Nilva vs. GoH XL & Mental

DeletedUser20611

Guest
Spijtig dat je de mooiste oorlog niet vermeld, GOH XL vs FUL was de oorlog met hoogste niveau dat er op W16 is geweest..
 

DeletedUser3368

Guest
Dat is een mening, niet specifiek een feit.

Dat is een feit als je de ODA en ODD van beiden partijen bekijkt voor die tijd en na die tijd. Dat is een feit als je de veldslagen op zich bekijkt door het hoge niveau qua snipen en timen. Maar dat zie je alleen lastig aan de andere kant van de wereld.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Volgens mij kreeg ik toch de meeste timingen binnen en heb ik nog steeds de meeste snipes verricht.

Des al niettemin heeft team fido er zeker ook veel gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Mental jullie zijn niet de beste Astra* was niet de beste damn face it, er bestaat geen beste stam op w16, iedere stam had zijn fase waarin men erg sterk was... Sorry maar voor Goh XL was de CCC16 oorlog dit is de grootste oorlog qua omvang van w16 punt.
Qua niveau van de frontspelers was de 40+ FUL oorlog erg interessant.. Maar de beste oorlog grow up er bestaat geen beste er bestaat een goede en daar moet je gewoon trots op zijn!
Hier zitten stoefen is gewoon kinderachtig en retarded...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Mental jullie zijn niet de beste Astra* was niet de beste damn face it, er bestaat geen beste stam op w16, iedere stam had zijn fase waarin men erg sterk was... Sorry maar voor Goh XL was de CCC16 oorlog dit is de grootste oorlog qua omvang van w16 punt.
Qua niveau van de frontspelers was de 40+ FUL oorlog erg interessant.. Maar de beste oorlog grow up er bestaat geen beste er bestaat een goede en daar moet je gewoon trots op zijn!
Hier zitten stoefen is gewoon kinderachtig en retarded...

Volgens mij heb je de intentie van de discussie niet begrepen. Het gaat er namelijk niet om wie de beste is, het ging erom dat wij in het verleden een mooie oorlog neergezet hebben en dat het jammer is dat het amper benoemd wordt.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig dat je de mooiste oorlog niet vermeld, GOH XL vs FUL was de oorlog met hoogste niveau dat er op W16 is geweest..

Volgens mij heb je de intentie van de discussie niet begrepen. Het gaat er namelijk niet om wie de beste is, het ging erom dat wij in het verleden een mooie oorlog neergezet hebben en dat het jammer is dat het amper benoemd wordt.

Nou ik snap hem denk ik beter dan jijzelf... Het gaat hier niet om mooi, want dit zal Laulau ook erkennen jullie hebben een mooie oorlog gevoerd. Enkel de mooiste is geen feit, dit zeker omdat mooi niet iets tastbaars is. Ik kan een museum doorlopen en dingen foeilelijk vinden wat anderen prachtig vinden ( ik kijk bijvoorbeeld niet graag naar een schilderij dat blauw is ). Jij kan een meeuw mooi vinden, terwijl ik het de ratten uit de lucht vindt allemaal meningen.

Jullie hebben een mooie oorlog gehad enkel benoemd ll0ll king hem niet punt. Niet heel w16 of oude spelers enkel ll0ll king niet.
Dat er dan een leider van jullie met de overtreffende trap overheen moet gaan door het de mooiste te noemen, dit is voor zijn rekening en daarover gaat de discussie. 1 grote stoefpartij over de mooiste grootste blablabla...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Oke ik denk dat ik weer even terugkom :)
 

DeletedUser3368

Guest
Nou ik snap hem denk ik beter dan jijzelf... Het gaat hier niet om mooi, want dit zal Laulau ook erkennen jullie hebben een mooie oorlog gevoerd. Enkel de mooiste is geen feit, dit zeker omdat mooi niet iets tastbaars is. Ik kan een museum doorlopen en dingen foeilelijk vinden wat anderen prachtig vinden ( ik kijk bijvoorbeeld niet graag naar een schilderij dat blauw is ). Jij kan een meeuw mooi vinden, terwijl ik het de ratten uit de lucht vindt allemaal meningen.

Jullie hebben een mooie oorlog gehad enkel benoemd ll0ll king hem niet punt. Niet heel w16 of oude spelers enkel ll0ll king niet.
Dat er dan een leider van jullie met de overtreffende trap overheen moet gaan door het de mooiste te noemen, dit is voor zijn rekening en daarover gaat de discussie. 1 grote stoefpartij over de mooiste grootste blablabla...

Oke ik denk dat ik weer even terugkom :)

Zie nou wat je veroorzaakt! :mad:
Overigens was het mijn insteek in de discussie en ook de insteek die Muchas als eerste maakt. Het staat niet voor niets als eerste dat het een gemis is dat er niet over gepraat werd in het artikel. Dat vervolgens het argument daarvoor behoorlijk opgeblazen wordt maakt het nog niet tot het doel van de discussie.
 

DeletedUser

Guest
Zie nou wat je veroorzaakt! :mad:

Ja nu heb ik het niveau van w16 nog verder omlaag gehaald *zucht* :p

Overigens was het mijn insteek in de discussie en ook de insteek die Muchas als eerste maakt. Het staat niet voor niets als eerste dat het een gemis is dat er niet over gepraat werd in het artikel. Dat vervolgens het argument daarvoor behoorlijk opgeblazen wordt maakt het nog niet tot het doel van de discussie.

En over doel en vorm zijn 2 verschillende dingen. Iets kan je doel zijn maar als je het in die stoefende vorm doet, tjaah.
Je punt over dat Goh XL en FUL zeker in het rijtje horen klopt volledig, dat punt was ook gewoon gemaakt. Waar de meeste dragon op inging is dat het volgens here Muchas de mooiste oorlog was wat ik toch echt belachelijk vindt...
 

DeletedUser20611

Guest
Ik verwijder mijn post wel, heb geen zin in dit belachelijk gedoe :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Waar de meeste dragon op inging is dat het volgens here Muchas de mooiste oorlog was wat ik toch echt belachelijk vindt...

Ach er zijn veel mensen in het verleden geweest die jou belachelijk vonden. En hun mening was ook nooit correct, toch? :cool:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Haha niks veranderd :p
 
Reactiescore
1.089
inderdaad :D
 
Bovenaan