)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Nee, ze zeggen ; die spelers zijn erg goed en daarom willen we ze hebben ;)

Dan snap ik niet dat ze mij niet hebben uitgenodigd :(:p
 

DeletedUser63079

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ooooh invite mij, plzzz invite mij.

Ik Spaar bedankjes btw, kijken wat het record word.
 
Bovenaan